Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Akseli(Fin)
Viestit: 580
Liittynyt: 26.10.2011 09:07
Tämänhetkinen kaupunki:: Järvelä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Akseli(Fin)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Akseli(Fin) »

Jos sitä kohta lähtis seurakunnan tapaamisee...
Kuva <---- Kiitos Advance!
Ford 4 ever!
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

6400 tulille ja auraamaan.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Valtra655 kirjoitti:Omasta mielestäni ne lohkot o paljo kevyemmät ja helppokäyttösemmät kuin valtran väärinpäin olevat "heiluvat kyrvän nupit". Ja ottaahan se enemmän voimille veivata kättä sivusuunnassa ku pituussunnassa.
Issee joutu keväällä kylvämään valtral jossa oli ne väärinpäin olevat hydekepit. Oli meinaa käsi helvetin kipee ku joutu kääntää luonnottomampaan asentoon sitä. Ja eteenki kun käsi oli leikattu parisen vuotta sitten. Joku voi todeta asian olevan toisin, mutta mietitäänpä vaikka siten, että jos auton vaihteet olisivat sivusuunnassa eikä pystysuunnassa niin kuinka huono sillä olisi ajaa?
Ja itse allekirjoitan sen että se viimeinen keppi on vähän kyllä kaukana, mutta siihen lohkoon kannattaa kytkeä se sylinteri jota tarvitaan vähiten. Silloin se ei ole kaukana. Mutta jos on tarvetta suuremmalle määrälle lohkoja ja haluaa helppoutta niin silloin ostaa joustikin. Sillähän siittä pääsee.

Mutta asiasta toiseen. Keli on niinkuin kevät olisi. Kolme astetta plussaa ja aurinko paistanut koko päivän. Saa nähä tuleeko aikanen kevät
Nämä on justiin näitä tottumiskysymyksiä. Kyl mulla siinä Jontikan viimesessä vivussa onkin yleensä tuo koukun liikuttelu, et ei sinne vasiten laiteta sellasia missä koko ajan tarvii kurkotella. ;) Omasta mielestä vaan poikittaissuuntasesti liikkuvia on mukavampi käyttää kun ei tarvi kättä ja vipua liikuttaa sivusuunnassa ruumiiseen nähden vaan itseen päin ja pois päin. ;) Mut kuten sanottu niin makuasioita, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. :)

Komiaa keliä pitänyt täälläkin, pari astetta plussaa ja aurinko näyttäytyi pitkästä aikaa ihan pilvettömältä taivaalta. :P
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Ite ainakin tapaan käyttää valtran hydevipuja vaan parilla sormella tai käsi vaan yhen kepin päällä. Mielestäni hyvä käyttää ja on tuntumaa, kun on kepit suoraan lohkossa.
Hyvä on keli ollu vaikka aamuyöstä sato 10cm lunta ja näytti, että tulee taas harmaa päivä.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Hyvä keli tosiaan, äske kävin pari tankillista sahhaamassa ja mietin nyt että pitäskö lingota pihat vai ei.
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja 141 »

Akseli(Fin) kirjoitti:Jos sitä kohta lähtis seurakunnan tapaamisee...
En mee tänää,koska kaverikaa ei tänään sinne mee :)
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Hienoa keliä on kyllä täälläkin pidelly koko päivän. :) Puolen kymmentä astetta pakkasta ja aurinko paistanu.
Kattoa jos huomena pääsis jo kelkkaileen, ku ollu kipeä, niin sisällä oltu koko päivä.
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Kasitonni kirjoitti:TS100 tulille ja auraamaan.
Kyllä. Onhan tuota jo satanukki, viikonlopulle näytti sitä lumimyräkkää tulevan. :)
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Tuli päivän jumppatunti pidettyä. Nostelin tuon ruohonleikkurin lumipenkasta ja oli muute nii tiukas :D
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
valtra man
Viestit: 4103
Liittynyt: 02.08.2011 14:53

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valtra man »

Kylläkait tuota n. 11,5km räkätauvissa tuli koulussa hiihettyä, pitemmällekkii oisin päässy, jos ei tarvihtis kokoajan köhiä.. :lol: Kaks kaveria paino lähelle 20km.
Tunti meni suunnilleen minulla ja näillä kahella kaverilla. :D
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Motokuski kirjoitti:
Valtra655 kirjoitti:Omasta mielestäni ne lohkot o paljo kevyemmät ja helppokäyttösemmät kuin valtran väärinpäin olevat "heiluvat kyrvän nupit". Ja ottaahan se enemmän voimille veivata kättä sivusuunnassa ku pituussunnassa.
Issee joutu keväällä kylvämään valtral jossa oli ne väärinpäin olevat hydekepit. Oli meinaa käsi helvetin kipee ku joutu kääntää luonnottomampaan asentoon sitä. Ja eteenki kun käsi oli leikattu parisen vuotta sitten. Joku voi todeta asian olevan toisin, mutta mietitäänpä vaikka siten, että jos auton vaihteet olisivat sivusuunnassa eikä pystysuunnassa niin kuinka huono sillä olisi ajaa?
Ja itse allekirjoitan sen että se viimeinen keppi on vähän kyllä kaukana, mutta siihen lohkoon kannattaa kytkeä se sylinteri jota tarvitaan vähiten. Silloin se ei ole kaukana. Mutta jos on tarvetta suuremmalle määrälle lohkoja ja haluaa helppoutta niin silloin ostaa joustikin. Sillähän siittä pääsee.

Mutta asiasta toiseen. Keli on niinkuin kevät olisi. Kolme astetta plussaa ja aurinko paistanut koko päivän. Saa nähä tuleeko aikanen kevät
Nämä on justiin näitä tottumiskysymyksiä. Kyl mulla siinä Jontikan viimesessä vivussa onkin yleensä tuo koukun liikuttelu, et ei sinne vasiten laiteta sellasia missä koko ajan tarvii kurkotella. ;) Omasta mielestä vaan poikittaissuuntasesti liikkuvia on mukavampi käyttää kun ei tarvi kättä ja vipua liikuttaa sivusuunnassa ruumiiseen nähden vaan itseen päin ja pois päin. ;) Mut kuten sanottu niin makuasioita, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. :)

Komiaa keliä pitänyt täälläkin, pari astetta plussaa ja aurinko näyttäytyi pitkästä aikaa ihan pilvettömältä taivaalta. :P
Paras ois minusta että ne hydekepit ois vinoittain sopivassa kulmassa, vaikka ei mulla mitään ongelmaa nuitten Valtran keppienkää kans oo ollu.
Volvomies on erimies.
Valamettipekka

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

RainBow_ kirjoitti:
Motokuski kirjoitti:
Valtra655 kirjoitti:Omasta mielestäni ne lohkot o paljo kevyemmät ja helppokäyttösemmät kuin valtran väärinpäin olevat "heiluvat kyrvän nupit". Ja ottaahan se enemmän voimille veivata kättä sivusuunnassa ku pituussunnassa.
Issee joutu keväällä kylvämään valtral jossa oli ne väärinpäin olevat hydekepit. Oli meinaa käsi helvetin kipee ku joutu kääntää luonnottomampaan asentoon sitä. Ja eteenki kun käsi oli leikattu parisen vuotta sitten. Joku voi todeta asian olevan toisin, mutta mietitäänpä vaikka siten, että jos auton vaihteet olisivat sivusuunnassa eikä pystysuunnassa niin kuinka huono sillä olisi ajaa?
Ja itse allekirjoitan sen että se viimeinen keppi on vähän kyllä kaukana, mutta siihen lohkoon kannattaa kytkeä se sylinteri jota tarvitaan vähiten. Silloin se ei ole kaukana. Mutta jos on tarvetta suuremmalle määrälle lohkoja ja haluaa helppoutta niin silloin ostaa joustikin. Sillähän siittä pääsee.

Mutta asiasta toiseen. Keli on niinkuin kevät olisi. Kolme astetta plussaa ja aurinko paistanut koko päivän. Saa nähä tuleeko aikanen kevät
Nämä on justiin näitä tottumiskysymyksiä. Kyl mulla siinä Jontikan viimesessä vivussa onkin yleensä tuo koukun liikuttelu, et ei sinne vasiten laiteta sellasia missä koko ajan tarvii kurkotella. ;) Omasta mielestä vaan poikittaissuuntasesti liikkuvia on mukavampi käyttää kun ei tarvi kättä ja vipua liikuttaa sivusuunnassa ruumiiseen nähden vaan itseen päin ja pois päin. ;) Mut kuten sanottu niin makuasioita, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. :)

Komiaa keliä pitänyt täälläkin, pari astetta plussaa ja aurinko näyttäytyi pitkästä aikaa ihan pilvettömältä taivaalta. :P
Paras ois minusta että ne hydekepit ois vinoittain sopivassa kulmassa, vaikka ei mulla mitään ongelmaa nuitten Valtran keppienkää kans oo ollu.
Ite tykkään nyykkärin kepeistä, ne on melko poikittain mut mulle ainakii luonnollisessa asennossa.
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Ne nyykkärin kepit on muuten ihan jees, mut ovat vaan ihan liian takana miun mielestä.. Kaks etummaista on ihan hyvillä paikoilla, mut ne takimmaiset ei oikeen iske..
Kuva
Made by: Jespa
Valamettipekka

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

Diesel Power kirjoitti:Ne nyykkärin kepit on muuten ihan jees, mut ovat vaan ihan liian takana miun mielestä.. Kaks etummaista on ihan hyvillä paikoilla, mut ne takimmaiset ei oikeen iske..
Tuo on kyllä totta, tosin eipä oo paljoo tarvinnu takimmaisia onneks käyttää.
Avatar
Tm100
Viestit: 482
Liittynyt: 27.02.2011 19:31
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Tm100 »

URSUSkuski kirjoitti:
Galaxeri kirjoitti:
URSUSkuski kirjoitti:No kyllähän viikossa oppii ku vaan jaksaa keskittyä itsekkin tetissä mettäkoneen kuskisks.

17.4.2015 alkaa meirän luokan tet-viikko.Kestää 5 pitkää päiwää ja taas kouluun.
No kyllä viikossa ei opi juuri mitään.
No niin, mutta jos osaa jo ennestään kaikki perusjutut ni sitte voi oppia kaikkee uutta aika nopeesti.
Ei se ole kaksista tuommonen viikon pitunen tet. Ammattikoulussa ne sentään kestää 2kk. Itellä kesti vähä vajaa 2vuotta.
Kuva
Avatar
TurB0 P3ur2
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 21:24
Tämänhetkinen kaupunki:: Tornio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: John deeren cab

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja TurB0 P3ur2 »

MattiI kirjoitti:Nyykkäri voitti, sitte tuli valtra, deutsi, ferku ja viimiseks jontikka ;)
Valtra ja Jontikka väärinpäin. :mrgreen:
Kuva
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Viikonpääst olis jälleen vanhojen tanssit katottavana. Justiihan ne hetki sitte oli. Ei siinä mittään,
mukavahan se on kattoa ku kauniist nuoret naiset tanssii mekoissa. Kyllä tuntuu menevän aika nopeasti. :roll:
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Aecel kirjoitti:Viikonpääst olis jälleen vanhojen tanssit katottavana. Justiihan ne hetki sitte oli. Ei siinä mittään,
mukavahan se on kattoa ku kauniist nuoret naiset tanssii mekoissa. Kyllä tuntuu menevän aika nopeasti. :roll:
Näinpä, vuos sitten siellä tuli pyöräheltyä itte. :shock: Kai sitä vois koittaa raahautua viikon päästä kahtomaan kui ne tänä vuonna tanssahtelee. Tuskin sitä kuitenkaan penkkareina niin paljoo tulee otettua, et ei sinne kykenis. :D
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja sutki »

Aecel kirjoitti:Viikonpääst olis jälleen vanhojen tanssit katottavana. Justiihan ne hetki sitte oli. Ei siinä mittään,
mukavahan se on kattoa ku kauniist nuoret naiset tanssii mekoissa. Kyllä tuntuu menevän aika nopeasti. :roll:
Sen katsomisesta saa Ampät tunteja, ainaki viime vuonna saatiin. Harmi kun ei koulun auto enään aja penkkariajoja, oisin voinut lähteä koulun merssulla ajamaan majakat välkkyen :mrgreen: .
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Jonatha kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:TS100 tulille ja auraamaan.
Kyllä. Onhan tuota jo satanukki, viikonlopulle näytti sitä lumimyräkkää tulevan. :)
Joo, pensaa vaa päälle, palakoot rauhassa nyykkäri.. :lol:
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Diesel Power kirjoitti:
Aecel kirjoitti:Viikonpääst olis jälleen vanhojen tanssit katottavana. Justiihan ne hetki sitte oli. Ei siinä mittään,
mukavahan se on kattoa ku kauniist nuoret naiset tanssii mekoissa. Kyllä tuntuu menevän aika nopeasti. :roll:
Näinpä, vuos sitten siellä tuli pyöräheltyä itte. :shock: Kai sitä vois koittaa raahautua viikon päästä kahtomaan kui ne tänä vuonna tanssahtelee. Tuskin sitä kuitenkaan penkkareina niin paljoo tulee otettua, et ei sinne kykenis. :D
Meneehän se aika nopeasti. Viikon päästä tähän aikaan pitääs olla laivalla jossain päin Suomenlahtea seilaamas. :D
Kuva
Kuva
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Jaa että ABIristeilylle. :D Myö ei vissiin lähetä yhtään mihinkään tota kaupungin yöelämää pitemmälle.. Eka oli meininki etelän lämpöön, sit viroon ja sit lappiin, vaan eipä vissiin mennä nyt sit lopulta mihinkään.. :?
Kuva
Made by: Jespa
valtra/mies
Viestit: 9
Liittynyt: 17.08.2014 19:21
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valtra/mies »

Voisko joku tehä mulle allekirjotuksen ??
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Pääsin luistamaan vanhojen tansseissa kaikesta työstä. (meillä ykköset järjestää ne) Nimittäin kuvaajaksi tansseihin, penkkareihin yms. :D Hyvältä paikalta pääsee tansseja seuraamaan.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Valamettipekka kirjoitti:
Diesel Power kirjoitti:Ne nyykkärin kepit on muuten ihan jees, mut ovat vaan ihan liian takana miun mielestä.. Kaks etummaista on ihan hyvillä paikoilla, mut ne takimmaiset ei oikeen iske..
Tuo on kyllä totta, tosin eipä oo paljoo tarvinnu takimmaisia onneks käyttää.
Minäki oon ihmetelly ky aina isäntä käyttää takimmaisissa vivuissa. Oli mitä tahansa perässä. :D
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”