Shiinä

Juu isän kans potun jakoreissusta tullu pitää olla ruutupaita pääl niinku isälläkin.Kruisaaja kirjoitti:Jaahas.Oikeen kauluspaita päällä.
Jahas, että tommonen hermanni pitäis kesäloman aikana tavata.Jartsu kirjoitti:Vannoutunut valmet mies satakunnasta.
Ei valmettia ilman kauluspaitaa voi ajaa.Kruisaaja kirjoitti:Jaahas.Oikeen kauluspaita päällä.
Zimö kirjoitti:Ei valmettia ilman kauluspaitaa voi ajaa.Kruisaaja kirjoitti:Jaahas.Oikeen kauluspaita päällä.
VALTRABEST54 kirjoitti:No seny onki semmone romu että ei voi ilma puhasta paitaa aijaa ku pittääpi koko aja remontoija.¨
Noh ajakko sää palio?VALTRABEST54 kirjoitti:No seny onki semmone romu että ei voi ilma puhasta paitaa aijaa ku pittääpi koko aja remontoija.¨
No pitääkö Jartsun olla sulle joka viestistä tilivelvollinen..?arska fs11 kirjoitti:Jaa laitoit sitte kuvas tänne vaikka joskus sannoit mulle ettet laita.Jartsu kirjoitti:Vannoutunut valmet mies satakunnasta.
No jos arska sanoin sille etten laita kuvaa muutin mieleni.Maankääntäjä kirjoitti:No pitääkö Jartsun olla sulle joka viestistä tilivelvollinen..?arska fs11 kirjoitti:Jaa laitoit sitte kuvas tänne vaikka joskus sannoit mulle ettet laita.Jartsu kirjoitti:Vannoutunut valmet mies satakunnasta.
Ite oon 11 nyt.traktorimies55 kirjoitti:En tiiä uskallanko laittaa ku oon pian vasta 11v![]()
Jokuvaanmie sanoin: Iässä ei ole mitään hävettävää.valtra-mies1 kirjoitti:Ite oon 11 nyt.traktorimies55 kirjoitti:En tiiä uskallanko laittaa ku oon pian vasta 11v![]()