Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Joku viisas vois kertoa että mikä mättää kun lyö levyn koneeseen niin kone rupee hurisemaan ihan vanhaan malliin, mutta vähän ajan päästä lopettaa hurinan mutta mitään ei tapahdu. Ennen on tullu oikeeseen ylänurkkaan semmonen loota missä lukee jotain ''avaa sovellus'' tyyppistä. FS11 ja FS13 kokeilin ja kummassakaan ei toimi, FS13seen pääsin sisään tolla hakutoiminnolla, mutta se ei löydä fs11. Eilen vai edellispäivänä ku koitin niin saan tiedostoista sen fs11 pienen alkuvalikon auki mutta ei tapahu mitään vaikka painaa play game, se sivu vaan sulkeutuu. Oon huono selittämään ja huono tietokoneitten kans.
Windows 10 kyseessä

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Saattaa olla asema rikki. Ne on ollu suseja jo 10v ajan. Kuumimpaan levyjen aikaan piti olla hyllyssä yks asema valmiina oottamassa. 

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Vaihteen vuoksi koululle käymään. Tarvii mennä rompetorille häröilemään. 

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Juu itelläki päästi about 15v vanha asema aivan uudenlaisen äänen tossa yks päivä, nyt saakin miettii kauanko kestää ja mahtaako hajottuaan jäädä levy sisään.. No onneks tommoset blueray asemat ei niin kauheen kalliita oo että polttavan kun hankkii uuden niin voi kahtella sitte noita elokuviakin paremmalla laadulla. Ja mahdollisesti varmuuskopioida jos jotain joskus tarvii. Kävi yks vuosi niin yhen levyn kanssa että sen pysty sisällön ottaa talteen sieltä mutta toistaa ei pystyny jostain syystä, siks polttavaa oon suosinu pöytäkoneeseen, voi koettaa pelastaa. Tiedä sitten miten sallittua se tässäkin maassa on...Ezmo kirjoitti:Saattaa olla asema rikki. Ne on ollu suseja jo 10v ajan. Kuumimpaan levyjen aikaan piti olla hyllyssä yks asema valmiina oottamassa.

Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
- Ezmo
- Moderaattori
Vahvan kopiointisuojan omaavia levyjä ei saa varmuuskopioida missään muodossa. En oo seurannu, mikä on vahva suoja ja mikä ei. Tuohan säädös tuli silloin 10 vuotta sitten Lex Karpelan mukana. Bluray elokuvissa on pikkusen hankalaa, kun ei mediasoittimet oikein osaa purkaa kirjastoa. Mullakin aseman mukana tulevilla ohjelmilla ei pystynyt lukemaan.Nevamies kirjoitti:Juu itelläki päästi about 15v vanha asema aivan uudenlaisen äänen tossa yks päivä, nyt saakin miettii kauanko kestää ja mahtaako hajottuaan jäädä levy sisään.. No onneks tommoset blueray asemat ei niin kauheen kalliita oo että polttavan kun hankkii uuden niin voi kahtella sitte noita elokuviakin paremmalla laadulla. Ja mahdollisesti varmuuskopioida jos jotain joskus tarvii. Kävi yks vuosi niin yhen levyn kanssa että sen pysty sisällön ottaa talteen sieltä mutta toistaa ei pystyny jostain syystä, siks polttavaa oon suosinu pöytäkoneeseen, voi koettaa pelastaa. Tiedä sitten miten sallittua se tässäkin maassa on...Ezmo kirjoitti:Saattaa olla asema rikki. Ne on ollu suseja jo 10v ajan. Kuumimpaan levyjen aikaan piti olla hyllyssä yks asema valmiina oottamassa.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Torilla tavataan!Pelaaja80 kirjoitti:Lauantaina Lahteen Classic Motor Showhun.

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Juu no eipä oo tuotakaan tarvinnu kovin usein tehä onneks, hieman se kummastutti kun koitti ihan oikeillakin välineillä kyseistä levyä katsoa mutta ei vaan onnistunu.Ezmo kirjoitti:Vahvan kopiointisuojan omaavia levyjä ei saa varmuuskopioida missään muodossa. En oo seurannu, mikä on vahva suoja ja mikä ei. Tuohan säädös tuli silloin 10 vuotta sitten Lex Karpelan mukana. Bluray elokuvissa on pikkusen hankalaa, kun ei mediasoittimet oikein osaa purkaa kirjastoa. Mullakin aseman mukana tulevilla ohjelmilla ei pystynyt lukemaan.Nevamies kirjoitti:Juu itelläki päästi about 15v vanha asema aivan uudenlaisen äänen tossa yks päivä, nyt saakin miettii kauanko kestää ja mahtaako hajottuaan jäädä levy sisään.. No onneks tommoset blueray asemat ei niin kauheen kalliita oo että polttavan kun hankkii uuden niin voi kahtella sitte noita elokuviakin paremmalla laadulla. Ja mahdollisesti varmuuskopioida jos jotain joskus tarvii. Kävi yks vuosi niin yhen levyn kanssa että sen pysty sisällön ottaa talteen sieltä mutta toistaa ei pystyny jostain syystä, siks polttavaa oon suosinu pöytäkoneeseen, voi koettaa pelastaa. Tiedä sitten miten sallittua se tässäkin maassa on...Ezmo kirjoitti:Saattaa olla asema rikki. Ne on ollu suseja jo 10v ajan. Kuumimpaan levyjen aikaan piti olla hyllyssä yks asema valmiina oottamassa.
Itse jo siirtymässä kovaa kyytiä digitaaliseen aikaan, kaikki mitä hankkii jostain, on uudelleen ladattavissa laillisesti niin kauan kun palvelu on vaan toiminnassa. Tiedä sitten kumpi on pitkäikäsempi ratkasu..

Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
Olisko jollain suositella ensimmäistä Dronea? Ei tarvis maksaa maltaita, mutta ei se ny mikää 320p:kään sais olla. 

- valtraman3
- Kielet: Suomi, Englanti ja ruotsi
Olisko jollakin antaa mulle valmet/valtra megasta runkosta kuvia?

Intel core i5 6400, asus h110m-a, Kingston hyperX 16gb, asus dvd asema, cooler master sickleflow red 120, bitfenix neos black/red, corsair vs550, Msi gtx1060 6gb gaming x.
Make Ls-Fin Great Again!
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
https://www.jimms.fi/fi/Product/Externa ... 133a5dbaae siinä on ihan hyvä tarjous dronesta.elppi kirjoitti:Olisko jollain suositella ensimmäistä Dronea? Ei tarvis maksaa maltaita, mutta ei se ny mikää 320p:kään sais olla.
e. https://www.jimms.fi/fi/Product/Externa ... ee32343d11 siinäkin toinen. Tuon laadusta ei mitään käryä.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Itsehän laitoin näin ekaksi Phantom 4:n.
Se tuntus ainakin olevan hyvä.
Toki tuolla kolmosellakin varmaan pääsee aika pitkälle...

- Haasa90
Kysellääs täällä kun ei tuolla toisessa aiheessa oikeen vastauksia tullut, Eli haussa olis FS17 toimivia radio linkkejä? monia on koitettu vaan harvat tuntuu toimivan. Eli jos sulla toimii joku ni nakkaa linkki vaik yv.llä ja vois kai niistä johonki oikeen koota listanki??

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Ezmo
- Moderaattori
Pannuhuoneen imuroin pölystä. Aika hyvin sai Kärcherillä imuroitua, mutta hienoin pöly tahtoo mennä läpi. Pitäs olla sellanen vesisuodatin välissä. Vois kattilastakin imeä kuumat tuhkat sellaseen.

- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Romuska iski vapun jälkeen ja pikkuhiljaa voiton puolella.
Nyt jos kahvia ja pullaa.

Nyt jos kahvia ja pullaa.

#MakeLS-FINGreatAgain!
- mod mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Onko ketään tulossa huomenna Alahärmään vetokisoihin?

Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
- Zetor 6211
- Kielet: Suomi, Englanti ja muutama sana Ruottia.
Onkos kukaan viikonloppuna menossa Lahteen Classic Motor Show:n? Ite oon menossa sunnuntaina.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Voi olla että tulee ite kävästyä sunnuntaina, jos ei o tartte olla puikottamassa Foorttia.Zetor 6211 kirjoitti:Onkos kukaan viikonloppuna menossa Lahteen Classic Motor Show:n? Ite oon menossa sunnuntaina.
Miksei täällä humppa soi?
-
Joku päivä aattelin poiketa.Aecel kirjoitti:Voi olla että tulee ite kävästyä sunnuntaina, jos ei o tartte olla puikottamassa Foorttia.Zetor 6211 kirjoitti:Onkos kukaan viikonloppuna menossa Lahteen Classic Motor Show:n? Ite oon menossa sunnuntaina.
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Huomenna menossa classic car showhun.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Zetor 6211
- Kielet: Suomi, Englanti ja muutama sana Ruottia.
- Ezmo
- Moderaattori
Ekat 5 min näytti pelistä, että Suomella on hyvä joukkue. Seuraavat 55min muutti mieleni. 

-
Kai sitä vois nukkumaan mennä, kun aamulla ennen seittämää herätys ja lähtö Lahteen.

- John Deere 2650
- Kielet: Suomi ja rälli-inglish
- Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
- Viesti:
Onkos muita tulos tänäpä Artukaisiin?????
Nyt kyllä tulee se loota yläkulmaan ja tulee Start Game valikko mutta peli ei aukee.Ezmo kirjoitti:Saattaa olla asema rikki. Ne on ollu suseja jo 10v ajan. Kuumimpaan levyjen aikaan piti olla hyllyssä yks asema valmiina oottamassa.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4