Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Muhka
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Mikäs se semmone kanava on Ei täällä näy.
<<Kiitokset N141H
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
- Viesti:
Kasitonni asuu eri valtiossa, niin siellä näkyy kaikki
Suora putki on kaiken A ja O.
Missä hiton eri valtiossa? Joku sano whatsapissa että tarvii tehdä kanavahaku mutta joku Alfa ton kanavan nimi on.arska fs11 kirjoitti:Kasitonni asuu eri valtiossa, niin siellä näkyy kaikki
Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Joo, Alfa TV taitaa olla kanavan nimi. Itekki tässä pullinkeja kattelen kun ei paikanpäälle ehtinyt.
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Salosaaressa (Ruokolahdella) ei ainankaa oo metsäkoulua, se on ihan siinä Rasilassa nm. sen käynyt.. sielläki on opettajisto vaihtunu melkolailla.jani.keijonen20 kirjoitti:Sinne miäkii meinasi syksylä tullaIiro kirjoitti: Salosaareeha minä.
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tulee A-paketissa ja näkyy antennin kautta 20.00-22.30.Kasitonni kirjoitti:Missä hiton eri valtiossa? Joku sano whatsapissa että tarvii tehdä kanavahaku mutta joku Alfa ton kanavan nimi on.arska fs11 kirjoitti:Kasitonni asuu eri valtiossa, niin siellä näkyy kaikki
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- jani.keijonen20
- Kielet: suomi ruotsi englanti
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mikkelii miä meinasi ainakii mennä.Teemu kirjoitti:Salosaaressa (Ruokolahdella) ei ainankaa oo metsäkoulua, se on ihan siinä Rasilassa nm. sen käynyt.. sielläki on opettajisto vaihtunu melkolailla.jani.keijonen20 kirjoitti:Sinne miäkii meinasi syksylä tullaIiro kirjoitti: Salosaareeha minä.
Kiitos mini20:lle
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Hämäävä termi salosaari siis.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
No kyllä siinä hommaa on jos koittaa saada ruotsista, englannista, matikasta ja fysiikasta kiitettäviä ja kuitenkin illat olla tilalla töissä.Veke00 kirjoitti: Ei mulle yläasteellakaan oo opetettu oikeen mitää mielenkiintosta, eiikä vituttanu ja kaikki tarvittava ysin keskiarvoon päättötokariin on opittu. Enpä usko että vituttaa.
Tähän lisätään toki päälle vielä äiidinkieli ja jotai muita reaaleja, mutta ite en koe tuota äikkää niin kovin pahaksi.
Niin pal vitutti kun uudessa Koneviestissä isot jutut ruohonleikkureista ja lavamönkijöistä.valmet00 kirjoitti:Tuoretta kahvia ja uusin koneviesti piristää mukavasti sadepäivää, vaikka sade onkin jo hiipunut.
Nuo ruohonleikkurit on oikeesti niin marginaalikoneita ja vielä nii saakelin kalliita, että en oikee käsitä niitten esittelyitä ja testaamisia.
Mönkijät nyt on pakko sietää, kun jokku niitä kuiteskin katteloo. Sitä vaan en sisäistä kun niitä pidetään korvikkeina mopoautolle.
Mopoautoon (niin ihania kun ne saatanan paskahuussit ovatkin) joutuu kuitenkin suorittamaan tuiku tarpeellisia teoriatunteja (ainakin ite koin
ne hyödyllisiksi) ja ajotunteja sekä teoria- ja ajokokeen.
Vastakohtana on sitte traktorimönkkäri, jota saa ajaa pelkällä perkeleen paperilapulla vailla pienintäkään opetusta.
Täällä päin järjestään nuo traktorimönkkärit kulkee siellä satasen hujakoilla kun on vaa otettu joku pultti tms pois.
Nii että onko se sitten turvallista kun alla on kuutioita vähintään yli 500 ja jopa yli 1000, tehopainosuhde ja kiityvyys rutkasti parempia
kuin henkilöautossa (samoin kuin hintaa). Ja kaikkeen tähän riittää pieni teoriakoe konttirilta.
Nuo kun nuilla lama-ajan penskoilla mitä torilla kattellu joskus, nii lähtevät nopeemmin kuin se kuuluisa rusakko makuulta ja nostaa keulaa
kaasulla.
Miksei täällä humppa soi?
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Kyllähän sellainen 500cc Can Am lähtee ku hauki rannasta kun päivittäin tulee sellaisella työmaalla ajeltua, harmi vaan kun rajoitinta vasten menee sen 43km/h, vaikka ajo-ominaisuuksien puolesta kärsisi ajaa paljon kovempaakin ja välimatkat sujuisivat joutuisammin.
Samaa mieltä oon että MönkijäViestin taso on viime vuosina laskenut reilusti noiden leikkikalujen vertailun takia. Vuodenvaihteen tietämillä tullut kypäräpakko on sen sijaan aivan hyvä asia niihinkin kulkineisiin kun liikenteen seassa ajelee.
Samaa mieltä oon että MönkijäViestin taso on viime vuosina laskenut reilusti noiden leikkikalujen vertailun takia. Vuodenvaihteen tietämillä tullut kypäräpakko on sen sijaan aivan hyvä asia niihinkin kulkineisiin kun liikenteen seassa ajelee.
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Onhan se vähän kumma juttu että traktorikorttiin ei tarvi mittään opetusta kunhan saa vaan teoria kokeen läpi, jos nyt verrataan että kummallako saa enemmän vahinkoo aikaan jollaki honda monkeylla vai traktorilla ja 20 kuution lietepöntöllä? Mopolla kuitenki onnistuu telomaan ihtesä helpommin. Mutta on kyllä pakko myöntää että noilla mopojonneilla ei oo oppi menny perille siitä huolimatta että on käyty ajo ja teoriatunteja, mitä nyt juutupesta oon katellu ja mitä tuolla kylillä pyörii nuita urpoja.
- jani.keijonen20
- Kielet: suomi ruotsi englanti
JepTeemu kirjoitti:Hämäävä termi salosaari siis.
Kiitos mini20:lle
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Velikin tulossa Salosaaree syksyllä, sitä ootellessa ku se rahtaa kaikki mopo-projektinsa tonne meikän kellariin. Kuinkaha helposti lohkeis rakennuslupa korjaamohallille tonne rintamamiestalolähiöön.
<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Ezmo
- Moderaattori
Onnettomuuksien määrän mukaan se ajokoe ja opetus tuli mopolle. Myös paljon enemmän mopokortteja hommataan, kun aika harva T-kortin hankkii tai käyttää sitä,V A valmet kirjoitti:Onhan se vähän kumma juttu että traktorikorttiin ei tarvi mittään opetusta kunhan saa vaan teoria kokeen läpi, jos nyt verrataan että kummallako saa enemmän vahinkoo aikaan jollaki honda monkeylla vai traktorilla ja 20 kuution lietepöntöllä? Mopolla kuitenki onnistuu telomaan ihtesä helpommin. Mutta on kyllä pakko myöntää että noilla mopojonneilla ei oo oppi menny perille siitä huolimatta että on käyty ajo ja teoriatunteja, mitä nyt juutupesta oon katellu ja mitä tuolla kylillä pyörii nuita urpoja.
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Paprika iha hyvin kasvanu. Pelkään vaa et toi mis toi on ni ei taida kestää sit loppuvaihees..
Oli muute vaikiaa laittaa kännykäl kuvaa..
Oli muute vaikiaa laittaa kännykäl kuvaa..
- Ezmo
- Moderaattori
Oliko tämä ihan oikea paprika-lajike vai jompikumpi muista chileistä, jotka mainitsit aijemmin jossakin?SampoMan kirjoitti:Paprika iha hyvin kasvanu. Pelkään vaa et toi mis toi on ni ei taida kestää sit loppuvaihees..Oli muute vaikiaa laittaa kännykäl kuvaa..
-
Tää on ihan kaupast ostettu sellane pitkulaine aika iso paprika. Lajikkeesta ei oo niinkää tietoo..Ezmo kirjoitti:Oliko tämä ihan oikea paprika-lajike vai jompikumpi muista chileistä, jotka mainitsit aijemmin jossakin?SampoMan kirjoitti:Paprika iha hyvin kasvanu. Pelkään vaa et toi mis toi on ni ei taida kestää sit loppuvaihees..Oli muute vaikiaa laittaa kännykäl kuvaa..
- Ezmo
- Moderaattori
Hyvä, tärkeintä on muistaa, että paprika on chili, muttei chili ole paprika. Hyvältähän tuo näyttää, kun mullakaan ei vielä läheskään kaikki kasvit tuota satoa. Pitäs varmaan blogia päivitellä, muttei enään kauhean helposti saa selviä kuvia.SampoMan kirjoitti:Tää on ihan kaupast ostettu sellane pitkulaine aika iso paprika. Lajikkeesta ei oo niinkää tietoo..
-
Tos on ollu jo ainaki 10 kukkaa, mutta kaikki o vaa tippunu ekan päivän aikana. Nyttenki on 2 kukintaa.Ezmo kirjoitti:Hyvä, tärkeintä on muistaa, että paprika on chili, muttei chili ole paprika. Hyvältähän tuo näyttää, kun mullakaan ei vielä läheskään kaikki kasvit tuota satoa. Pitäs varmaan blogia päivitellä, muttei enään kauhean helposti saa selviä kuvia.SampoMan kirjoitti:Tää on ihan kaupast ostettu sellane pitkulaine aika iso paprika. Lajikkeesta ei oo niinkää tietoo..
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
.
Viimeksi muokannut Tuputin, 13.06.2017 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- huippi
- Kielet: Suomi,Englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ai jesus! Göteboris alkaa pian iron maidenin keikka.
^Kiitokset JGFIN!
Äläkää ny olokaa ny!
#KuuukkeliJutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
.
Viimeksi muokannut Tuputin, 13.06.2017 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ezmo
- Moderaattori
Mulla on ollu satoja kukkia ja vain muutama kymmenen jäänyt kiinni.SampoMan kirjoitti:Tos on ollu jo ainaki 10 kukkaa, mutta kaikki o vaa tippunu ekan päivän aikana. Nyttenki on 2 kukintaa.Ezmo kirjoitti:Hyvä, tärkeintä on muistaa, että paprika on chili, muttei chili ole paprika. Hyvältähän tuo näyttää, kun mullakaan ei vielä läheskään kaikki kasvit tuota satoa. Pitäs varmaan blogia päivitellä, muttei enään kauhean helposti saa selviä kuvia.SampoMan kirjoitti:Tää on ihan kaupast ostettu sellane pitkulaine aika iso paprika. Lajikkeesta ei oo niinkää tietoo..
Jospa tuo sade lakkais, niin vois lähtä ruiskuttamaan. Ois tienny jo päivällä, niin ois voinu nukkua, kun siellä menee varmaan 5 asti ainakin, jos kaikki ruiskuttaa.