Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Mää söin sotkussa melkein joka päivä tuplamunkkikahvit, kun ei osannu päättää kinuskin ja suklaan välillä. 

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Hajokkaa aamuuhinne 1/19 

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Joskus viimesinä viikkoina kiskaisin 13 munkkia yhellä istumalla, en ole sen jälkeen pystyny kyllä syömään munkkeja enää missään.
Eihän se nyt suursyömärille olis homma eikä mikään mutta oli siinä äkkinäiselle työmaata.

Eihän se nyt suursyömärille olis homma eikä mikään mutta oli siinä äkkinäiselle työmaata.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Puolenvuoden mies huutelee.Haxa kirjoitti:Hajokkaa aamuuhinne 1/19

Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No se on kyllä jo aika hyvin jos 13 munkkia vetää yhtä soittoa.McNoitti kirjoitti:Joskus viimesinä viikkoina kiskaisin 13 munkkia yhellä istumalla, en ole sen jälkeen pystyny kyllä syömään munkkeja enää missään.![]()

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
-
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tosiaan. Hyvä että muhun mahtuu ees kaks perus mäkkärin euronjuustoa.valmetti 1502 t kirjoitti:No se on kyllä jo aika hyvin jos 13 munkkia vetää yhtä soittoa.McNoitti kirjoitti:Joskus viimesinä viikkoina kiskaisin 13 munkkia yhellä istumalla, en ole sen jälkeen pystyny kyllä syömään munkkeja enää missään.![]()
Eihän se nyt suursyömärille olis homma eikä mikään mutta oli siinä äkkinäiselle työmaata.Ittee ei kyllä ees mahtus vaikka ahtamalla ahtas.

Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
165 on pakollista ja loppu omaa tyhmyyttä.Aecel kirjoitti:Puolenvuoden mies huutelee.Haxa kirjoitti:Hajokkaa aamuuhinne 1/19

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
Nii, no sinä nyt ootkin puolet nuorempi kun Noitti.. Ps. Mites tää viestien keräily.MaPa kirjoitti:Tosiaan. Hyvä että muhun mahtuu ees kaks perus mäkkärin euronjuustoa.McNoitti kirjoitti:Joskus viimesinä viikkoina kiskaisin 13 munkkia yhellä istumalla, en ole sen jälkeen pystyny kyllä syömään munkkeja enää missään.![]()
Eihän se nyt suursyömärille olis homma eikä mikään mutta oli siinä äkkinäiselle työmaata.Toki puuroa menee aina se vähintään parilautasellista, koulussa taitaa ennätys olla 8 täyttä lautasellista puuroa ku kaverin kanssa syötiin kilpaa. Muistaakseni kaverille tuli siittä nii paha olo että piti kotia asti lähteä.

- Ezmo
- Moderaattori
Onko teillä pienet lautaset käytössä?MaPa kirjoitti:Tosiaan. Hyvä että muhun mahtuu ees kaks perus mäkkärin euronjuustoa.valmetti 1502 t kirjoitti:No se on kyllä jo aika hyvin jos 13 munkkia vetää yhtä soittoa.McNoitti kirjoitti:Joskus viimesinä viikkoina kiskaisin 13 munkkia yhellä istumalla, en ole sen jälkeen pystyny kyllä syömään munkkeja enää missään.![]()
Eihän se nyt suursyömärille olis homma eikä mikään mutta oli siinä äkkinäiselle työmaata.Ittee ei kyllä ees mahtus vaikka ahtamalla ahtas.
Toki puuroa menee aina se vähintään parilautasellista, koulussa taitaa ennätys olla 8 täyttä lautasellista puuroa ku kaverin kanssa syötiin kilpaa. Muistaakseni kaverille tuli siittä nii paha olo että piti kotia asti lähteä.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Kaikki tekee valintoja ja joidenki puolesta valintoja tehdäänAecel kirjoitti:Puolenvuoden mies huutelee.Haxa kirjoitti:Hajokkaa aamuuhinne 1/19

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Näinhän ne sanoo, mutta voi että ku oliski pakko-AUK:ki napsahtanuHaxa kirjoitti: Kaikki tekee valintoja ja joidenki puolesta valintoja tehdään

-
Ei ne nyt isojakaan ole, on ne melko pienet muttei iha älyttömätkään.Ezmo kirjoitti:Onko teillä pienet lautaset käytössä?MaPa kirjoitti:Tosiaan. Hyvä että muhun mahtuu ees kaks perus mäkkärin euronjuustoa.McNoitti kirjoitti:Joskus viimesinä viikkoina kiskaisin 13 munkkia yhellä istumalla, en ole sen jälkeen pystyny kyllä syömään munkkeja enää missään.![]()
Eihän se nyt suursyömärille olis homma eikä mikään mutta oli siinä äkkinäiselle työmaata.Toki puuroa menee aina se vähintään parilautasellista, koulussa taitaa ennätys olla 8 täyttä lautasellista puuroa ku kaverin kanssa syötiin kilpaa. Muistaakseni kaverille tuli siittä nii paha olo että piti kotia asti lähteä.
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Mitä puhelinta suosittelisitte hintaluokkaan 150e-250e? Onko nuo samsungit nykyään minkälaisia käyttää, että onko paljo takkuamista yms? Alkaa tää nykynen puhelin näyttään merkkejä siitä että ei kauaa enää kestä, nytkin valittaa että ei muka olisi sim korttia ja viimeviikolla meni koko puhelin jumiin ku otin sen latauksesta pois. Kokeiltu käynnistää uudestaan monta kertaa mutta ei auta.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Ezmo
- Moderaattori
8 normilautasellista ois äkkiä yli 10 litraa.MaPa kirjoitti:Ei ne nyt isojakaan ole, on ne melko pienet muttei iha älyttömätkään.

-
Ei ne sit nii isoja oo. Kukaa söis tollasta määrää.Ezmo kirjoitti:8 normilautasellista ois äkkiä yli 10 litraa.MaPa kirjoitti:Ei ne nyt isojakaan ole, on ne melko pienet muttei iha älyttömätkään.
Siitä määrästä pitää vielä miinustaa se mansikkakiisseli jota tulee siihe päälle, tilaahan mahasta sekii vie mutta huomattavasti kevyempää syötävää.

- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Xiaomi Mi A1. Luuri, kolme panssarilasia, kahdet kuoret ja postit yhteensä 220€. Panssarilasit on kyllä aika helpoista tekoa, mutta normi lasi kestää kyllä tippua. Akku kestää pari päivää ja muutenkin hyvät ominaisuudet.Advance173 kirjoitti:Mitä puhelinta suosittelisitte hintaluokkaan 150e-250e? Onko nuo samsungit nykyään minkälaisia käyttää, että onko paljo takkuamista yms? Alkaa tää nykynen puhelin näyttään merkkejä siitä että ei kauaa enää kestä, nytkin valittaa että ei muka olisi sim korttia ja viimeviikolla meni koko puhelin jumiin ku otin sen latauksesta pois. Kokeiltu käynnistää uudestaan monta kertaa mutta ei auta.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Juu pitää kattoa, nyt alko yhtäkkiä taas toimimaan niinku pitääki.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Jeah, ekat lomat rullaa. Ma takas kassulle. 
Nyt jos kuppi kahvia.

Nyt jos kuppi kahvia.

#MakeLS-FINGreatAgain!
-
- Viesti:
Onko keksejäAdmin kirjoitti:Jeah, ekat lomat rullaa. Ma takas kassulle.
Nyt jos kuppi kahvia.

Suora putki on kaiken A ja O.
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ei helvetin kahvit&keksit. 

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Mitä?!! Jo toisen viikon jälkee lyöty yks HL.Admin kirjoitti:Jeah, ekat lomat rullaa. Ma takas kassulle.![]()
Ihme meisinkiä :/
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kajaanis ainaki ollu ties kuinka kauvan käytäntönä, et koko kassulla ekoilla lomilla maanantai HL.Aecel kirjoitti:Mitä?!! Jo toisen viikon jälkee lyöty yks HL.Admin kirjoitti:Jeah, ekat lomat rullaa. Ma takas kassulle.![]()
Ihme meisinkiä :/

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Jaa, no se selittää. Hiuka omituiselta vaa tuntui, että jo ekoilla lomilla olis pistetty yks hölli menemää.Ännä kirjoitti:Kajaanis ainaki ollu ties kuinka kauvan käytäntönä, et koko kassulla ekoilla lomilla maanantai HL.
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Meillä on 6 HL päivää 165 palveluksessa. Talo päättää ne 4 päivää milloin ne on ja itse voi anoa 2 muuta.Aecel kirjoitti:Jaa, no se selittää. Hiuka omituiselta vaa tuntui, että jo ekoilla lomilla olis pistetty yks hölli menemää.Ännä kirjoitti:Kajaanis ainaki ollu ties kuinka kauvan käytäntönä, et koko kassulla ekoilla lomilla maanantai HL.
Ihan hyvä vaan. Nytkin kipeänä oltu aloituksesta asti, mm. korva- poskiontelotulehdus, kuumetta jne. Yrittää parantua.

#MakeLS-FINGreatAgain!
- Maatila
- Moderaattori
Ite olin heti alkuun 3vk kiinni. Sitte hl kans pidennetty. Mullaki poskiontelot vaivas useempaanki kertaan palvelusaikana.