Ohan se niin että siellä wappiryhmissähä ne kaikki "parhaat" modit jaetaan ja aina sanotaan että ne on vielä kesken, vaikka totuus saattaa olla että ne toimii täydellisesti, mutta ei jaksa/halua vaan jakoon laittaa.Mutta kun joku modi tulee jakoon on vähän aikaa että:vau onpa mahtva modi!Kunnes tajuaa että sekin on vain yksi vaivainen modi muitten modien joukossa johon kyllästyy aika nopesti(tai ainakin minä)Jos modaaja ei ole jaksanut tehdä modia loppuun ja laittaa sen silti jakoon ja ilmoittaa siitä alotusviestissä niin joko
A:Alotusviestiä ei lueta eikä tiedä että modissa on vika ja tulee kommentoimaan ja valittamaan siitä kommenteihin.
B:Tulee valittamaan sitä, että miksi tullaan laittaa kekseneränen modi jakoon ja että tämähän on ihan paska.
ja nämä kyllä ymmärrettävästi varmasti ärsyttää modin tekiää.
Toisinaan minua ainakin huvittaa se että täällä jaksaa aikuset ihmiset tulla viisastelemaan ja haukkumaan jotain 10 vuotitaita tyhmiksi tai jotain muuta vastavaa .Ohan se niin että olettehan te enenmän kouluja käyneet ja näin mutta ei sitä kerro että kaikki nuorenmat olisivat typeränpiä kuinn te .Joskus myös tuntuu että ihan tahallaan sanotaan vittuilevaan sävyyn että miellä on tälläinen modi teillä ei,että jotkut ns jonnet tulisi valittamaan ja te saisitte siitä itsellenne huvia aikaseksi.
Sekin on myös hassua että jaksaa tulla joku aikunen jauhamaan jostain kirjotusvirheitä jollekin nuorelle vaan että saa siitäkin ison numeron aikaan.Tai tulla viisastelemaan jostakin turhasta asiasta että kirjoittaja vihastuisi josta saisitte taas iloa aikaan.
Sekin on myös hassua että jos joku kommentoi "Hieno modit jatka samaan malliin"Niin joku taas olevinaan niin viisas tulee ja sanoo "No miksi se sinun pitää tulla tänne ilmoittamaan"Mitä vi#tua se sinun elämmääs haittaa jos joku kommentoi niin.Ei nyt viestiä löydy kun siitä on kuitenki aikaa, mutta selainenkin kommenti tuli joskus luettua.
Enkä tässä sano että wip modeja ei saisi esitellä.Onha se myös niin että joskus laittaa vaan kuvan ja joku tulee kinuu muttaa jos modaaja ei kiinnitäisi mitään huomiota niin ei tulisi minkäänlaista numeroakaan.
Tämä on minun mielipiteeni.
Ja en yleistä vaan tarkotan vaan osaa.Kakki ei todellkaan ole tällä foorumilla tälläisiä
E:ja tämä kirjoitelma on tällästä ripuli paskaa josta joku ymmärätää pointin tai sitten ei kukaan.Paitsi minä ymmärrän. Yleensä jos selitän jotain selitän sen niin vaikesti ja hankalasti että sitä ei tajua erkkikään