Meil oli tänään eikä vituta yhtään.KuusNeliä kirjoitti:Huomen musiikkii koulus.
Eikös luokanvalvojan tunti oo just hyvä kun ei tarvitse tehdä mitäänRAHTARI FH16 kirjoitti:Meil oli tänään eikä vituta yhtään.KuusNeliä kirjoitti:Huomen musiikkii koulus.![]()
Luokanvalvojan tunti huomenna sen sijaan vituttaa.
Syy oli että mua heiteltiin kuminauhoilla otin sen nauhan käteeni ja ope katto ni luuli että minä heittelin niitä. Ei onneks antanu lappua.Jeppe kirjoitti:Mä sain viikko sit ekan . Oli aika jees meno sielä .
Meilläki semmone nalakuttaja.Jeppe kirjoitti:Ei meillä ainakaan , lv semmone nalkuttaja .
Sama meillä. Lv tunneilla tehdään matematiikan tehtäviä.Jeppe kirjoitti:Ei meillä ainakaan , lv semmone nalkuttaja .
Mitäs oot tehny?vilkku00 kirjoitti:Kaksi tuntia jälki-istuntoa ja sossuille ilmotus.
Ite piän käyrä lippasta, nii o sitte nii kova olo että saatan vaikka piestä sen joka katkoo sen.VALTRABEST54 kirjoitti:Oho, mitäs teit?
Ittee vituttaa se et snäbäri katkes ja rikkoja ei suostu ostaa uutta.
Kuukaus "kotiarestia" ja tottakai heitti topan, ventit ja rizlat menemää.Ohtonen kirjoitti:Mitäpä siihe?
Tupakoonti on kato niin viisastaValuXi kirjoitti:Kuukaus "kotiarestia" ja tottakai heitti topan, ventit ja rizlat menemää.Ohtonen kirjoitti:Mitäpä siihe?
Nii onki.valtra M 150 kirjoitti:Tupakoonti on kato niin viisastaValuXi kirjoitti:Kuukaus "kotiarestia" ja tottakai heitti topan, ventit ja rizlat menemää.Ohtonen kirjoitti:Mitäpä siihe?![]()
!