

Minkä valmistama alunperin, vois itekkin tilailla, tai sitten 100-90 replicagrin valmistaman, missä parit.urakkamies kirjoitti:Vaikka tuo styreeni on muuten kohtuullista työstää, niin sorvaaminen oli kyllä liki mahdotonta. Seurava pitää koittaa hioa sorvissa, jos sillä sais ohennettua. Tuli tuohon vielä "pieni" mitoitusvirhe ja joutuu "hieman" lyhentämään putkea
3,5 ulkohalkaisija ja sisälle porattu 2,5 reikä.Neliveto kirjoitti:Taitaa olla jotain 4mm luokkaa tuo putki halkaisijaltaan, on sen verta massiivinen.
Hienot ostokset! Mistäs tälläiset löyty. Noita TM165 ei kovin usein näy, lasit tuosta näyttää puuttuvan mutta siisti on silti, valmetti tarttee vähän osia, mutta eipä nuo mitään oo maksanutkaan..Muhka kirjoitti:Tuli hommattua Joalin kasitonninen, Britainsin TM165 ja CS Case sikulta yhteishintaan 2€Case nyt tuli ostettua melkeempä renkaitten takia ku o niin leviät. Valmetti kaipais vähän hellää kättä.
Luokkakaverilta ostin kun muuttavat parikyt metriä uuteen taloon ni möi kaikkea turhaa. Saakelin ruma toi TM on ainaskiDeereman kirjoitti: Hienot ostokset! Mistäs tälläiset löyty. Noita TM165 ei kovin usein näy, lasit tuosta näyttää puuttuvan mutta siisti on silti, valmetti tarttee vähän osia, mutta eipä nuo mitään oo maksanutkaan..
Ostat mustaa kuumaliimaa ja mustaa muovilevyä mitä on helppo leikata (puuilo sieltä saa) ite oon muovina käyttäny vanhoja mootorioljy pönttöja litrasista ylös päin, niistä on helppo leikata ja niihin tarttuu hyvin liima kun on hyvin pesty.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:DieselPowerilla hienoa.
Tulin eilen ostaneeksi tämmöset sikut Tonnarilta.
Toisessa oli koppi vähän paskana mut nyt tähän hätään en mistään ehjää saa.
Ei kellään olis korjaus ideaa? Uutta en tosiaan mistään nyt saa niin täytyy tyytyy korjaamaan tuo. Tuollaasen säälittävän valkosen pilarin tein tikkarin tikusta nyt pahimpaan hätään, että pysyy ees koossa koko koppi. Ja joo tulitikusta tein pakoputken kans nyt ensihätään.