Metsälöydöt ja vastaavat
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
Re: Metsälöydöt ja vastaavat
Sen verran mielenkiintonen tapaus omasta mielestä, että tarvii nostaa aihetta.
Onko kellään sattumalta tietoa tilan historiasta ja siitä, mitä on käynyt? Pakastimissa kaikki ruoat jäljellä, navettaan jääneet lehmät, ja tietenkin traktorit ja autot ym.
Onko kellään sattumalta tietoa tilan historiasta ja siitä, mitä on käynyt? Pakastimissa kaikki ruoat jäljellä, navettaan jääneet lehmät, ja tietenkin traktorit ja autot ym.

-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Luulisin, että tilan pitäjä ollut vanha ja kun aika jättää ja ei ole mitään lapsia tai muitakaan omaisia niin ei välttämättä olla tiedetty isännän kuolleen ja vaikka olis lojunu kuolleena jossai pidempään niin elukatkin tietty kuolee. Ei ne siellä varmaan pitkään ilman ruokaa ja juomaa elä. Ja vaikka omaisia olisi ollut niin on se saattanut se ruumis talossa lojua pitkään jne ja perikunta on väliinpitämätön ja välit ovat olleet huonot tms.. eikä asioita tule hoidetuksi, vaan lähinnä hoidetaan se mikä on pakko. Ja sekin mahdollista että isäntä luony hanskat tiskiin ja lähtenyt Pattayalle. 
E: Mutta kyllä nuo lehmät on aika varmasti kuolleet jo ennen kun ollaan lähdetty.. Navetassa senverran muuhun liittyvää romua.
Tilanne vähän sama mitä tässä paikassa missä ihte asutaan kun vanha isäntä teki vuonna 2000 itsemurhan niin navetta ja muut rakennukset täynnä romua/roskaa ja heinää kaikkialla. Tässä kyllä talon oli perikunta siivonnut.

E: Mutta kyllä nuo lehmät on aika varmasti kuolleet jo ennen kun ollaan lähdetty.. Navetassa senverran muuhun liittyvää romua.
Tilanne vähän sama mitä tässä paikassa missä ihte asutaan kun vanha isäntä teki vuonna 2000 itsemurhan niin navetta ja muut rakennukset täynnä romua/roskaa ja heinää kaikkialla. Tässä kyllä talon oli perikunta siivonnut.

-
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Onhan tuo kyllä surullinen tapaus ja kun ajattelee taakse päin minkälainen paikka on ollu niin voi voi. Herää vaan kysymys miksi? Miks kaikki on jättetty tuolleen kun on ja mitä asukkaille/asukkaalle on tapahtunut?

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
-
- Kielet: englanti,suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
On tuo kyllä melko karu juttu ku lehmät jätetty sinne lojumaan ja romua ja heiniä vaa nakeltu päälle.
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Meni kylmät väreet selässä ku katoin illalla ton videon. Varmasti käynyt asujalle jotain ja kaikki jäänyt sille paikalleen. 

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Juu.Teemu kirjoitti:Meni kylmät väreet selässä ku katoin illalla ton videon. Varmasti käynyt asujalle jotain ja kaikki jäänyt sille paikalleen.

- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Näitä asioita on mielenkiintosta pohtia. Mahtaa olla ,että oman käden kautta lähdetty. Viina alkanu maistumaan, elukat jäänyt hoitamatta kuin muutkin hommat ja kun rahat on loppuneet on tehty se viimenen teko. Ja ei ilmeisesti omaisia oo kiinnostanut koko paikka ja jäänyt vaan tolleen. Ken tietää. Mutta suht koskemattomana paikka pysynyt ,ettei ainakaan oo tunnistettavissa ,että ois käynyt joku termiittilauma särkemässä paikkoja.
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ihmeellisen vähän koneita siellä oli jäänyt kuitenkin jäljelle.
|I5-4460 3.2GHZ|MSI GTX960 4G Gaming|Kingston 8GB DDR3|Asus Z97-P|Samsung EVO 250GB|Seagate Barracuda 1TB|Cooltek Antiphon|Corsair RM650X|
#MakeLS-FINGreatAgain!
#MakeLS-FINGreatAgain!
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Nyt on kyllä aivan pakko kysyä kuinka niin vähän? Mitäs kaikkea sieltä olis pitänyt löytyä?Misfiringsystem kirjoitti:Ihmeellisen vähän koneita siellä oli jäänyt kuitenkin jäljelle.

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
-
No jos kerran viljely lopetettu yhtäkkiä ja isäntä kuollut, niin kyllä tuolta pitäisi esm äestä, auroja jne löytyä
.

|I5-4460 3.2GHZ|MSI GTX960 4G Gaming|Kingston 8GB DDR3|Asus Z97-P|Samsung EVO 250GB|Seagate Barracuda 1TB|Cooltek Antiphon|Corsair RM650X|
#MakeLS-FINGreatAgain!
#MakeLS-FINGreatAgain!
-
- Kielet: Suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
Eiköhän niitä koneita oo vielä jossain heinikossa. Mitähän tilan pelloille on tehty? Oliskohan omaiset myyneet.
-
- Lähettiläs
Johan siellä oli kylyvökonestä ja apulannanlevittäjää, ties mitä muuta pusikossa. Ennemminki ihmeellisen paljon säilyny koneita, luulis että fiiatti ja massikka olis lähteny hyvin äkkiä uuteen kotiin, jos ei muuten nii varkaitten mukana.Misfiringsystem kirjoitti:No jos kerran viljely lopetettu yhtäkkiä ja isäntä kuollut, niin kyllä tuolta pitäisi esm äestä, auroja jne löytyä.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Maatila
- Moderaattori
Äkeet ainaki peittyy hyvinki äkkiä heinikköön ja Kaks/kolmisiipiset auratkaa kovin isot oo. Että äkkiä neki johonki pajupuskaan katoaa. Nimenomaan ihmetyttää nuo traktorit ja ei tuo autokaan 10v vanhempi oo sillon ollut kun tuo paikka on hylätty. Ja tuo auton kärry on suorastaan priima edelleen. kaikki muut videot mitä oon kattonu ,on traktorit hävitetty, mutta koneita rösöttäny navetoiden vinteillä ,katoksissa ja pusikoissa. Kyllä tuollakin varmasti on kalustoa vielä jossain.
-
https://alleycat.kuvat.fi/kuvat/Autiotalot/Seppola/
Tuolta ainakin löytyy lisää kuvia paikasta, ja rekisterinumero Ferguun näkyypi, joten omistajan voi selvittää sitä kautta
.
Tuolta ainakin löytyy lisää kuvia paikasta, ja rekisterinumero Ferguun näkyypi, joten omistajan voi selvittää sitä kautta

#MakeLS-FINGreatAgain!
#MakeLS-FINGreatAgain!
- Maatila
- Moderaattori
Tuo linkki ei vie ku etusivulle ja ite en ainakaan keksinyt semmosta hakusanaa ,että oisin mitään tuohon paikkaan liittyvää löytänyt.
-
No milläs olet hakenut? Tuolla sivulla kyllä autiotalot välilehdellä on kohde nimeltä Seppola joka on tuo sama tila.
#MakeLS-FINGreatAgain!
#MakeLS-FINGreatAgain!
-
Tuli tuossa internettiä tutkailtua ja myös löysin hieman tietoa kyseisestä tapauksesta.
https://sinister.kuvat.fi/kuvat/Seppola/

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Tiedä sitten tuon todenperäisyyttä, mutta voihan tuossa jotain perää ehkä olla.Pelaaja80 kirjoitti:Tuli tuossa internettiä tutkailtua ja myös löysin hieman tietoa kyseisestä tapauksesta.https://sinister.kuvat.fi/kuvat/Seppola/
- Maatila
- Moderaattori
Ei löytynyt yhdelläkään hakusanalla yhtään mitään. En tiiä kirjotanko oikeaan kenttään, mutta kyllä asiaan kuulumattomilla sanoila kuvia löytyy. Mutta samapa tuo kun löytyi tuo parempikin nettisivu.Misfiringsystem kirjoitti:No milläs olet hakenut? Tuolla sivulla kyllä autiotalot välilehdellä on kohde nimeltä Seppola joka on tuo sama tila.
Ite uskon ,että tuo on totta. Jos ihminen on ihan yksinään ja on vähänkään järjeltään heikompi näin voi todellakin tapahtua. Ja entis aikaan paljon tämmösiä muihin töihin kykenemättömiä jotka alkoi maataviljelemään homman yksinkertaisuuden takia. Ja sehän varmasti tuo stressiä jos puhutaan suurista sanktioista jos teet jotain väärin tai jätät tekemättä. Me eu sukupolvi on tottunut jo kaikenlaiseen nii ei osata asiaa ajatella siltä kannalta miltä isännistä jotka ovat olleet viljeliöitä jo ennen eu aikoja. Isäki sano ,että aikanaan EU:hun liittymis aikoina kun oli ollut koulutuksia asiasta. Niin kolme äkästä ukkoa oli huutanut ja karjunut, "te olette kaikki saattohoidossa, te ette selviä" ynnä muuta lyttäämistä koko ajan..
- Teemu
- Viesti:
Tuon kuvasivuston käyttöaika on päättynyt.Misfiringsystem kirjoitti:https://alleycat.kuvat.fi/kuvat/Autiotalot/Seppola/
Tuolta ainakin löytyy lisää kuvia paikasta, ja rekisterinumero Ferguun näkyypi, joten omistajan voi selvittää sitä kautta.
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Hyvä kun Fiatista oli rekkari sutattu, mutta ei Massikasta, tuolla Sinin galleriassa. Massikan kilvellä näytti trafilta löytyvän tiedot.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Mää jo mietinkin, että joko o Neliveto selvittääs olinpaikkaa ja laittaas perukunnalle Fiigusta ostotarjousta menemää.Neliveto kirjoitti:Jep, tiedot löytyy vaikkei enää rekisterissä olekaan ko laite.

Mää en tiiä, mutta viimosilla hetkillä tuolla navetassa on ollu aivan kamalaa.
Kyllä sydämetön saa olla tai sitte täysin mieleltää rikki, jos ei karjatilallista
nälkäänsä huutava karja kosketa millää lailla.

Miksei täällä humppa soi?
- Teemu
- Viesti:
Mahtanu kuulua se meteli pitkälle, tai ainankin kuvittelis niin mitä sieltä sitten on kuulunutkaan.
Joko joku tuhlasi kaksi euroa omistajatiedon selvitykseen
Tuo saabbi näytti aika hyvältä siel tallissa, jetta on varmaan menetetty tapaus heinikossa
Joko joku tuhlasi kaksi euroa omistajatiedon selvitykseen

Tuo saabbi näytti aika hyvältä siel tallissa, jetta on varmaan menetetty tapaus heinikossa