Kiusaaminen yleisesti

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Diesel Power
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Kiusaaminen yleisesti

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Kaveri aina välillä vittuilee ku miulla on eri merkkinen mopo. :roll: Ja sit vielä sen perusteella haukkuu paskaks vaikka molemmissa sama kone ym... Kerran tongin lompakkoani ja löysin sieltä mopon rekisteriotteen. Sit ihan vitsillä heitin et paljolla ostat. Se vaan et en mä tommosta ongelma jätettä itelle haluu. :D Vaikka paremmassa kunnossa tuo miun mopo on ku sen. :lol: Eikä kyseinen kaveri etes tiiä mopoista paljon paskaakaa. :D
Kuva
Made by: Jespa
Aku
Tämänhetkinen kaupunki:: Huittinen
Kielet: Suomi ja heikko Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Aku[FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja Aku »

Diesel Power kirjoitti:Kaveri aina välillä vittuilee ku miulla on eri merkkinen mopo. :roll: Ja sit vielä sen perusteella haukkuu paskaks vaikka molemmissa sama kone ym... Kerran tongin lompakkoani ja löysin sieltä mopon rekisteriotteen. Sit ihan vitsillä heitin et paljolla ostat. Se vaan et en mä tommosta ongelma jätettä itelle haluu. :D Vaikka paremmassa kunnossa tuo miun mopo on ku sen. :lol: Eikä kyseinen kaveri etes tiiä mopoista paljon paskaakaa. :D
Kuulostaa hyvin tutulta.
Kuva
Asus Z87-A | Haswell i5-4670K | R9 280x | Kingston 2x4GB | Western Digital 1TB | XFX 550W | Windows 8.1
Ls11Suomimodit | YouTube: HemuliProduction
Hitekki
Olen kiinnostunut: Naisista

Viesti Kirjoittaja Hitekki »

Minua kiusttaiin heti eskarista asti viidenteen luokkaan, kunnes meni hermot, muutimme eri kaupunkiin kiusaamisen ja vanhempien eron takia. Noh kiusaaminen oli syrjimistä, lyömistä, ja eniten ärsytti se kun kaikki haukkuivat esim. traktoripelleksi, maalais juntiksi ja onhan niitä paljon lisää mutta niistä sen enempää. Johtui siitäkun pidin traktoreista ja matikan vihko oli täynnä vallun kuvia. Ja myöskin arpinaamaksi kun olen jouttunnut vuonna 2007 pahaan talvella olleeseen kolariin ja käsi murtui ja arvet naamassa... :cry: . No kyllähän kakki on ok kuten se käsi :) mutta arvista ei taira ikinä päästä eroon... :| . Toivottavasti ymmärrätte kuinka typerää on kiusata, syrjiä, lyödä/potkia jne.
Maankääntäjä
Tämänhetkinen kaupunki:: Paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maankääntäjä »

Kaippa seki o kiusaamist et haukutaan maalaisjuntiks. Oon tottunu siihe enkä kiinnitä muiden sanomisiin mitenkään huomiota. Enkä mää mikkää juntii oo jos ajelen traktoril ja teen töitä traktorilla. Ja eikös Face oo sen takia että sielä kerrotaan ittestään.?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”