Ryssät kyllä harvinaisen tyhmiä ku tänä aamunaki tullu iskälle lähtö viien jälkee ku olivat tykittäneet jäisestä kurvista mettään tuhatta ja sataa

Tulee kyllä pirullline keli ku nyt tulee vettä ja yöllä pakastaa...
Nii tulee. Onneks ite ei tartte hiekottaa, kun muut hoitaa sen.Mrjakari kirjoitti:Vettä sataa ja kaikkia vituttaa.
Ryssät kyllä harvinaisen tyhmiä ku tänä aamunaki tullu iskälle lähtö viien jälkee ku olivat tykittäneet jäisestä kurvista mettään tuhatta ja sataa![]()
Tulee kyllä pirullline keli ku nyt tulee vettä ja yöllä pakastaa...
![]() | Lataa tästä... |
Ilmavoimien kuskien hommat taitaa tosiaan olla niitä hyviä hommia.VeeKutone kirjoitti:Jaahas, Tikkakosken aurinkoon tuli kutsu 1/2019, elikkäs siviili TJ 32.Onko muita tulossa BECE:n hommiin?
Tai sitten vaan vaihdat prossun.trakumies kirjoitti:Jaahas, pitää varmaan ruveta kirjottelemaan joulupukille että tuo mulle uutta konetta, kun nykyne alkaa keittelemään prossun paskaks.![]()
Tää on semmone "kompakti koko edellä" tehty kone = minkää sortin paneelia ei tässä laitoksessa saa auki, prossuun koskemisesta puhumattakaa.arska fs11 kirjoitti:Tai sitten vaan vaihdat prossun.trakumies kirjoitti:Jaahas, pitää varmaan ruveta kirjottelemaan joulupukille että tuo mulle uutta konetta, kun nykyne alkaa keittelemään prossun paskaks.![]()
Juu, ja vissii o enemmä ajohommaaki ku Maavoimissa. Ja taitaa olla varmat ADR-luvatki.VeeKutone kirjoitti: Joo aika lepiä mitä nyt kuullut parilta edelliseen saapumiserään menneiltä kavereilta. Pääsevät meitä kouluttamaan sitten.
Niin olin.VeeKutone kirjoitti:Olit varmaan Rissalassa sillo lokakuun lopussa niissä ajo/pakitustesteissä ja haastattelussa?V A valmet kirjoitti:Aa, empä älynny taas lukkee viimestä sivua loppuun.Joo tosiaan tuli tuossa syksyllä haettua sinne kuljettaja kurssille kun muutama kaveri kehu että on kevyt mutta hyödyllinen vuosi.
![]() | Lataa tästä... |