Kesätyöt
- ViljamiFIN
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Kesätyöt
Kotona värkkäillä kesällä kun ehtii, koululla kesäjakso niin tekee työnhaun muualta vaikiaksi. 

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
No joo mutta oppisopimuksee vaihtaa kesäksi nii tarvii koululla käyä ku korkeintaa navetassa jossei siellä oo navettaa mihi menee oppisopimuksella.
Onneks ei tekno puolella ole kesäjaksoa ja navetatki alkaa oleen paketissa .
Kesä kyllä menee kotona hommissa jos ei muute nii hallin parissa. Toki saa ny ensiksi nähä millane kesä/kevät sieltä tuleee.
Talvi o ollu kyllä iha kunnolline että jospa se nytte tulis kunnon kesä.

Kesä kyllä menee kotona hommissa jos ei muute nii hallin parissa. Toki saa ny ensiksi nähä millane kesä/kevät sieltä tuleee.

Voorumin kovin deutzimies.

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Oppisopimus o mun mielestä ihan perseestä. Vaikka käytännön työt osais niin monet teoriatason jutut oppii vaan koulussa. Ja vaikka ei oppisikaan niin ainakin paperilla se näyttää siltä. Ulkopuolinen työnantaja arvostaa yleensä enemmän(poikkeuksiakin on, joka tähän täytyy mainita ettei kukaan vedä vihannesta nenään)koulun oppeja kuin näitä "elämänkoululaisia". Ja työtä ehtii elämässä tekemään ihan kyllästymiseen saakka.
Ja kyllä ilmajoella oli ainakin koulussa kesäjakso sekä teknoilla että maatalouspuolen ryhmällä. Teknoilla oli enemmän käytäntöä kuin meillä muilla. Meillä se oli enemmän teoria painotteisempaa.
Ja kyllä ilmajoella oli ainakin koulussa kesäjakso sekä teknoilla että maatalouspuolen ryhmällä. Teknoilla oli enemmän käytäntöä kuin meillä muilla. Meillä se oli enemmän teoria painotteisempaa.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Muutama kaveri on ollu oppisopimuksella kaapelihommis, jos ei muuta ni hyvin ainaki tienaa.
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Käydään oppisopimuksella ollessa siellä koulussakin. 1-4 päivää kuukaudessa koululla teoriaa, loput töissä.Valtra655 kirjoitti:Oppisopimus o mun mielestä ihan perseestä. Vaikka käytännön työt osais niin monet teoriatason jutut oppii vaan koulussa. Ja vaikka ei oppisikaan niin ainakin paperilla se näyttää siltä. Ulkopuolinen työnantaja arvostaa yleensä enemmän(poikkeuksiakin on, joka tähän täytyy mainita ettei kukaan vedä vihannesta nenään)koulun oppeja kuin näitä "elämänkoululaisia". Ja työtä ehtii elämässä tekemään ihan kyllästymiseen saakka.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Betonilla on töitä aina.Mini20 kirjoitti:Saa nyt nähä mihkä tästä lähetään mutta rakennusalan hommia kumminkin. Joko Mikkeli, Kerava, Kuopio tai Kaskinen.![]()

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Niin ne vaan suunnitelmat muuttuu, ajokonetta on tullu nyt toukokuu ajeltua pyhäsä arkesa ja suolla ei kerenny käydäkkään kun ilmeni tämä oman alan vakituisempi homma. Tässä alkukesä menee ajokoneen kopissa ja loppukesästä ilmeisesti siirtyminen motolle kun alkaa motomiehillä kesälomat pyörimään.Jonatha kirjoitti:Jeppis jepulis, sit vielä yhellä tilalla käydä jelppailemassa jos kerkee ja kotona kans.henkka22 kirjoitti:Turvesuolle tuli päästyä.