Paranormaalit kokemukset.

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Deereman
Viestit: 2782
Liittynyt: 24.07.2012 14:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Deereman »

Nää on kyllä mielenkiintosia lukea.. Kahvi22 Jännää että tollaset voi olla mahdollisia.. Itelle ei oo oikeestaan mitään kummosempaa tullut vastaan. Muutaku että joskus yli vuosi sitten oli myrskyä yöllä ja oli aika moinen ukkonenkin, niin heräsin keskellä yötä saatanan moiseen äänen. Oikeen tuntu että maa tärähti. Ja jotenki ihan niinku siinä äänen aikana kaikki olis menny ihan kirkkaaks. Peläästyin aika helekkaristi ja huusin täysiä jotenki vaistomaisesti "TULIPALO" :D Mutta sitte rauhotuun, ja mietiskelin ja kiertelin talon, niin tv oli sökönä! Että ei tossa nyt mitään ihmeellistä ollut, mutta mikä sai aikaan niin kovan äänen, tärähdyksen ja "valoefektin :D" Mutta kyllä tosta voi jo aika paljon päätellä että kaikki oli ukkosen tekosia, mutta silti tintui oudolta tollanen.. :?
Avatar
MattiI
Viestit: 2086
Liittynyt: 02.05.2012 16:43
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja MattiI »

Oisko pallosalama ollu :?
Kuva
Vikille kiitokset
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Salama viereen iskettyä aiheuttaa ison äänen, tärähdyksen ja välähdyksen. ;)
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Tapahtuma parin vuoden takaa, mummolassa vaarin kuolin hetkellä seinäkello löi vaikka sitä ei oltu vedetty, ja minä ja mummoni asia todistettiin oli semmonen nopea sairaalaan soitto sen jälkeen ja suru uutisten kuuleminen..
vaan sen jälkeenkin on tuntunut että talossa on kolmaskin henkilö kesäisin paikalla, ja justiin iltaisin noin kello 11 asti, outoa tutun olosta astmaatikon köhimistä, mitä vaarilla oli ja jotenki vaan narahtelee.
Ehkä se asettuu vielä, ja voi olla oman mielikuvituksen tuotetta, vaan kuka tietää.
Niin ja paripäivää sitte näin unen eilispäivästä olikohan maanantaina, aivan samat repliikit sano eilen opettajat mitä sillon maanantai-tiistai välisenä yönä. Sama juttu on muuten ollu alaasteellakin omalla kohalla, kukaan vaan ei usko sitä. vaan ku sitä jotenki tuntuu että neki epäilykset hiljenee kun kertoo mitä epäiliä olis sanomassa seuraavaksi niin noh naamat on huvittavaa kahtottavaa.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Avatar
Suomi mies
Viestit: 3689
Liittynyt: 30.08.2012 19:13
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Suomi mies »

Nevamies kirjoitti:Tapahtuma parin vuoden takaa, mummolassa vaarin kuolin hetkellä seinäkello löi vaikka sitä ei oltu vedetty, ja minä ja mummoni asia todistettiin oli semmonen nopea sairaalaan soitto sen jälkeen ja suru uutisten kuuleminen..
vaan sen jälkeenkin on tuntunut että talossa on kolmaskin henkilö kesäisin paikalla, ja justiin iltaisin noin kello 11 asti, outoa tutun olosta astmaatikon köhimistä, mitä vaarilla oli ja jotenki vaan narahtelee.
Ehkä se asettuu vielä, ja voi olla oman mielikuvituksen tuotetta, vaan kuka tietää.
Niin ja paripäivää sitte näin unen eilispäivästä olikohan maanantaina, aivan samat repliikit sano eilen opettajat mitä sillon maanantai-tiistai välisenä yönä. Sama juttu on muuten ollu alaasteellakin omalla kohalla, kukaan vaan ei usko sitä. vaan ku sitä jotenki tuntuu että neki epäilykset hiljenee kun kertoo mitä epäiliä olis sanomassa seuraavaksi niin noh naamat on huvittavaa kahtottavaa.
Itekkin oon nähnyt noita enne unia kauhajoen koulusurmasta näin sillon maanantaina unta, näky vaan mies ase kädessä ja kiljuvia oppilaita ja oli tunne, että pian tapahtuu jotain kamalaa...
Avatar
Veke00
Viestit: 2793
Liittynyt: 27.02.2013 16:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihtipidas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Veke00 »

Mää näin 2 vuitta sitten 3 yönä putkeen semmosen saman unen jossa näin aina 3 paloautoa menevän tosi lujaa meitin talon ohitte ja sillon kolmannen yön aamuna sailahden hevostalli palo. Se oli ihan sairaan creepyä sillon ja vieläkin epäilen että se oli joku outo enne. :? Varmaan joillekkin vaikee uskoo mutta nii oli mullekki sillon. Kaverit otti ton vaan vitsinä ku kerroin sillo.
Kuva
My hobbies include dank memes, masturbation and ripping fat vapes.
lanittaja61
Viestit: 121
Liittynyt: 08.02.2014 20:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Kaavi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kaavi

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja lanittaja61 »

Mulle käy melkein joka yö noin nään jonkun unen ja se toteutuu parin päivän päästä. :?
Kuva
David Brown 990 implematic, David Brown 990 selectamatic, Ford 4000, Ford 4600
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

.
Viimeksi muokannut ViljamiFIN, 03.03.2017 01:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Parastahan oli tossa ekassa seinäkellon lyömisessä, että se oli jo toista viikkoa ollu käymättä. ja sitten yhtäkkiä aamuyöstä rupes kulkemaan itsestään taas ja kellon viisarit liikkui hetkeen jolloin löi: 6.21
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
farmingjallu
Viestit: 868
Liittynyt: 15.08.2013 15:11
Tämänhetkinen kaupunki:: lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,suomi
Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: lapua

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja farmingjallu »

No mulle on tapahtunu vaikka mitä! Ensinnäkin se että kattilat oli pudonnu itsekseen hyllystä ku olin yksin kotona. Toiseksi se että näin meidän eteisessä punaisen silmä parin vaikka siellä ei ollu ketään. J sit kaaduin tasasella maalla siihen että joku kamppas mut mutta siellä ei ollu ketään muitaku minä.
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959

YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
JTJcrafter
Viestit: 325
Liittynyt: 02.08.2013 21:35
Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja JTJcrafter »

Nuo unessa nähdyt asiat on enne-unia. En kyllä tiedä miten ihminen pystyy näkemään tulevaisuuteen. Ihtelle saataa tulla monta kertaa viikossa, ja joskus kuukausiakin enne se uni kuin itse tapahtuma. Ja ne ei ole mitään sinne päin vaan ihan yksityiskohtaisia. Kerrankin ala-asteella näin tämmösen unen missä meni luokkaan ja kello tippu mun takana, sitte ku menin oikeesti sinne luokkaan ja muistin sen tilanteen nii jotenkin vaistonvarasesti vaan väistin sitä kelloa kun se tipahti sieltä oven päältä ja kaikki kaverit oli ihan tööt :D
Kuva
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Oltiin tossa yks päivä puimassa faijan kans ja kun iha normaalisti katteltiin tyhjennystä, nii ratio räjähti päälle täydellä volumella ihan ittestään.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
mjom
Viestit: 1807
Liittynyt: 21.10.2012 11:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi huonosti englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: henkinen takapajula

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja mjom »

Isän kaverin tilalla oli semmone mikälie "seepramänty" niii siirrettiin liiteri sen alle nii samana yönä liiterin siirron jälkeen jumalattoman iso oksa tippu sen liiterin päälle, ja se oli semmonen oksa mikä ei ollu ees laho. Ja sit samalla tilalla oli joku yötä aitassa niin kuuli askelia alakerrasta ja siellä ei ollu ketään.
Kuva
By: JGFIN
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

John Deere 2650 kirjoitti:Oltiin tossa yks päivä puimassa faijan kans ja kun iha normaalisti katteltiin tyhjennystä, nii ratio räjähti päälle täydellä volumella ihan ittestään.
Joissain radioissa mennee virta päälle kun tulleee uutisia ja liikennetiedotteita.
Avatar
rauhis
Viestit: 467
Liittynyt: 01.04.2013 12:49
Tämänhetkinen kaupunki:: paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Paimio

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja rauhis »

Mun isosisko kuuli joskus kun piano sois yöl ja mun rc- autot liikkus.
Kuva
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Ei vittu mää olin tänää vetämäs meiän Kronosta pellolla ihan rauhassa ja mää katoin sitä renkaan reunaa käyttäen sitä ns.tähtäimenä tiedätte varmaa mitä tarkotan nii yht äkkiä näin ihmisen pään renkaaseen jumittuneena vilahtavan siinä renkaassa. VITTU IHMISEN PÄÄN. Kun katoin sitä rengasta vielä hetken nii se oli poissa. Menin sit oikeen ulos kattoo ja sitä ei näkyny missää enää. Oonko mää tulossa hulluksi joka näkee hulluja asioita vai oliko se siinä oikeesti vai olikose mun mielikuvitus vai oliko se edellisen omistajan henki joka kummittelee vai tekeekö creepypastan kuuntelu samaan aikaan kun pelaa FS kepposia vai vai. :shock: :? :oops:
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
rauhis
Viestit: 467
Liittynyt: 01.04.2013 12:49
Tämänhetkinen kaupunki:: paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Paimio

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja rauhis »

Joskus kuullu pappa vainaan äänen kun olin isän kanssa lämmittässä hellaa isän lapsuudenkodissa.
Kuva
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

Pari päivää sitten näin iltanavetalla meijän tilan vanhimmaksi eläneen lehmän, joka oli lopetettu viime syksynä. :shock:
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

John Deere 2650 kirjoitti:Ei vittu mää olin tänää vetämäs meiän Kronosta pellolla ihan rauhassa ja mää katoin sitä renkaan reunaa käyttäen sitä ns.tähtäimenä tiedätte varmaa mitä tarkotan nii yht äkkiä näin ihmisen pään renkaaseen jumittuneena vilahtavan siinä renkaassa. VITTU IHMISEN PÄÄN. Kun katoin sitä rengasta vielä hetken nii se oli poissa. Menin sit oikeen ulos kattoo ja sitä ei näkyny missää enää. Oonko mää tulossa hulluksi joka näkee hulluja asioita vai oliko se siinä oikeesti vai olikose mun mielikuvitus vai oliko se edellisen omistajan henki joka kummittelee vai tekeekö creepypastan kuuntelu samaan aikaan kun pelaa FS kepposia vai vai. :shock: :? :oops:
Sanottasko että et oo tosissas. Onkos sitä tullu nukuttua iha tarpeeks :?
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

valmetti 1502 t kirjoitti:
John Deere 2650 kirjoitti:Ei vittu mää olin tänää vetämäs meiän Kronosta pellolla ihan rauhassa ja mää katoin sitä renkaan reunaa käyttäen sitä ns.tähtäimenä tiedätte varmaa mitä tarkotan nii yht äkkiä näin ihmisen pään renkaaseen jumittuneena vilahtavan siinä renkaassa. VITTU IHMISEN PÄÄN. Kun katoin sitä rengasta vielä hetken nii se oli poissa. Menin sit oikeen ulos kattoo ja sitä ei näkyny missää enää. Oonko mää tulossa hulluksi joka näkee hulluja asioita vai oliko se siinä oikeesti vai olikose mun mielikuvitus vai oliko se edellisen omistajan henki joka kummittelee vai tekeekö creepypastan kuuntelu samaan aikaan kun pelaa FS kepposia vai vai. :shock: :? :oops:
Sanottasko että et oo tosissas. Onkos sitä tullu nukuttua iha tarpeeks :?
E: Unohtu se ite juttu. Ainaku käytän koiraa lenkillä ja kulen erään metän ohi ni aina samaa aikaa ja tismalleen samalla paikalla kuuluu rapainaa ja raksetta talolta päin. Ja se on siis aina kun osun ilta kuuden puol seittemän välillä eli hämärän aikaan. Ja se kuuluu suht läheltä joka kerta. Oon aatellu että en kule enää hämärän aikaa siitä ku viime kerralla vielä siinä läheisessä mäessä oli nainen kävelemässä alas sit kuuluu rapinaa ja katoin uusiks sitä naista sitä ei ollu, eikä näkyny metässäkää. Ja sitten kuulu rasahus aivan läheltä ja sit juostii seuraavat 500 metrii ja ei katottu kertaakaa taakse. Oon kyllä kuullu että talolla asus joku viinan keiton kanssa touhuava heppu mut ei se oo varmaa. Talo on siis autio ja vanha ku mikä.
Viimeksi muokannut valmetti 1502 t, 04.07.2016 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Tammiaro
Viestit: 697
Liittynyt: 16.01.2012 13:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Nurmo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa, Nurmo

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Tammiaro »

Itellä oli joskus ku olin yksin kotona, nii tuli sähkökatkos, valot ja telkkari sammu. Katoin puhelinta nii siitä loppu akku ja katoin takanani olevasta ikkunasta pihalle nii iha ku joku ois kattonu mua. :shock:
International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Tammiaro kirjoitti:Itellä oli joskus ku olin yksin kotona, nii tuli sähkökatkos, valot ja telkkari sammu. Katoin puhelinta nii siitä loppu akku ja katoin takanani olevasta ikkunasta pihalle nii iha ku joku ois kattonu mua. :shock:
Aika hyvin kaikki kerralla. Telkkari, valot ja vielä 2k luvun tärkein eli puhelin. Se ois ollu kiva tilanne ku ois sattunu jotai.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1938
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Viimeyönä nukuin ihan rauhassa ja yhtäkkii havahduin johonki ja kun katoin peiton alle nii siin oli semmonen ainaki ihmisen pään kokonen hämähäkki. Kun siitä säikähtäneenä hyppäsin pyörätuoliin ja kirjaimellisesti lensin ulos ovesta, niin hetken päästä kävin uudelleen kattomassa niin se ei ollut enää sielä eikä sängyn alla eikä missään.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Dual_power
Viestit: 414
Liittynyt: 16.10.2012 22:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Hämeenlinna
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: hämeenlinna

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Dual_power »

Nooo tuli noista unia asioista mieleen että näin viime vuonna semmosta unta että oltiin kaverinkanssa jossa supermarketissa ja yhtä äkkiä kaikki hyllyt muuttu peliautomaateiks ja rahaa suorastaan unessa satoi. Seuraavana päivänä mentiin hämeenlinnaan goodmaniin josta sain ensimmäisellä pyöräytyksellä koneesta 21€ ja ja 15min päästä 45€ toisesta, ja kaveri teki tappioo ja sitten mentiin vielä linnatuuleen kahville, sieläkin on pitkä rivi pelikoneitä jotenka survasin 10e sisään ja kolmannella kierroksella 500€ ja kaveri totes ´´kusetusta´´ sitten se laitto sinne kortilta jotain 30e ja kun oli enää 10e jäljellä niin nasahti toinen 500€ (Kaverille). :kippis:
Kuva
image hosting sites (--------- Vapo_
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”