Ny on sumu kunnossa ja matikankoe 9½!Tammiaro kirjoitti:Tuli jimmssiltä paketti.

EIkse oo ollu jo aikoja sitte? Ainaki 720 oli monta viikkoa sitte.RainBow_ kirjoitti:Viimein tuli 620 Lumiaanki Black -päivitys.

Tänää tuli loppuihinki Lumioihin päivitys, ilmeisesti 620 ja 520. Isompiin malleihin sai joo aikaisemmin.Ruzi kirjoitti:EIkse oo ollu jo aikoja sitte? Ainaki 720 oli monta viikkoa sitte.RainBow_ kirjoitti:Viimein tuli 620 Lumiaanki Black -päivitys.
Mikä vitu päivitys, mulle mitää oo tullu? :ORainBow_ kirjoitti:Tänää tuli loppuihinki Lumioihin päivitys, ilmeisesti 620 ja 520. Isompiin malleihin sai joo aikaisemmin.Ruzi kirjoitti:EIkse oo ollu jo aikoja sitte? Ainaki 720 oli monta viikkoa sitte.RainBow_ kirjoitti:Viimein tuli 620 Lumiaanki Black -päivitys.

Ootko langattomassa verkossa? Ei varmaan ilmoita vastakun olet langattomassa verkossa. Lumia BlackDire kirjoitti: Mikä vitu päivitys, mulle mitää oo tullu? :O

Juu no sain jo, mut kiitos kumminki ;3RainBow_ kirjoitti:Ootko langattomassa verkossa? Ei varmaan ilmoita vastakun olet langattomassa verkossa. Lumia BlackDire kirjoitti: Mikä vitu päivitys, mulle mitää oo tullu? :O
Huomena töihi ja illanpäälle paljuilemaa.

Tuli lopulta sellainen versio vastaan, joka on minun mieleen, kun en oo mersumiehiä...TeemuK kirjoitti:Taivas varjele, miten vanha kuva..

Kyllähän se mersu versio on se parasTuppurainen kirjoitti:Tuli lopulta sellainen versio vastaan, joka on minun mieleen, kun en oo mersumiehiä...TeemuK kirjoitti:Taivas varjele, miten vanha kuva..
 Ja pistää oikeen hymyilyttään toi keli joka pihalla o, aurinko paistaa, linnut laulaa jne. toki aamulla tuli vartin räntää mut siitä oo ollu tietoo enää moneen tuntiin
 Ja pistää oikeen hymyilyttään toi keli joka pihalla o, aurinko paistaa, linnut laulaa jne. toki aamulla tuli vartin räntää mut siitä oo ollu tietoo enää moneen tuntiin  

Jep, aamulla sato vettä ni suli suurin osa lumista pois.Jespa kirjoitti:Jeps, aurinko paistellu pitkin päivää.