Sama ongelma, no nyt lukenu tämän liikkatunnin ajan ku ei pysty osallistumaankaa.V A valmet kirjoitti:Hitto ku olis tännää taloustietokilpailu, eli yhteiskuntaopin koe, ei oo jääny paljoo asioita mieleen.
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Meillä kävi tiistaina loimaan maatalousoppilaitoksesta muutama henkilö tutustuus.Ruzi kirjoitti:Kuulemma perjantaihi asti ovat tutustumassa täällä.Maankääntäjä kirjoitti:Voi olla, että kakkoset kävi ko menivät Kajaaniin kattomaan jotakin navettaa.Ruzi kirjoitti:Jaa jotahi Mustialasta kävi äske kyselemästä Seppälän maatalousoppilaitoksesta.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Kielet: suomi english
- Multiplayer tunnuksesi?: VALMETTI705(FIN)
- Viesti:
Moro olisko joku kuka osais/haluais muokata modeja?
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Vähän naurattaa, että kuinka joku voi jaksaa tuhlata energiaa ja aikaansa tollaseen. Vetäis vaikka hanskaan taikka pelais jotaan.Kasitonni kirjoitti:Valmet805 taas liikkeellä..Tällä kertaa ezmo@luukku. http://www.ls-fin.com/foorumi/memberlis ... le&u=15803

Miksei täällä humppa soi?
-
Hommais elämän ja steamin ja rupeis jotai pelaamaan.Aecel kirjoitti:Vähän naurattaa, että kuinka joku voi jaksaa tuhlata energiaa ja aikaansa tollaseen. Vetäis vaikka hanskaan taikka pelais jotaan.Kasitonni kirjoitti:Valmet805 taas liikkeellä..Tällä kertaa ezmo@luukku. http://www.ls-fin.com/foorumi/memberlis ... le&u=15803

- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Edellisissä profiilissa oli sähköpostiosote piilotettuna. Ilmeisesti suuttunu mulle minun viesteistä.Neliveto kirjoitti:Eikö se tajua piilottaa tuota sähköpostiosoitetta.. No kyllä se muutenki bustattais ettei siinä..

Tukikoulutuksessa tuli käytyä. Suhteellisen monimutkaista, eikä mistään enään saa rahaa. Kasvipeitteisyydestäkään enään saa maksimissaan täällä 11€/ha. 100km etelämpänä siitä sais 36€ maksimissaan.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Taas meni muutama tunti ja tankillinen sahailles. Lumikkokin tuli kannonkolosta ihmettelemään touhuiluja.

Nyt tuli GoPro Hero3+ .
Kukaa tietää miten pitkää eka lataus kestää? Ja voiko ladata muulla kun koneella kuten puhelimen verkkovirta sovittimella? Piilolootassa kuva mitä tarkotin.

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Kyl mie hero ykköstä oon ladannu puhelimen ja laskimen latureille, kun niihin käypi usb. Ei oo mitään ongelmia ollu lataamisen kanssa. 

Made by: Jespa
En tiä edistääkö se Steam yhtään sitä elämän saamista, välillä tuntuu ettei teillä oo muuta elämää ku cs.Pelaaja80 kirjoitti:Hommais elämän ja steamin ja rupeis jotai pelaamaan.Aecel kirjoitti:Vähän naurattaa, että kuinka joku voi jaksaa tuhlata energiaa ja aikaansa tollaseen. Vetäis vaikka hanskaan taikka pelais jotaan.Kasitonni kirjoitti:Valmet805 taas liikkeellä..Tällä kertaa ezmo@luukku. http://www.ls-fin.com/foorumi/memberlis ... le&u=15803

Oli mullaki Steam ehkä 1,5 vuotta sitte mutta eipä oo tullu käytyä.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Sillon kun oli yks akku niin puhelimen usb alturin kautta. Nytte ku on vaihto akkuja niin akkujen laturilla tulee ladattua.Jonatha kirjoitti:Nyt tuli GoPro Hero3+ .Kukaa tietää miten pitkää eka lataus kestää? Ja voiko ladata muulla kun koneella kuten puhelimen verkkovirta sovittimella? Piilolootassa kuva mitä tarkotin.
![]()
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Tänää oli m- ja t-kortin ekat tunnit. Ihan lepposalta vaikuttaa. Kyllä sieltä varmaan kortit saapi.
- sutki
- Moderaattori
Olikohan noi koulun puunajot tossa, ellei huomenna sitten opettaja keksi että heitäppä vielä tuommonen keikka.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Eipä niitä tuolla asenteella välttämättä saa, ainakaan teoriakoetta läpi. Tai riipppuu vähän..Veke00 kirjoitti:Tänää oli m- ja t-kortin ekat tunnit. Ihan lepposalta vaikuttaa. Kyllä sieltä varmaan kortit saapi.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Lepposa meininki saattaa olla hyvä, niin ei sitte panikoi teoriakokeessa.Tele kirjoitti:Eipä niitä tuolla asenteella välttämättä saa, ainakaan teoriakoetta läpi. Tai riipppuu vähän..Veke00 kirjoitti:Tänää oli m- ja t-kortin ekat tunnit. Ihan lepposalta vaikuttaa. Kyllä sieltä varmaan kortit saapi.
Miksei täällä humppa soi?
- Haasa90
Jaa jos sitä menis tästä pian koisiin ni jaksaa aamulla herätä jo ihmisten aikaan ja lähtee kaverin tallille meseen tekeen pientä huoltoo ja koittaa jos sais hitsailtua pakoputken kasaan pu perä pöntön jälkeiset kannatin kumit oli katkennu vissii vanhuuttaan ni repes josai vähä putki ku perä pönttö tippu maahan. Kai siit viä kalu tulee ku uuteenkaan ny varoja 

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
-
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Huomenna oiski jo palkkapäivä.
Pääseeki vissii 12 maissa ku tunnit täynnä, tai sitte enempi rahaa. 

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Eka tunti on aina lepposa. Alotin jo lukeen ja tein nuo kaikki traktori kysymysvihkosen tehtäväkki 2 kertaan. Lueskelee nuo kirjat muutamaan kertaan läpitte pitkin kevättä ni sitte teoriakokeeseen jääny jotain mieleenki.Tele kirjoitti:Eipä niitä tuolla asenteella välttämättä saa, ainakaan teoriakoetta läpi. Tai riipppuu vähän..Veke00 kirjoitti:Tänää oli m- ja t-kortin ekat tunnit. Ihan lepposalta vaikuttaa. Kyllä sieltä varmaan kortit saapi.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Asemalla sattuu ja taphtuu. Joku hullu rupes huutelee juna aikatauluja tääl tuntemattomille ja se sama tyyppi yritti viäläpä pölliä mun repun. Ja kaiken kukkuraks juna o myöhäs

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Siellä ja viereisessä Matkahuollossa törmää usein kaikenlaisiin oman tien kulkijoihin. 

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Se alkaa olla sit tää reissu tässä. Huomenna aamukuuden maissa lähetään, kun pittää Hese98:n luona poiketa.
Iltaan menee ennen ku ollaan kotona, mut menkööt. Pittää vähän puhelimen kuvia kahastelka ja laittaa jokunen tänne näytille. 

Made by: Jespa