Itse asiassa kyllä urakoitsijahan saa siitä ajosta rahaa kyllä.Aecel kirjoitti:Selittäkää mulle nyt mitä varten valmiit konemiehet menee kouluun opettelmaan _koneilla_ ajoa?pakastin kirjoitti: Haluan lähinnä opiskella koneiden korjausta ja koneurakointia. Ja maanviljelyyn liittyviä asioita. Niin ajattelin että onko maatalousteknologian puolella navetta töitä? Kun minun on turhaa opiskella navetta tai muutenki eläinten hoitoon liittyviä asioita.
Sen pitäis olla tälläsille meikäläisen kaltaisille ketkä on koko ikänsä pyöriny piikkilangankiristäjän kokoluokan kanssa,
enkä kyllä pysty millään ilveellä lukemaan itteäni tosikonemiesten joukkon.
Entä miten opiskellaan urakointia? Tehdään työt viimotteen päälle ja koitetaan palvella asiakasta parhaalla tavalla sopuhintaan?
Sisältyykö tähän jotain talousoppia mikä helpottaisi yrityksen pyörittämistä? Kyllä ainakin itse tahtoisin, siis jos maataloutta lähtee
tästä lukion jälkee opiskelemaan (tai mitä sitten tekeekään), oppia itse siitä kasvinviljelystä ja karjankasvatuksesta, sekä jotain
talouspuolen juttuja. Ei tuosta raktorilla ajosta kuitenkaan lopulta tiliä tehdä, kyllä se pellosta otetaan.