Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Belkku kirjoitti:
TeemuK kirjoitti:Mä ostan maitoni lidlistä Smoker

E: Oho, 1600 viestiä täynnä.
Oha se lidlinki maito suomalaista. :) "Lidlin mukaan ketjun oma merkki, Milbona-maito on suomalaista, ja sen pakkaa Valio. Vain iskukuumennettu uht-maito tulee Saksasta."
Näin lukee täällä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0/03/31413
Lähinnä hain sitä takaa, et mulla ei oo suurta merkitystä, mistä se maito tulee vaan mistä ostan sen. Tosin kaikki muu sit tulee ostettua eekoon ketjuista ja K-ketjusta. :lol:
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Kyllä tuo suonenjoen maitomaakin pakkaa milbona maitoja, ainaki joissain purkeissa on lukenu.:?
Avatar
Belkku
Viestit: 1504
Liittynyt: 03.12.2011 17:44
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilimajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kinnula

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Belkku »

Mutta ylöspäin se aina on että se on suomalaista! :)
Kuva
#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
Avatar
jiitu
Viestit: 2192
Liittynyt: 13.12.2009 17:52
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja jiitu »

Matias kirjoitti:Vittu.. saa nähä nyt sit hajooko tän Samsung galaxy S3 näyttö.. Värit on välil pirun haaleet ja sit taas koko näyttö vilkkuu ku joku disco valo. Välil on kirkkaampi ja välil taas himmee tai tollast se räpsyttää.. :roll: Ettis takuu kuitit ku vissii takuut olis viel jäljellä.. :roll:
Jos ei takuuta enää ole, niin miulla olis tiedossa siihen uus näyttö ;)
Ja jos haluat myydä puhelimesi, jos siinä ei siis näytön lisäksi ole muuta vikaa, niin ostajakin on tiedossa.
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Tuppurainen kirjoitti:
Ruzi kirjoitti:
Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.

Itse olen suosinut aina kotimaisuutta ja siitä syystä usein on tullut ostettua Valion tuotteita mutta entä tämän jälkeen kun he joutuvat varmasti nostamaan hintojaan aikalailla ja kilpailijathan siitä tykkää kun voi jopa laskea omiaan.. :(

Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..
Vitun ruottalaiset, aina pilaamassa kaikki.
Näin on. Tuo Aecelin viesti oli juuri sitä, että on kermaperseitä liikaa tässä maassa. Se ihana tunne, kun täälläkin niitä "pappa betalar" kermaperseitä on, kun kototien alussa asuu "Pilkkarin" iso pomo, ja sen pojal on mopoauto. Kerra meinas tulla raktorin alle, kun tulen kotii päi...
Voi vittu teitä persekipeitä jonneja... Itellä on yks kaveri, ketä oli 19.5v ennenku teki koskaan töitä. Kuitenki ollu E39 525D Bemaria (nyt E60 530D) ja ties mitä hubaa, kun sen ukolla nyt on rahaa. Mutta ei siitä jätkästä oikeesti uskois että sillä on rahaa, ei leiju niillä. Ja ens kuussa tulee tieto pääseekö Oikikseen. Saatana parempi KA kun mulla ja tulee taatusti maksamaan verojakin enemmän kuin minä. Eikä se mua oo koskaan haitannu että se ei oo ollu kesätöissä, tai että se saa porukoiltaan kaiken, mä oon saanu helvetisti myös....
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Killeri saanu reikää vanhemmiltansa. :lol:
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä. :D Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.
#Kuuukkelijutut
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Kuskeista näyttää olevan pulaa. Muaki on kyselty lähenkö mettäkone kouluun ajokone kuskeja kuulemma tarvitaan. Sitte on taksikuskiksiki kyselty.. Vaa en tiiä mitä sitä armeijjan jälkee alkas tekemään ku ei heti tilaakaan pääse jatkamaan. Mutta pitäs silti löytää semmonen työ ,että vois kotona käydä sesonki aikana apuna. Maatalous lomittaja olis yks ja niistäki on täällä puutetta ainaki ollut.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Maatila kirjoitti:Kuskeista näyttää olevan pulaa. Muaki on kyselty lähenkö mettäkone kouluun ajokone kuskeja kuulemma tarvitaan. Sitte on taksikuskiksiki kyselty.. Vaa en tiiä mitä sitä armeijjan jälkee alkas tekemään ku ei heti tilaakaan pääse jatkamaan. Mutta pitäs silti löytää semmonen työ ,että vois kotona käydä sesonki aikana apuna. Maatalous lomittaja olis yks ja niistäki on täällä puutetta ainaki ollut.
Itteä kiinnostaisi ruveta kaivurin kuskiks. Mut onneks on siihen viel aikaa ja saa miettiä.
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

No mie oon ainaki tullut siihe tulokseen, että tämä maatalous on niin epävarma työllistäjä kun ei ole kiinteitä kuukausituloja muutakuin lehmätiloilla ja tiukkaa niilläkin on. Niin mielummin sitten on jossain kunnon palkkatyössä ja sellaisesta josta tykkää. Itse voisin heti samantien lähtee ajamaan konetta kun sen verran on jo taidot karttunut, että varmasti pärjäisin koulun käynneille kun on jo metsäalan koulutusta. Ja silloin olisi huoleton olla kun joka kuukausi tulee tili ja voisi sitten tehdä investointeja ja mitä tahansa.
#Kuuukkelijutut
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Kauppias ottaa liikaa välistä. Smoker Nähtävästi halutaan vaan lisää nälänhätää. Smoker Ja sitten koko ajan laitetaa sellasia ilmanaikasia pykäliä. Smoker
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.

Itse olen suosinut aina kotimaisuutta ja siitä syystä usein on tullut ostettua Valion tuotteita mutta entä tämän jälkeen kun he joutuvat varmasti nostamaan hintojaan aikalailla ja kilpailijathan siitä tykkää kun voi jopa laskea omiaan.. :(

Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..
Kyllähän toi Valion homma haisee. Smoker Kaikki ei oo niin puhasta miltä äkkiseltään näyttää.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Mikko
Viestit: 1673
Liittynyt: 16.03.2012 17:30
Tämänhetkinen kaupunki:: oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Nyyhkäriman(FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pohjois pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Menis suihkuun.
Kuva
Fs15 moto ja ajokone hommat onnistuu. Yytä.
Youtubekanava tarvitsee lisää tilaajia!
http://www.youtube.com/user/valtramies99

sisu diesel = poneja
iveco = hevosia
Deutsh = sonneja
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Aecel kirjoitti:
Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.

Itse olen suosinut aina kotimaisuutta ja siitä syystä usein on tullut ostettua Valion tuotteita mutta entä tämän jälkeen kun he joutuvat varmasti nostamaan hintojaan aikalailla ja kilpailijathan siitä tykkää kun voi jopa laskea omiaan.. :(

Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..
Kyllähän toi Valion homma haisee. Smoker Kaikki ei oo niin puhasta miltä äkkiseltään näyttää.
No onhan toi ny selvä tapaus, että taas yrittäjää kustaan silmään ja sekä kuluttajaa.
#Kuuukkelijutut
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Mikko kirjoitti:Menis suihkuun.
Etkös meinaa kahveja ensinkään?
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

mikebirdie kirjoitti:No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä. :D Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.
Mitäköhä paskaa sää mahat puhua? Lakimiehille ny ainaki töitä tuntuu riittävän ja meiän linjalta oliko ny 70-80% työllistyy heti opintojen päätyttyä... Se on tietty jos opiskelee täysin marginaalialaa. ITe oisin kansa päässy leko-asentajaks opiskelemaan, mikä ois kiinnostannukki, mutta ei riitä työt Suomessa. Ja aina voi lähtee ulkomaille töihin.
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Veke00
Viestit: 2793
Liittynyt: 27.02.2013 16:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihtipidas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Veke00 »

McNoitti kirjoitti:
Mikko kirjoitti:Menis suihkuun.
Etkös meinaa kahveja ensinkään?
Se keittää ne suihkun jälkee.
Kuva
My hobbies include dank memes, masturbation and ripping fat vapes.
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Aecel kirjoitti:
Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.

Itse olen suosinut aina kotimaisuutta ja siitä syystä usein on tullut ostettua Valion tuotteita mutta entä tämän jälkeen kun he joutuvat varmasti nostamaan hintojaan aikalailla ja kilpailijathan siitä tykkää kun voi jopa laskea omiaan.. :(

Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..
Kyllähän toi Valion homma haisee. Smoker Kaikki ei oo niin puhasta miltä äkkiseltään näyttää.
Juuh kyllähän Valio hallitsee, tai ainakin yrittää hallita maitomarkkinoita suomessa.
Mutta eihän Valion maito ainutta suomalaista ole!On S-ryhmän maito,Meijereiden omia maitoja ja Lidlin maito joka kaikki pakataan UHT maitoa lukuunottamatta suomessa ja iso osa myös Suonenjoen osuusmeijeri Maitomaassa jossa myös pakataan meijerin omaa maitoa.
Miten muka Valio voisi edes tappiota tekemättä myydä maitoa oikeasti halvemmalla kuin pien meijerit??? Paljon menee rahaa Valiollakin koko puljun pyöritykseen ja palautustuotteiden ym. ylijäämän loppukäsittelyyn,johon ei esim. suonenjoen meijjerillä ja muilla pikkumeijereillä mene mahdollisesti ollenkaan.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Killerhangar kirjoitti:
mikebirdie kirjoitti:No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä. :D Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.
Mitäköhä paskaa sää mahat puhua? Lakimiehille ny ainaki töitä tuntuu riittävän ja meiän linjalta oliko ny 70-80% työllistyy heti opintojen päätyttyä... Se on tietty jos opiskelee täysin marginaalialaa. ITe oisin kansa päässy leko-asentajaks opiskelemaan, mikä ois kiinnostannukki, mutta ei riitä työt Suomessa. Ja aina voi lähtee ulkomaille töihin.
No iha kuule sitä paskaa, että ei nää sun jutut ole mitään vedenpitäviä totuuksia meinaa asia on vaan niin, että jos sä nyt sitte kouluttaudut oikein korkeesti niin kenelläkään ei ole resursseja maksaa sitä palkkaa mitä se sun koulutustasosi on. Ja totuus on se, ettei insinööri tason ja sitä korkeammille ole töitä juuri tämän edellä mainitun takia. Että seuraa vähän tätä aikaa ja uutisia mitä sanotaan ja tuu sitten sanomaan miten asiat on.
#Kuuukkelijutut
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

maon kirjoitti:Kauppias ottaa liikaa välistä. Smoker Nähtävästi halutaan vaan lisää nälänhätää. Ja sitten koko ajan laitetaa sellasia ilmanaikasia pykäliä. Smoker
On siellä myös kuljetusyrityksetki välissä.

Huomenna on se kauan odotettu päivä! ;) ;) Paperit käteen ja koulusta ulos
valtra man
Viestit: 4103
Liittynyt: 02.08.2011 14:53

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valtra man »

Onse mukavaa kun ei maitoja tarvihe ostella lainkaa. Saa ottaa maitotankista suoraan oman tilan maitoa, niin paljo ku jaksaa juuva. :D
Santakuski
Viestit: 184
Liittynyt: 30.07.2013 21:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Santakuski »

Menis suihkuun, sitten voisin kirjoittaa 2 kertaa ''laitta nukkumaan'' ja sitte varmaan maate. Voin tulla ilmoittamaan aamulla, että koska juon kahvia! :)
Deutzi-miesten salainen unelma - Valtra.
Avatar
rape
Viestit: 746
Liittynyt: 09.01.2014 17:11
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Egelantti, Ruotti
Multiplayer tunnuksesi?: Rasse
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja rape »

valtra man kirjoitti:Onse mukavaa kun ei maitoja tarvihe ostella lainkaa. Saa ottaa maitotankista suoraan oman tilan maitoa, niin paljo ku jaksaa juuva. :D

Onhan Se sama täälläkin. :D
En tiiä
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

mikebirdie kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:
mikebirdie kirjoitti:No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä. :D Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.
Mitäköhä paskaa sää mahat puhua? Lakimiehille ny ainaki töitä tuntuu riittävän ja meiän linjalta oliko ny 70-80% työllistyy heti opintojen päätyttyä... Se on tietty jos opiskelee täysin marginaalialaa. ITe oisin kansa päässy leko-asentajaks opiskelemaan, mikä ois kiinnostannukki, mutta ei riitä työt Suomessa. Ja aina voi lähtee ulkomaille töihin.
No iha kuule sitä paskaa, että ei nää sun jutut ole mitään vedenpitäviä totuuksia meinaa asia on vaan niin, että jos sä nyt sitte kouluttaudut oikein korkeesti niin kenelläkään ei ole resursseja maksaa sitä palkkaa mitä se sun koulutustasosi on. Ja totuus on se, ettei insinööri tason ja sitä korkeammille ole töitä juuri tämän edellä mainitun takia. Että seuraa vähän tätä aikaa ja uutisia mitä sanotaan ja tuu sitten sanomaan miten asiat on.
Tiedä sitten mitä helvetin paskaa sä oot lukenu ja mistä. Täälläpäin ei ainakaan kuljetuspuolen insinöörillä (juitsari, varastopäällikkö, you name it) oo ainakaan liian vähän työpaikkoja missä maksetaan oikee määrä rahaa, oikeesta työstä. Oli miten oli, paremmi mää sillon tienaan ku tällä hetkellä Kelan tuilla tai vaikka helvetti kokkina....
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
URSUSkuski
Viestit: 831
Liittynyt: 26.11.2013 12:51
Tämänhetkinen kaupunki:: KUOPIO
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: POHJOIS-SAVO

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja URSUSkuski »

Voiskait, sitä rueta ajelemmaan Ursuksella maita, muttaku en ruppee eiköhän se oo yöpuulle väsyttääkin jo pitkä päivä olli rehunteossa.


Hyviä öitä vaan kaikille!!!!!
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!

VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”