Vitut mää mitään eti, ruottalaaset saa kaivaa itte helvetin ison kaivon.Farmari99 kirjoitti:Syvän kaivon saat ettiä, jos meinaat kaikki saaha mahtumaan.MrSuomi kirjoitti:Jos voittaa nii mä käyn heittämäs ruottalaaset kaivoon.

Vitut mää mitään eti, ruottalaaset saa kaivaa itte helvetin ison kaivon.Farmari99 kirjoitti:Syvän kaivon saat ettiä, jos meinaat kaikki saaha mahtumaan.MrSuomi kirjoitti:Jos voittaa nii mä käyn heittämäs ruottalaaset kaivoon.
No eikö itteetäs yhtään vituta vai kannatatko ruottia?Ezmo kirjoitti:Onko MrSuomi huono häviäjä, kun et voi myöntää, että Ruotti oli parempi?
Tarvi ottaa niin vakavasti, onhan se sinänsä huono mutta minusta kans hyvä että ei tarvihe hävitä kultaottelua, ennemmin ronssivoitto kui huono hopea. Itse en pelistä tiiä mitään kun töisä olin.potila kirjoitti:No eikö itteetäs yhtään vituta vai kannatatko ruottia?Ezmo kirjoitti:Onko MrSuomi huono häviäjä, kun et voi myöntää, että Ruotti oli parempi?
Eipä minunka elämäni tähän kaatunut ja se on totta että pahempiaki asioita on.Ezmo kirjoitti:Elämäni ei kaatunut tähän ja paljon v#####vempiakin asioita on ilmassa.
En mää oo sanonu, että ruottalaaset on huonompia.. Iha sama mulle, kyllä itekki ottaasin ennemmin pronssin ku hopean.RainBow_ kirjoitti:Tarvi ottaa niin vakavasti, onhan se sinänsä huono mutta minusta kans hyvä että ei tarvihe hävitä kultaottelua, ennemmin ronssivoitto kui huono hopea. Itse en pelistä tiiä mitään kun töisä olin.potila kirjoitti:No eikö itteetäs yhtään vituta vai kannatatko ruottia?Ezmo kirjoitti:Onko MrSuomi huono häviäjä, kun et voi myöntää, että Ruotti oli parempi?