Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Mitäs ne passit auttaa? Ei niissä lue aikooko kys. kaveri mitään tehdä?
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

No ehkä saattais vähän rajottaa, mutta eihän niissä toki lue, että mitä aikoo tehä. :D Rajatarkastukset nyt ainakin olis hyvä saada.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Farmari99 kirjoitti:No ehkä saattais vähän rajottaa, mutta eihän niissä toki lue, että mitä aikoo tehä. :D Rajatarkastukset nyt ainakin olis hyvä saada.
Ei onnistu, kun sitten Killeri istuu tullissa. Tosin voishan tulliin ottaa vihreän ja punaisen linjan lisäksi käyttöön sinisen terroristilinjan.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Naapuriki päässy iltalehteen. :roll: Iha hyvä vaan...
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Ezmo kirjoitti:
Farmari99 kirjoitti:No ehkä saattais vähän rajottaa, mutta eihän niissä toki lue, että mitä aikoo tehä. :D Rajatarkastukset nyt ainakin olis hyvä saada.
Ei onnistu, kun sitten Killeri istuu tullissa. Tosin voishan tulliin ottaa vihreän ja punaisen linjan lisäksi käyttöön sinisen terroristilinjan.
Ei tarvii ku vaikka vaan näin sunnuntaina mennä Edan raja-asemalle Ruottin ja Norjan väliiin, mikä on hiljaisin näistä "etelän" asemista ja silti saa aivan rauhassa istua odottelemassa papereita kun litilatit säätää. Siihen vielä että pitäis kylkiä alkaa aukomaan niin ei jumalauta...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

Corolla1 kirjoitti:Osaako kukaan konvata? sillä nyt pitäis saada konvattua yks traktori :D
Niin kuuntelisko joku mua ku mun pitäis saada Ford pack ja kukaan ei kuuntele ku mä tääl hoen nii voisko joku konvata sen mieluiten heti lisätietoja on pyynnöis otsikkona Ford pack :yhteistyö:
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Corolla1 kirjoitti:
Corolla1 kirjoitti:Osaako kukaan konvata? sillä nyt pitäis saada konvattua yks traktori :D
Niin kuuntelisko joku mua ku mun pitäis saada Ford pack ja kukaan ei kuuntele ku mä tääl hoen nii voisko joku konvata sen mieluiten heti lisätietoja on pyynnöis otsikkona Ford pack :yhteistyö:
Ookko miettiny, että ehkä kukaan ei halua konvata sitä, kun sää hoet sitä koko ajan? Ja joku muistaakseni sano joskus, että niitä ei saa konvattua niitten skriptien takia.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Mites onko porukalla kokemusta noista painepesuriin liitettävistä vaahdottomista?
Ruvenu vähä elämään sellanen idea, ett jos tohon omaan Cleniin sellasen laittas.
Saa kuulemma harjaa ja sientä vastaavan pesutuloksen pienemmällä vaivalla ja naarmuntumisriskillä.
Saakos näitä mistään kivijalkakaupoista ja vaatiiko jotkin omat pesuaineet jossa sais parhaat lopputuloksen,
vai meneekö Pinelinellä? Vois olla jotain paskavaunua tms. kivempi pestä ku ei tarttis jatkuvasti pumppupullolla
olla kiipeämässä, ja tulis traktorit ja autotkin puhtaaks, kun pakkaa jäämään sellanen ohut (lika)kalvo pinnalle.
Miksei täällä humppa soi?
caseih mx150
Viestit: 125
Liittynyt: 29.09.2014 19:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti menee jotenkin
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja caseih mx150 »

Jonatha kirjoitti:Naapuriki päässy iltalehteen. :roll: Iha hyvä vaan...

sulla onkin jänniä naapureita :?
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Aecel kirjoitti:Mites onko porukalla kokemusta noista painepesuriin liitettävistä vaahdottomista?
Ruvenu vähä elämään sellanen idea, ett jos tohon omaan Cleniin sellasen laittas.
Saa kuulemma harjaa ja sientä vastaavan pesutuloksen pienemmällä vaivalla ja naarmuntumisriskillä.
Saakos näitä mistään kivijalkakaupoista ja vaatiiko jotkin omat pesuaineet jossa sais parhaat lopputuloksen,
vai meneekö Pinelinellä? Vois olla jotain paskavaunua tms. kivempi pestä ku ei tarttis jatkuvasti pumppupullolla
olla kiipeämässä, ja tulis traktorit ja autotkin puhtaaks, kun pakkaa jäämään sellanen ohut (lika)kalvo pinnalle.
Harja. D: Sieni. DDDD: Herranjumala äkkiä ainaki autonpesussa noista eroon. Halvat vaahdottimet on melkeinpä yhtä tyhjän kanssa, Foam Lance aito about 80e? tais olla nykyään, mutta ebaystä saa puolan poikien lancen halvemmalla. Pesukinnas-foorumilta löytyy aika äkkiä linkkiä vaahdottimiin yms ja ohjeita käyttöön sekä ainesuositteluja. Pineline ei varmaankaan liian hyvin toimi vaahdottimen kanssa.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

Farmari99 kirjoitti:
Corolla1 kirjoitti:
Corolla1 kirjoitti:Osaako kukaan konvata? sillä nyt pitäis saada konvattua yks traktori :D
Niin kuuntelisko joku mua ku mun pitäis saada Ford pack ja kukaan ei kuuntele ku mä tääl hoen nii voisko joku konvata sen mieluiten heti lisätietoja on pyynnöis otsikkona Ford pack :yhteistyö:
Ookko miettiny, että ehkä kukaan ei halua konvata sitä, kun sää hoet sitä koko ajan? Ja joku muistaakseni sano joskus, että niitä ei saa konvattua niitten skriptien takia.
aijjaa :oops:
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Jespa kirjoitti: Harja. D: Sieni. DDDD: Herranjumala äkkiä ainaki autonpesussa noista eroon. Pineline ei varmaankaan liian hyvin toimi vaahdottimen kanssa.
Ei oo harjaa ja sientä tullu käytettyä pitkään aikaan kun oon sen verta laiska. :D
Tarttee koittaa sitte lukea noita foorumeita. Ei siitä pesemisestä nyt kuitenkaan taidetta oo tehtävä.
E: Pakko koittaa hommata tollanen, ihan vaan senkin takia, että näyttää hauskalta tommone vaahdottaminen.
Miksei täällä humppa soi?
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Aecel kirjoitti:
Jespa kirjoitti: Harja. D: Sieni. DDDD: Herranjumala äkkiä ainaki autonpesussa noista eroon. Pineline ei varmaankaan liian hyvin toimi vaahdottimen kanssa.
Ei oo harjaa ja sientä tullu käytettyä pitkään aikaan kun oon sen verta laiska. :D
Tarttee koittaa sitte lukea noita foorumeita. Ei siitä pesemisestä nyt kuitenkaan taidetta oo tehtävä.
E: Pakko koittaa hommata tollanen, ihan vaan senkin takia, että näyttää hauskalta tommone vaahdottaminen.
Ei siittä sentään taidetta oo tehtävä mutta kunnolla se on tehtävä. Mikään ei vituta sen enempää kuin se että vedät ensin pesurin pihaan ja vedät sillä suurimmat pois, vedät vaahdon, harjaat, peset kunnolla joka puolelta ihan huolella ja viet kaikki kamat sisään vaan todetakses, että perseelleen meni ja likaseks jäi.
Ja kesältä jäi sellanen mieleen että kun veti Valmetin pelteihin liuotin pesuainetta ja harjas kunnolla, niin kiilto lähti. Sama kävi jontikan takalokareihin. Täytys ostaa värivahaa ja käydä vahaamassa kunha ehtis, on ne sen verra kauheen näköset.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
valmet00
Viestit: 898
Liittynyt: 07.01.2013 14:59
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmet00 »

Eikö muka nykyään saa ajaa mopokortilla mopomönkijää? Tarviiko sen ajoon sitten joku mopoautokortti.
Tekis mieli vaan ostaa semmonen, kun kaverilla olis myynnissä.
Kuva
Kiitos allarista Mini20
#Kuukkelijutut
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Se on kevyt ja luultavasti neljä pyörää eli kevyt nelipyörä. Se vaatii kevyen nelipyörän AM 121 kortin.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Terzi
Viestit: 2086
Liittynyt: 24.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Terzi »

Itekkii pitkästä aikaa täällä, tuli ostettua tuo Gold Addoni, ni jos taas jaksas pelata, vähä kyllä luulen ettei montaa tuntia tule pelattua, nykyää aina vähä muita hommia, ni ei kerkeä/kiinnosta pelata.
Oli viimetorstaina suhteellisen mielenkiintonen homma, ku piti käyvä eksän auto kärräämässä pois, ku oli puuhun pölläyttäny, piti vanahasta tuhtilaisesta puottaa hiekkamontulle muut paitsi etulaita pois että mahtu se rotisko siihen ja sitte ku olin sen auton vieny ni käävä asioikseen ne laijat nostelemassa takasi :x Anto se siitä sentää 40€ ja muutaman askin norttilaista :D Siinä ku puotin sen auton pois kyyvistä ja se anto ne rahat ja nortit, ni tuumasin, että pittääpä lähtee juopottelemmaan, ni rupes terziäkkii jo pelottammaan, ku hän tuumas, että vois liittyä seuraan :shock: Lähti Winneri hyvin liukkaasti sieltä pois :laughing:
Nuista kierrosmittareista ku puhuitte, ni tuli mieleen, että winnerissä ei pellaa kierrosmittari. Eipähän tule tunteja :D En ees halua kertoo minkälainen helevetti se raktori on ollu tänävuonna, vaan kerrompa silti, 1lohko herkes pellaamasta, ulosotto ei pysyny päällä, ku ajovoimanoton anturi oli rikki, ni se luul, että ajovoimanotto on kokoajan päällä, nelivetoe ei halunnu toimia,lukot ei halunnu toimia,jäähytysnesteen tasovalo pallaa sillonku haluaa, vaikka on nestettä, peräöljyn tasovalloo on kans ruennu kylmillä öljyillä polttamaan, sulakerasiassa jottai häikkää, ni piti ohittaa se sulakerasia, että sai puhaltimen pellaamaan, jakkaran sähköissä kans häikkää, toimii sillonku tahtoo, vetokoukku meni kolmeen ossaan, ku puotin paalulavetin perästä,kytkimen työsylinteri jostai otti osumaa, ku rupes vuotammaa, raijetanko meni kevväällä kahesti solmuun, lie ihmekkää ku on putkesta tehty, vilikut herkes yhessä vaiheessa pellaamasta ja sytty se kerran tulleenkii kopin alta ku oli hallissa, onneks huomattiin heti ja saatiin sammutettua. On siinä varmaa jotttai muutakkii ollu, vaa ei tule nyt mieleen. Lähtee kiertoon vuojen sissään se vehe.
Piru vie 8210:stä syöttöpumppu paskana, kaasupohjassa jos yrität ajjaa, ni välilä meinaa sammua yms. Tuossa talavella purkaa se ja koneremontti tehä, +pumppuun 13mm tapit , isompi turbo ja mahollisesti cooleri, ni jos siitäkii ottas senverrran, että ruppee naapureilla sukat pyörimmään jalassa.
Hollantilainen pelannu ilman suurempia ongelmia, kesällä nyt piti vetolevy vaihtaa,19 vaihteen ratas meni vaihtoon ja jottai pientä. Siihenkii pyörähtäny reipas 11 tuhatta mittariin, alakaa pikkuhiljaa vaihtoiässä olla.
Kuva<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

On se ihan eri peli tuo Huskun 555fx verrattuna siihen vanhaan 245:seen. Ei llöytyny sellasta puuta, johon ois yrittänykkään hyytyä ja isotkin puut vain kilahteli poikki.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1938
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Se tunne ku rystyset ihan palanu ja nahka lähteny :D. Menin kattokaas hakkaamaan semmosta karhia pintasta patjaa paljain nyrkein.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
City^
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4894
Liittynyt: 12.11.2009 11:52
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Etelä-karjala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja City^ »

Ezmo kirjoitti:On se ihan eri peli tuo Huskun 555fx verrattuna siihen vanhaan 245:seen. Ei llöytyny sellasta puuta, johon ois yrittänykkään hyytyä ja isotkin puut vain kilahteli poikki.
Vai johtusko vaan siitä että siinä on uus terä. :D
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Kuva
Katsotaan kestääkö volvon pellit kun iskee kaksnelkkuun vai viekä pakkelit mennessään :lol:
Hyvä kun ei tullut määräaikaan mennessä niin avasin casen eBayssä eilen, niin myyjä oli aamuyöstä laittanut että lähettää uuden, ikävä kun tuo hävisi ja tänä aamuna posti sen toi.. :D
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Noissa oikeesti ois helppo kusettaa tavaraa itelle.. :D Yleensä ku laittaa sen määräajan jälkeen vaan myyjälle viestii ettei pakettii oo näkyny, niin lähettävät kyllä uuden aika usein sen enempää kyselemättä. :D
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

valmet00 kirjoitti:Eikö muka nykyään saa ajaa mopokortilla mopomönkijää? Tarviiko sen ajoon sitten joku mopoautokortti.
Tekis mieli vaan ostaa semmonen, kun kaverilla olis myynnissä.
Millainen mopomönskäri? Jos joku Kymco nii jättää suosiolla vaa kaverille.
Ezmo kirjoitti:On se ihan eri peli tuo Huskun 555fx verrattuna siihen vanhaan 245:seen. Ei llöytyny sellasta puuta, johon ois yrittänykkään hyytyä ja isotkin puut vain kilahteli poikki.
Sama tuli itekki todettua mein Huskulla, en kyllä vaan muista mallinumeroa, muuta tais alkaa kolmosella.
Tosin vertaus oli Jeesuksen vanhaan nyttemmin jo leikanneeseen Partneriin. :D
Saattaa tosin olla valjaat jollekki tuhdimmille kavereille ku mulla ainakin hiertys olkapäät kipiäks rankan huitomisen jälkeen.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Diesel Power kirjoitti:Noissa oikeesti ois helppo kusettaa tavaraa itelle.. :D Yleensä ku laittaa sen määräajan jälkeen vaan myyjälle viestii ettei pakettii oo näkyny, niin lähettävät kyllä uuden aika usein sen enempää kyselemättä. :D
Joo, no olihan toi viikon myöhässä. Kiitos Postin kun lakkoili ympäriämpäri maata. Mut saa nähä, kuun lopussa pitäis tulla toinen. :lol: Ja oli kuitenkin tullu se kuukauden toimitusaika täyteen mitä ne lupaa ja vannoo, joten nyt voi antaa positiivisen feedpackin myyjälle ja kiittää nopeasta yhteydenpidosta.
valmet00
Viestit: 898
Liittynyt: 07.01.2013 14:59
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmet00 »

Aecel kirjoitti:
valmet00 kirjoitti:Eikö muka nykyään saa ajaa mopokortilla mopomönkijää? Tarviiko sen ajoon sitten joku mopoautokortti.
Tekis mieli vaan ostaa semmonen, kun kaverilla olis myynnissä.
Millainen mopomönskäri? Jos joku Kymco nii jättää suosiolla vaa kaverille.



Siinä on joku kymcon vahvistettu kilvellinen runko, mutta kone on Gasgasin mopomönkijästä.
Ei kyllä yhtään huvittais lukea ruotsin kokeisiin. Smoker
Kuva
Kiitos allarista Mini20
#Kuukkelijutut
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Aecel kirjoitti:
Ezmo kirjoitti:On se ihan eri peli tuo Huskun 555fx verrattuna siihen vanhaan 245:seen. Ei llöytyny sellasta puuta, johon ois yrittänykkään hyytyä ja isotkin puut vain kilahteli poikki.
Sama tuli itekki todettua mein Huskulla, en kyllä vaan muista mallinumeroa, muuta tais alkaa kolmosella.
Tosin vertaus oli Jeesuksen vanhaan nyttemmin jo leikanneeseen Partneriin. :D
Saattaa tosin olla valjaat jollekki tuhdimmille kavereille ku mulla ainakin hiertys olkapäät kipiäks rankan huitomisen jälkeen.
No tuokin vanha on ainakin 20 vuotta tai lähempänä 30 vuotta. Nuo hussen uudet valjaat on hyvä, kun siinä on säätö M-XL. Passaa samat valjaat kaikille.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”