Juuri sellainen fiilis, tuli kyllä sitä burnia juotuakin... Vain 1 litraUkkomezzo kirjoitti:Pahin krapula ikinä.

Juuri sellainen fiilis, tuli kyllä sitä burnia juotuakin... Vain 1 litraUkkomezzo kirjoitti:Pahin krapula ikinä.
Tiiätkö edes mikä on krapula?Tuppurainen kirjoitti:Juuri sellainen fiilis, tuli kyllä sitä burnia juotuakin... Vain 1 litraUkkomezzo kirjoitti:Pahin krapula ikinä.
Eikös se ole alkoholin liialline juominen? Juu, ei se burni oo kyl mitään kuin vain sokeria ja kofeiinia...RainBow_ kirjoitti:Tiiätkö edes mikä on krapula?Tuppurainen kirjoitti:Juuri sellainen fiilis, tuli kyllä sitä burnia juotuakin... Vain 1 litraUkkomezzo kirjoitti:Pahin krapula ikinä.
![]() | Lataa tästä... |
Miks?John Deere 2650 kirjoitti:Minua koulu ja että äiti kieltää viikolla pelaamisen
Varmaan kussu kokeet niinku minäkin.Jonatha kirjoitti:Miks?John Deere 2650 kirjoitti:Minua koulu ja että äiti kieltää viikolla pelaamisen
Eli sama ku mulla. Joulun jälkeen tippu numerot kasista seiskaan.veke00 kirjoitti:Varmaan kussu kokeet niinku minäkin.Jonatha kirjoitti:Miks?John Deere 2650 kirjoitti:Minua koulu ja että äiti kieltää viikolla pelaamisen
Ejejejej ei paha!Thetuoppi kirjoitti:Äikän kokeesta 5½.
Ei ollenkaan. Äikkä tulee tippumaan seiskasta kutoseen.veke00 kirjoitti:Ejejejej ei paha!Thetuoppi kirjoitti:Äikän kokeesta 5½.
Minulla tippuu ysistä kasiin.Thetuoppi kirjoitti:Ei ollenkaan. Äikkä tulee tippumaan seiskasta kutoseen.veke00 kirjoitti:Ejejejej ei paha!Thetuoppi kirjoitti:Äikän kokeesta 5½.