Lähinnä hain sitä takaa, et mulla ei oo suurta merkitystä, mistä se maito tulee vaan mistä ostan sen. Tosin kaikki muu sit tulee ostettua eekoon ketjuista ja K-ketjusta.Belkku kirjoitti:Oha se lidlinki maito suomalaista.TeemuK kirjoitti:Mä ostan maitoni lidlistä
E: Oho, 1600 viestiä täynnä."Lidlin mukaan ketjun oma merkki, Milbona-maito on suomalaista, ja sen pakkaa Valio. Vain iskukuumennettu uht-maito tulee Saksasta."
Näin lukee täällä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0/03/31413
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Kyllä tuo suonenjoen maitomaakin pakkaa milbona maitoja, ainaki joissain purkeissa on lukenu.
- Belkku
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mutta ylöspäin se aina on että se on suomalaista! 

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
Jos ei takuuta enää ole, niin miulla olis tiedossa siihen uus näyttöMatias kirjoitti:Vittu.. saa nähä nyt sit hajooko tän Samsung galaxy S3 näyttö.. Värit on välil pirun haaleet ja sit taas koko näyttö vilkkuu ku joku disco valo. Välil on kirkkaampi ja välil taas himmee tai tollast se räpsyttää..Ettis takuu kuitit ku vissii takuut olis viel jäljellä..
Ja jos haluat myydä puhelimesi, jos siinä ei siis näytön lisäksi ole muuta vikaa, niin ostajakin on tiedossa.
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Voi vittu teitä persekipeitä jonneja... Itellä on yks kaveri, ketä oli 19.5v ennenku teki koskaan töitä. Kuitenki ollu E39 525D Bemaria (nyt E60 530D) ja ties mitä hubaa, kun sen ukolla nyt on rahaa. Mutta ei siitä jätkästä oikeesti uskois että sillä on rahaa, ei leiju niillä. Ja ens kuussa tulee tieto pääseekö Oikikseen. Saatana parempi KA kun mulla ja tulee taatusti maksamaan verojakin enemmän kuin minä. Eikä se mua oo koskaan haitannu että se ei oo ollu kesätöissä, tai että se saa porukoiltaan kaiken, mä oon saanu helvetisti myös....Tuppurainen kirjoitti:Näin on. Tuo Aecelin viesti oli juuri sitä, että on kermaperseitä liikaa tässä maassa. Se ihana tunne, kun täälläkin niitä "pappa betalar" kermaperseitä on, kun kototien alussa asuu "Pilkkarin" iso pomo, ja sen pojal on mopoauto. Kerra meinas tulla raktorin alle, kun tulen kotii päi...Ruzi kirjoitti:Vitun ruottalaiset, aina pilaamassa kaikki.Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.
Itse olen suosinut aina kotimaisuutta ja siitä syystä usein on tullut ostettua Valion tuotteita mutta entä tämän jälkeen kun he joutuvat varmasti nostamaan hintojaan aikalailla ja kilpailijathan siitä tykkää kun voi jopa laskea omiaan..
Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- mikebirdie
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä.
Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.
#Kuuukkelijutut
- Maatila
- Moderaattori
Kuskeista näyttää olevan pulaa. Muaki on kyselty lähenkö mettäkone kouluun ajokone kuskeja kuulemma tarvitaan. Sitte on taksikuskiksiki kyselty.. Vaa en tiiä mitä sitä armeijjan jälkee alkas tekemään ku ei heti tilaakaan pääse jatkamaan. Mutta pitäs silti löytää semmonen työ ,että vois kotona käydä sesonki aikana apuna. Maatalous lomittaja olis yks ja niistäki on täällä puutetta ainaki ollut.
-
Maon^
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Itteä kiinnostaisi ruveta kaivurin kuskiks. Mut onneks on siihen viel aikaa ja saa miettiä.Maatila kirjoitti:Kuskeista näyttää olevan pulaa. Muaki on kyselty lähenkö mettäkone kouluun ajokone kuskeja kuulemma tarvitaan. Sitte on taksikuskiksiki kyselty.. Vaa en tiiä mitä sitä armeijjan jälkee alkas tekemään ku ei heti tilaakaan pääse jatkamaan. Mutta pitäs silti löytää semmonen työ ,että vois kotona käydä sesonki aikana apuna. Maatalous lomittaja olis yks ja niistäki on täällä puutetta ainaki ollut.
Voorumin kovin deutzimies.
- mikebirdie
No mie oon ainaki tullut siihe tulokseen, että tämä maatalous on niin epävarma työllistäjä kun ei ole kiinteitä kuukausituloja muutakuin lehmätiloilla ja tiukkaa niilläkin on. Niin mielummin sitten on jossain kunnon palkkatyössä ja sellaisesta josta tykkää. Itse voisin heti samantien lähtee ajamaan konetta kun sen verran on jo taidot karttunut, että varmasti pärjäisin koulun käynneille kun on jo metsäalan koulutusta. Ja silloin olisi huoleton olla kun joka kuukausi tulee tili ja voisi sitten tehdä investointeja ja mitä tahansa.
#Kuuukkelijutut
-
Maon^
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Kauppias ottaa liikaa välistä.
Nähtävästi halutaan vaan lisää nälänhätää.
Ja sitten koko ajan laitetaa sellasia ilmanaikasia pykäliä. 
Voorumin kovin deutzimies.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Kyllähän toi Valion homma haisee.Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.
Itse olen suosinut aina kotimaisuutta ja siitä syystä usein on tullut ostettua Valion tuotteita mutta entä tämän jälkeen kun he joutuvat varmasti nostamaan hintojaan aikalailla ja kilpailijathan siitä tykkää kun voi jopa laskea omiaan..
Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..
Miksei täällä humppa soi?
- Mikko
- Kielet: suomi Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Nyyhkäriman(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Menis suihkuun.

Fs15 moto ja ajokone hommat onnistuu. Yytä.
Youtubekanava tarvitsee lisää tilaajia!
http://www.youtube.com/user/valtramies99
sisu diesel = poneja
iveco = hevosia
Deutsh = sonneja
- mikebirdie
No onhan toi ny selvä tapaus, että taas yrittäjää kustaan silmään ja sekä kuluttajaa.Aecel kirjoitti:Kyllähän toi Valion homma haisee.Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.
Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..Kaikki ei oo niin puhasta miltä äkkiseltään näyttää.
#Kuuukkelijutut
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Etkös meinaa kahveja ensinkään?Mikko kirjoitti:Menis suihkuun.
<-- Kiitokset Mini20!"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Killerhangar
Mitäköhä paskaa sää mahat puhua? Lakimiehille ny ainaki töitä tuntuu riittävän ja meiän linjalta oliko ny 70-80% työllistyy heti opintojen päätyttyä... Se on tietty jos opiskelee täysin marginaalialaa. ITe oisin kansa päässy leko-asentajaks opiskelemaan, mikä ois kiinnostannukki, mutta ei riitä työt Suomessa. Ja aina voi lähtee ulkomaille töihin.mikebirdie kirjoitti:No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä.Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.

- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Se keittää ne suihkun jälkee.McNoitti kirjoitti:Etkös meinaa kahveja ensinkään?Mikko kirjoitti:Menis suihkuun.
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Juuh kyllähän Valio hallitsee, tai ainakin yrittää hallita maitomarkkinoita suomessa.Aecel kirjoitti:Kyllähän toi Valion homma haisee.Admin kirjoitti:Ja niin pamahti Valiolle 70 miljoonan euron sakko tuosta maitokohusta.
Kalliiksi tuli kuluttajille tämäkin touhu..Kaikki ei oo niin puhasta miltä äkkiseltään näyttää.
Mutta eihän Valion maito ainutta suomalaista ole!On S-ryhmän maito,Meijereiden omia maitoja ja Lidlin maito joka kaikki pakataan UHT maitoa lukuunottamatta suomessa ja iso osa myös Suonenjoen osuusmeijeri Maitomaassa jossa myös pakataan meijerin omaa maitoa.
Miten muka Valio voisi edes tappiota tekemättä myydä maitoa oikeasti halvemmalla kuin pien meijerit??? Paljon menee rahaa Valiollakin koko puljun pyöritykseen ja palautustuotteiden ym. ylijäämän loppukäsittelyyn,johon ei esim. suonenjoen meijjerillä ja muilla pikkumeijereillä mene mahdollisesti ollenkaan.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- mikebirdie
No iha kuule sitä paskaa, että ei nää sun jutut ole mitään vedenpitäviä totuuksia meinaa asia on vaan niin, että jos sä nyt sitte kouluttaudut oikein korkeesti niin kenelläkään ei ole resursseja maksaa sitä palkkaa mitä se sun koulutustasosi on. Ja totuus on se, ettei insinööri tason ja sitä korkeammille ole töitä juuri tämän edellä mainitun takia. Että seuraa vähän tätä aikaa ja uutisia mitä sanotaan ja tuu sitten sanomaan miten asiat on.Killerhangar kirjoitti:Mitäköhä paskaa sää mahat puhua? Lakimiehille ny ainaki töitä tuntuu riittävän ja meiän linjalta oliko ny 70-80% työllistyy heti opintojen päätyttyä... Se on tietty jos opiskelee täysin marginaalialaa. ITe oisin kansa päässy leko-asentajaks opiskelemaan, mikä ois kiinnostannukki, mutta ei riitä työt Suomessa. Ja aina voi lähtee ulkomaille töihin.mikebirdie kirjoitti:No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä.Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.
#Kuuukkelijutut
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
On siellä myös kuljetusyrityksetki välissä.maon kirjoitti:Kauppias ottaa liikaa välistä.Nähtävästi halutaan vaan lisää nälänhätää. Ja sitten koko ajan laitetaa sellasia ilmanaikasia pykäliä.
Huomenna on se kauan odotettu päivä!
-
valtra man
Onse mukavaa kun ei maitoja tarvihe ostella lainkaa. Saa ottaa maitotankista suoraan oman tilan maitoa, niin paljo ku jaksaa juuva. 
-
Santakuski
Menis suihkuun, sitten voisin kirjoittaa 2 kertaa ''laitta nukkumaan'' ja sitte varmaan maate. Voin tulla ilmoittamaan aamulla, että koska juon kahvia! 
Deutzi-miesten salainen unelma - Valtra.
- rape
- Kielet: Suomi, Egelantti, Ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Rasse
valtra man kirjoitti:Onse mukavaa kun ei maitoja tarvihe ostella lainkaa. Saa ottaa maitotankista suoraan oman tilan maitoa, niin paljo ku jaksaa juuva.
Onhan Se sama täälläkin.
En tiiä
- Killerhangar
Tiedä sitten mitä helvetin paskaa sä oot lukenu ja mistä. Täälläpäin ei ainakaan kuljetuspuolen insinöörillä (juitsari, varastopäällikkö, you name it) oo ainakaan liian vähän työpaikkoja missä maksetaan oikee määrä rahaa, oikeesta työstä. Oli miten oli, paremmi mää sillon tienaan ku tällä hetkellä Kelan tuilla tai vaikka helvetti kokkina....mikebirdie kirjoitti:No iha kuule sitä paskaa, että ei nää sun jutut ole mitään vedenpitäviä totuuksia meinaa asia on vaan niin, että jos sä nyt sitte kouluttaudut oikein korkeesti niin kenelläkään ei ole resursseja maksaa sitä palkkaa mitä se sun koulutustasosi on. Ja totuus on se, ettei insinööri tason ja sitä korkeammille ole töitä juuri tämän edellä mainitun takia. Että seuraa vähän tätä aikaa ja uutisia mitä sanotaan ja tuu sitten sanomaan miten asiat on.Killerhangar kirjoitti:Mitäköhä paskaa sää mahat puhua? Lakimiehille ny ainaki töitä tuntuu riittävän ja meiän linjalta oliko ny 70-80% työllistyy heti opintojen päätyttyä... Se on tietty jos opiskelee täysin marginaalialaa. ITe oisin kansa päässy leko-asentajaks opiskelemaan, mikä ois kiinnostannukki, mutta ei riitä työt Suomessa. Ja aina voi lähtee ulkomaille töihin.mikebirdie kirjoitti:No siinä on kanssa yks oikeen tavan sankari äänessä. Ja nykyään kun oikein hyvin kouluttautuu niin ei kuitenkaa löydä duunia muutakuin pihvinkääntäjänä.Itse lukion käynneenä, joka tosin oli täysin turha, paitsi kielien opiskelun suhteen ja nyt Ammattikorkeessa metsätaloutta opiskelevana tiedän sen jo, ettei näin persaukisessa valtiossa tule olemaan töitä insinööriä ja sitä korkeemmille ihmisille. Itsekin harkitsen sitä, että lähden ammattikorkeen jälkeen mettäkonekouluun ja hankin sieltä sitten koneenkuljettajan paperit.

- URSUSkuski
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Voiskait, sitä rueta ajelemmaan Ursuksella maita, muttaku en ruppee eiköhän se oo yöpuulle väsyttääkin jo pitkä päivä olli rehunteossa.
Hyviä öitä vaan kaikille!!!!!
Hyviä öitä vaan kaikille!!!!!
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!