Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Kyl siellä pärjää, jos yhtään viittii töitä tehä. Ihellä oli ysillä ka. 8,5 ja hyvin pärjätty, nyt se on 8-. Ja jos yhtään matikasta ymmärtää ja se vähääkään kiinnostaa, niin ehottomasti kannattaa etes koittaa sitä pitkää matikkaa. Ei se vaikeeta oo, vaikka välillä saattaakin pari tuntia vierähtää läksyjä tehessä. Ihellä matikka oli ysillä 10, mut siinä ysin kieppeillä on kurssiarvosanat keskimäärin pyöriny. Lukioon vaan ja pitkä matikka & fysiikka, jos yhtään mihinkään teknilliselle alalla meinaa lähtee. 

Made by: Jespa
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Kannattaa kokeilla pitkää matikkaa! Eka kurssi on ihan helppo, tulee luultavasti saman tason arvosanaa kuin 9 luokalla. Sen jälkeen menee vaikeammaksi. Opiskelemallahan sitä pärjää ja kannattaa muistaa, jos jatkaa yliopistoon/(ammattikorkeeseen?) niin pitää käydä vastaavat pitkän matikan kurssit siellä, jos käy lukiossa lyhyen. Ja sitten jos ei kirjota pitkää matikkaa niin pitää kirjottaa enkku tai ruotsi.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Sanoisin kans että kokeile pitkää jos siltä tuntuu ja saahan sen vaihdettua lyhyeen jos ei ala sujumaan.Valmeksi kirjoitti:Ja sitten jos ei kirjota pitkää matikkaa niin pitää kirjottaa enkku tai ruotsi pakollisena pitkän tason oppimäärän kokeena.

Tulkaa kaikki kiinnostuneet seuraamaan mun ekaa striimiä!
http://www.twitch.tv/nikoooh99

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Noin on hyvii kyl lähtemään käymään kylmillä keleillä jos on vaan kunnossa.Verkku kirjoitti:Eikös se deeku oo ni uuet hehkutulpat? Ei se kummosia nastoja tarvii. Kintaalla paikataan huonoja renkaita. Mulla on volvos jokku huonot talvirenkaat, misä on kuvioo ja muutama nasta. Pellolla mulla on radan pinta ihan kovaa jäätä ja hyvin menee. Mulla toi b200k lähtee kyllä hyvin käymää ilman roikkaa kovallaki pakkasella.V A valmet kirjoitti:Itekki oisin pellolle tehny radan jos volvoon olis piikkirenkaat tai ees vähä paremmat nastat, eikä se oo mikkää hyvä käynnistymäänkää.

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Mittarissa pikkusta vaille 800000 ja väliä kone, kyllä se sitte ku muutaman tunnin roikassa.Massey_man kirjoitti:Noin on hyvii kyl lähtemään käymään kylmillä keleillä jos on vaan kunnossa.Verkku kirjoitti:Eikös se deeku oo ni uuet hehkutulpat? Ei se kummosia nastoja tarvii. Kintaalla paikataan huonoja renkaita. Mulla on volvos jokku huonot talvirenkaat, misä on kuvioo ja muutama nasta. Pellolla mulla on radan pinta ihan kovaa jäätä ja hyvin menee. Mulla toi b200k lähtee kyllä hyvin käymää ilman roikkaa kovallaki pakkasella.V A valmet kirjoitti:Itekki oisin pellolle tehny radan jos volvoon olis piikkirenkaat tai ees vähä paremmat nastat, eikä se oo mikkää hyvä käynnistymäänkää.

-
Juu en kylläkään deekusta puhunu vaan kaasari vinokoneesta.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Maatila
- Moderaattori
https://www.google.fi/search?q=yl%C3%A4 ... 66&bih=657
Alkas pitämään tuommosia. Tarvis mitää tuotantorakennuksia rakentaa..

- Diesel Power
Polo on lähteny yllättävän hyvin nyt käyntiin, -5 astetta tunnu vielä missään, kun viime talvena sai sahata pitkään jo +5 asteessa.
Vaikka taitaa taas imuvuotoa olla, kun kylmällä konella(=ryypyn kanssa) kestää käynnissä, mut kun kone lämpee ja ryyppy putoo pois pelistä, niin samalla katoaa tyhjäkäynti. Vissiin vuotaa kaasarin ja imusarjan välistä taas, vaikka syksyllä ruuttasin sinne reilusti possua.

Jep, vähintään yks aine pakollisena pitkänä kirjotettava. Ihe kirjotin sen matikassa, ja ruotsi oli pakollisena vieraana kielenä, joten enkun ois voinu vaikka jättää kirjottamatta. Eiphänä jää lakin saanti siitä kiinni, jos ei pääsekkään englannin kirjotuksia läpi.Neliveto kirjoitti:Sanoisin kans että kokeile pitkää jos siltä tuntuu ja saahan sen vaihdettua lyhyeen jos ei ala sujumaan.Valmeksi kirjoitti:Ja sitten jos ei kirjota pitkää matikkaa niin pitää kirjottaa enkku tai ruotsi pakollisena pitkän tason oppimäärän kokeena.

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Ja oha noi volvon vinokoneet muutkin hyviä lähteen käymää. Kasitappinen.Massey_man kirjoitti:Juu en kylläkään deekusta puhunu vaan kaasari vinokoneesta.

Tossakin ku oli likelle 25 pakkasta ni aattelin kokeilla et lähteekö volvo käymää (yleensä laitan roikkaan) niin ku akus vaan oli virtaa, pikkasen näyttää kättä ryyppykahvalle ja sit vaan kääntää avaimesta ni ei kauaa pyörittäny ku hörähti. Mut edellinen 240 ku siinä oli sytkä sökönä ni 15 astetta sytkä myöhäsellä ni sitä sai helteelläki sahata käymää ja pumpata kaasua kokoajan.
-
Joku lato vaan mihin laittas lämmitettävän juomakupin.Maatila kirjoitti: https://www.google.fi/search?q=yl%C3%A4 ... 66&bih=657

#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Lunta tulee seuraavat kolme pv.
Luvannu vkl aikana 0,5m uutta lunta.... 

- Maatila
- Moderaattori
Se olis oikiastaan ainut iso investointi se juomakuppi..Massey_man kirjoitti:Joku lato vaan mihin laittas lämmitettävän juomakupin.Maatila kirjoitti: https://www.google.fi/search?q=yl%C3%A4 ... 66&bih=657

- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Ves kuppii ostaa vaikka biltemasta lämmityskaapeleita mitkä kestää vettä.
laittaa ne vaa sinne pohjaaa jotenkii kiinne ettei ne elukat ala niitä nieleskelemää. 

"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Volvo, "ettei tarvi selittää".
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Nuo voi olla ihan hyviä juuri tälläisessä taloustilanteessa nuo hailanderit. Pärjäävät ilman katostakin (hyvä kuitenkin olla) ja lihasta saa enemmän kuin mullikan lihasta vaikka hitaammin kasvaakin. Tässä jonkun 30min ajomatkan päässä on yks tila missä on noita karvaturreja.
Ooppeli lähti tulille ongelmitta vielä -15. Piikkirenkaat on todella hyvä olla, saa paljon enemmän vauhtia ottaa eikä jää joka rinteeseen kiinni. Rata on semmosella pellolla missä on ylämäkee, kaltevaa ja paljon mutkia. Ja pellolle menevä tie on jyrkkä ettei sieltä normirenkailla pois edes pääsis.
Ooppeli lähti tulille ongelmitta vielä -15. Piikkirenkaat on todella hyvä olla, saa paljon enemmän vauhtia ottaa eikä jää joka rinteeseen kiinni. Rata on semmosella pellolla missä on ylämäkee, kaltevaa ja paljon mutkia. Ja pellolle menevä tie on jyrkkä ettei sieltä normirenkailla pois edes pääsis.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
Mikäs mikäs?Mega kirjoitti:Uutta puhelinta testailen
- Ezmo
- Moderaattori
Vesitilassa ei saa lämmityskaapeli olla.Ukkomezzo kirjoitti:Ves kuppii ostaa vaikka biltemasta lämmityskaapeleita mitkä kestää vettä.laittaa ne vaa sinne pohjaaa jotenkii kiinne ettei ne elukat ala niitä nieleskelemää.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Ikinä missään todella tärkeässä kannata mennä halvimman kautta. Ostaa vaan kunnollisen, mielellää rosterista tehdyn vesikupin jos tarttee.Ukkomezzo kirjoitti:Ves kuppii ostaa vaikka biltemasta lämmityskaapeleita mitkä kestää vettä.laittaa ne vaa sinne pohjaaa jotenkii kiinne ettei ne elukat ala niitä nieleskelemää.
Miksei täällä humppa soi?
- Tm100
Siinä voi pian käydä niin miten kävi yhen kaverin lämmitettävälle juomakupille et sen ansiosta oli meinannu palaa koko pihatto. Ei kannata säästää nuissa tapauksissa vaan tehä mahollisimman hyvin vaikka tulis kalliiksi. Kalliimmaksi tulee jos navetta palaa.Aecel kirjoitti:Ikinä missään todella tärkeässä kannata mennä halvimman kautta. Ostaa vaan kunnollisen, mielellää rosterista tehdyn vesikupin jos tarttee.Ukkomezzo kirjoitti:Ves kuppii ostaa vaikka biltemasta lämmityskaapeleita mitkä kestää vettä.laittaa ne vaa sinne pohjaaa jotenkii kiinne ettei ne elukat ala niitä nieleskelemää.

Ihan mukavan kokonen juliste tuli tänään.

Viimeksi muokannut Kasitonni, 29.01.2015 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Diesel Power
Köyhällä ei oo varaa halpaan, niin se vaan menee. 
Huomenna enkun preli.. Tänään tuli äikän prelissä tehtyä essee alle 2h, joten oikeissa kirjotuksissa tuskin kiire tulee.

Huomenna enkun preli.. Tänään tuli äikän prelissä tehtyä essee alle 2h, joten oikeissa kirjotuksissa tuskin kiire tulee.

- Killerhangar
Itsehän olin kaikissa paitis yksistä kirjotuksista ulkona ennen kello 13
En ny vaa muista mikä se yks oli missä meni pidempään. Oisko ollu historia
Ja mitä Maatilan työnhakuun tulee, työtä on tarjolla jokapuolella. On omaa vitun saamattomuuttas jos et töitä saa. Tai sitte vaa vuos SA-INT, kortti taskuun ja vetoja. Itellähän ei oo mitään työnhakuongelmia enää ens kesälle. Eka arkiaamu kun reservissä olen niin kello 0400 pitäis auton pyörien pyörii... Tosin tuntuu siltä että kuuluit intissäkin siihen porukkaan mikä pistettiin vartioimaan mätisäkkejä kun ei muuta osannut tehdä ja muutenkin töhöilly...

Ja mitä Maatilan työnhakuun tulee, työtä on tarjolla jokapuolella. On omaa vitun saamattomuuttas jos et töitä saa. Tai sitte vaa vuos SA-INT, kortti taskuun ja vetoja. Itellähän ei oo mitään työnhakuongelmia enää ens kesälle. Eka arkiaamu kun reservissä olen niin kello 0400 pitäis auton pyörien pyörii... Tosin tuntuu siltä että kuuluit intissäkin siihen porukkaan mikä pistettiin vartioimaan mätisäkkejä kun ei muuta osannut tehdä ja muutenkin töhöilly...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Mää olin syksyllä prelissä niin nyt en vaivautunu menemään, ku en oikeastaan mitään kummempaa hyötyä sillä saavuta.Diesel Power kirjoitti:Köyhällä ei oo varaa halpaan, niin se vaan menee.
Ootko kuinka valmistautunu äikän tekstitaitoon? Kattoin vaan että sehän on perkele viikon päästä ja englannin kuuntelukin muutama päivä sen jälkeen. Pitäis varmaan ruveta pikkuhiljaa lukemaan. Aineistot on aika hankalan oloisia kun viime vuosien kokeita kattoo ja pisteytyskin vähän mielenkiintoinen.

- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Kyllä siekin oot kanssa yks oikee hermanni puhumaa omia juttujas...Killerhangar kirjoitti:Itsehän olin kaikissa paitis yksistä kirjotuksista ulkona ennen kello 13En ny vaa muista mikä se yks oli missä meni pidempään. Oisko ollu historia
![]()

#Kuuukkelijutut