Tuotantojyrsin on paljon miehekkäämpi vehjes, siinä sentään huomaa et jotain on perässä.Verkku kirjoitti:Mä luulen että puukotus ja kääntäminen on se mun homma tänä kesänä

Jahas, huomenna ne meinas vissiin jotain tehä tolle polvelle..

Tuotantojyrsin on paljon miehekkäämpi vehjes, siinä sentään huomaa et jotain on perässä.Verkku kirjoitti:Mä luulen että puukotus ja kääntäminen on se mun homma tänä kesänä
Pari jaksoa oon kattonu ja on hyvä ohjelma, ja tosiaan sais tulla teeveestä.Aecel kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20150522 ... 9_vi.shtml
On kyllä iha pakko kattoa tää, sais tulla vaa iha TV:n puolelta. Varmaan aika kotoisa olo tulee ku janakkalaisisännä tekemisiä kattoo.
Itelläki oli vähän vastenhakonen fiilis, mutta jos ei jeesusteluja yms. lasketa ni sehän oli ihan jees, varsinki ku oli koko kunnan ikäluokka samalla leirillä, eikä jaoteltu, niinku isompia määriä.Suomi mies kirjoitti:Kyllähä se alusta vähä persiistä on mutta loppua kohen paranee.Veke00 kirjoitti:Itte pitäs huomenna mennä. Ei oikee huvittas...Allux kirjoitti:Riparilta kotiuduttu, oli kyllä hyvä viikko, parhaassa seurassa.
Ainut tuossa on, kun se on tehty traktorin kopioksi, niin rallipelien pelaaminen ei välttämättä kunnolla onnistu. Ratin asento on ainakin älyttömän huono, eikä oo vaihteita,Killerhangar kirjoitti:Saitekin tekemä eli erittäin epätodennäköistä että oisivat "leluja". Muovia varmaan kyllä, mutta perkeleen hyvin tehty. Saitekin sisarfirman, Mad Catzin tekele olisi jo syöpää...
Mutta, toihan on tehty vain ja ainoastaa FSsää vartenEzmo kirjoitti:Ainut tuossa on, kun se on tehty traktorin kopioksi, niin rallipelien pelaaminen ei välttämättä kunnolla onnistu. Ratin asento on ainakin älyttömän huono, eikä oo vaihteita,Killerhangar kirjoitti:Saitekin tekemä eli erittäin epätodennäköistä että oisivat "leluja". Muovia varmaan kyllä, mutta perkeleen hyvin tehty. Saitekin sisarfirman, Mad Catzin tekele olisi jo syöpää...
No normaali pelaajalta jää äkkiä ostamatta, kun ei voi muuta pelata.Killerhangar kirjoitti:Mutta, toihan on tehty vain ja ainoastaa FSsää vartenEzmo kirjoitti:Ainut tuossa on, kun se on tehty traktorin kopioksi, niin rallipelien pelaaminen ei välttämättä kunnolla onnistu. Ratin asento on ainakin älyttömän huono, eikä oo vaihteita,Killerhangar kirjoitti:Saitekin tekemä eli erittäin epätodennäköistä että oisivat "leluja". Muovia varmaan kyllä, mutta perkeleen hyvin tehty. Saitekin sisarfirman, Mad Catzin tekele olisi jo syöpää...
Itse asias kyllä sen huomaa et on puukko peräs koska se on helevetin painava.Diesel Power kirjoitti:Ei ota sitä turhan vakavasti, niin loppujen lopuks se onkin ihan mukavaa.
Tuotantojyrsin on paljon miehekkäämpi vehjes, siinä sentään huomaa et jotain on perässä.Verkku kirjoitti:Mä luulen että puukotus ja kääntäminen on se mun homma tänä kesänäKääntäminen on niin helvetin tylsää hommaa, ja kääntäjätkin tuppaa välistä vittuilemaan, tai niistä se sähköhässäkkä. Tosin tänä kesänä ei oikeestaan oo ollu ongelmia sen kanssa.
Jahas, huomenna ne meinas vissiin jotain tehä tolle polvelle..
Rahanpuute jos ei normi rattia pysty kylkeen ostamaan :DDEzmo kirjoitti: No normaali pelaajalta jää äkkiä ostamatta, kun ei voi muuta pelata.
No joo, mut ei se kauheesti perässä ahista, jos mennään alta 20kmh. Tai muutenkaan, mitä nyt viime kesältä muistan. Mut puukolla on hyvä tasailla, se on totta. Ja lepposaa se kääntäminen joo on, mut tylsän puoleista se siitä huolimatta on.Verkku kirjoitti:Itse asias kyllä sen huomaa et on puukko peräs koska se on helevetin painava.
Ei tääläkään puukoteta muullon ku noston jälkeen koska se tasaa. Kääntäminen on aika lepposaa hommaa, kyllä täälläki yks sähkökääntäjä on mutta mä en aja sillä vaan on uudempi misä nousee siivet eri lohkoista ja sit on vanhempi misä nousee samasta vivusta ensin toinen siipi ja sit toine. Ja hihnan veto on kans varmaa mun hommaa.
Ei kyl tullu kokeiltua et kui kovaa se ois jaksanu mennä puukon kaa.Neliveto kirjoitti:+20kmh puukolla ja valmista tulee eikä ahista.
Onkonhan tuollasta mitään järkee ostaa jos löytyy jo valmiiksi logitech g27 ja joysticit.Santsa4 kirjoitti:Taisimpa joskus vastailla siihen kyselyyn niista Fs:lle tarkootetuusta rattipolkimista, ku oli tuommoonen sähköposti tullu.
Sen verta lelun näkööset, ettei kyllä enää houkuta yhtää.