V A valmet kirjoitti:Muistaako joku tai olisko kelläa linkata sitä videoo missä joku pentu kynti viiatilla ja kääntöauroilla ja pisti päisteissä kytkinpiommia? Ei löytyny juutuupista.

V A valmet kirjoitti:Muistaako joku tai olisko kelläa linkata sitä videoo missä joku pentu kynti viiatilla ja kääntöauroilla ja pisti päisteissä kytkinpiommia? Ei löytyny juutuupista.
Jep, nyt ne moderaattorit on jossain kun kerrankin tarvittais, sittenkun hieman kiistellään jostain niin kyllä bannivasara kolisee..Veke00 kirjoitti:Hemmetin peruna.
Koko ajan poistaapi äskön oli noita viestejä 4 kertaa enempi.Jerpan kirjoitti:Jep, nyt ne moderaattorit on jossain kun kerrankin tarvittais, sittenkun hieman kiistellään jostain niin kyllä bannivasara kolisee..Veke00 kirjoitti:Hemmetin peruna.
No mjoo...Jerpan kirjoitti:Jep, nyt ne moderaattorit on jossain kun kerrankin tarvittais, sittenkun hieman kiistellään jostain niin kyllä bannivasara kolisee..Veke00 kirjoitti:Hemmetin peruna.
Ikuiset. Mut se voi tehä toisen accon.Suomi mies kirjoitti:Tuskin se takas tulee sai se varmaan pari vuotta.
Mistä mä oon jääny paitti?Veke00 kirjoitti:Ikuiset. Mut se voi tehä toisen accon.Suomi mies kirjoitti:Tuskin se takas tulee sai se varmaan pari vuotta.
Itekki mietin kuka on saanu bannit?Haxa kirjoitti:Mistä mä oon jääny paitti?Veke00 kirjoitti:Ikuiset. Mut se voi tehä toisen accon.Suomi mies kirjoitti:Tuskin se takas tulee sai se varmaan pari vuotta.
Joku tuli ja teki varmaan 100 uutta aihetta ja linkitti redtubea sekä kirjotti jotai iha roskaa.Haxa kirjoitti:Mistä mä oon jääny paitti?Veke00 kirjoitti:Ikuiset. Mut se voi tehä toisen accon.Suomi mies kirjoitti:Tuskin se takas tulee sai se varmaan pari vuotta.
Muutamasta päivästä viikkoon yleensä. Riippuu ihan kui bussivuorot menee jne.Miikaaz kirjoitti:Kaunan teillä on kestäny tulla paketti Matkahuollon kautta? Itellä lukeno matkahuollon paketinseurannassa 3 päivää "Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu"
saaneen kysyä, kuka sai? Tiedän ainoastaan, että minä en saanuSuomi mies kirjoitti:Tuskin se takas tulee sai se varmaan pari vuotta.
Ja ekaks kawa ei toiminu..Akseli(Fin) kirjoitti:Tunti ajettu montulla,nyt suihkuun!