Ei ikä välttämättä sano suoraan käyttäjän käyttäytymistä.Pelaruzi kirjoitti:Mun mielest joku ikäraja ois hyvä. :3 Joku 12 tai 13. Tai suurempi.
Se vaan hiuka antaa suuntaa.
Ei ikä välttämättä sano suoraan käyttäjän käyttäytymistä.Pelaruzi kirjoitti:Mun mielest joku ikäraja ois hyvä. :3 Joku 12 tai 13. Tai suurempi.
Nii, vaan siks ku oot ite alle 13-vuotias.Jartsu kirjoitti:Mun mielest alle 13 vuotiaat ei pitäs heittää pihalle. musta se pihalle heitto riippuu käyttäytymisestä.
Luit mun ajatukset.Farmari99 kirjoitti:Nii, vaan siks ku oot ite alle 13-vuotias.Jartsu kirjoitti:Mun mielest alle 13 vuotiaat ei pitäs heittää pihalle. musta se pihalle heitto riippuu käyttäytymisestä.
Ookkonä ikänä kuullu huumorista?Ohtonen kirjoitti:Just tämmönen laskee paljo voorumia... Ei arvostetakku niitä mitkä on sillon het alus liittyny...Peluri4 kirjoitti:Pyh ko kaikki 1.1.2010 jäläkee.Massey_man kirjoitti:Totuushan on se et kaikki vuonna 2012 liittyneet pitäs potkia pihalle.
V A valmet kirjoitti:Iha huvikseni kysyn mitä se vanhoje asiotte nostelu haittaa?
Mitä järkee tos on?Hopea00 kirjoitti:Minulla on vähän asiaa modi - pyynnöistä. Olen huomannu että yksi foorumin siisteyteen vaikuttava asia on nämä pyynnöt. Nyt pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät ehdi tehdä kaikkia modeja. Se on valitettavaa, mutta täyttä totta. Jos tuo pyyntö - alue saataisiin siistittyä/tehtyä niin ettei näitä kohta mainitsemiani ongelmia enään tulisi, myös foorumin siistetys parantuisi selvästi.
Tästä tekstistä saa lainata osia foorumin ohjeisiin ja sääntöihin. Pyydän myös anteeksi vanhan aiheen nostamista.
- Kuten jo mainitsinkin, modi - pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät saa kaikkia pyyntöjä tehtyä. Asia on ratkaistavissa siten että ensimmäiseksi hänen joka haluaa juuri sen tietyn modin peliin on tarkistettava että sitä modia ei ole vielä tehty (Siis hänen pitää käydä läpi kaikki modisivustot!).
- Jos sattuisi käymään niin että modaaaja hyväksyisi pyynnön, pyytäjän pitää hankkia kaikki mahdolliset tekstuurit modiin. Ei siis riitä pelkkä yksi kuva, hyvä modi vaatii vähintäänkin kuvat edestä, sivulta, takaa, oikealta, vasemmalta, mielellään myös ylhäältä, renkaista, kopin eri puolilta, mittaristosta, valoista sekä muista mahdollisista yksityiskohdista. Ilman tekstuureja modi ei onnistu!
- Ja sitten näistä WIP - modit alueista/aiheista. Pyydän kaikkia käyttäjiä odottamaan kärsivällisesti modin/mapin valmistumista eikä kinuta sitä koko ajan. Lisäksi modin/mapin tekijä! Älä tee WIP - modi aluetta jos et laita teostasi myöhemmin jakoon! Älä myöskään lähetä foorumille kuvia sinun ns. "priva" - modista, jos et laita sitä jakoon! Tämä aiheuttaa paljon riitaa täällä.
Minä ymmärsin tuon säännön sillain että ei tarvisi tehdä WIP aihetta modista joka ei tuu jakoo.Erkka kirjoitti:Mitä järkee tos on?Hopea00 kirjoitti:Minulla on vähän asiaa modi - pyynnöistä. Olen huomannu että yksi foorumin siisteyteen vaikuttava asia on nämä pyynnöt. Nyt pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät ehdi tehdä kaikkia modeja. Se on valitettavaa, mutta täyttä totta. Jos tuo pyyntö - alue saataisiin siistittyä/tehtyä niin ettei näitä kohta mainitsemiani ongelmia enään tulisi, myös foorumin siistetys parantuisi selvästi.
Tästä tekstistä saa lainata osia foorumin ohjeisiin ja sääntöihin. Pyydän myös anteeksi vanhan aiheen nostamista.
- Kuten jo mainitsinkin, modi - pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät saa kaikkia pyyntöjä tehtyä. Asia on ratkaistavissa siten että ensimmäiseksi hänen joka haluaa juuri sen tietyn modin peliin on tarkistettava että sitä modia ei ole vielä tehty (Siis hänen pitää käydä läpi kaikki modisivustot!).
- Jos sattuisi käymään niin että modaaaja hyväksyisi pyynnön, pyytäjän pitää hankkia kaikki mahdolliset tekstuurit modiin. Ei siis riitä pelkkä yksi kuva, hyvä modi vaatii vähintäänkin kuvat edestä, sivulta, takaa, oikealta, vasemmalta, mielellään myös ylhäältä, renkaista, kopin eri puolilta, mittaristosta, valoista sekä muista mahdollisista yksityiskohdista. Ilman tekstuureja modi ei onnistu!
- Ja sitten näistä WIP - modit alueista/aiheista. Pyydän kaikkia käyttäjiä odottamaan kärsivällisesti modin/mapin valmistumista eikä kinuta sitä koko ajan. Lisäksi modin/mapin tekijä! Älä tee WIP - modi aluetta jos et laita teostasi myöhemmin jakoon! Älä myöskään lähetä foorumille kuvia sinun ns. "priva" - modista, jos et laita sitä jakoon! Tämä aiheuttaa paljon riitaa täällä.
Teet vaikka mappii viikon ja et oo laitaas sitä jakoo niin et saisi otaa siitä kuvia. Ei oo mitää järkee mun mielestä!
Ite olin ihan tosissani, mut mulle kyl riittäs vaikka et kaikki 4.4.2011 eteenpäin liittyneet poistas.Peluri4 kirjoitti:Ookkonä ikänä kuullu huumorista?Ohtonen kirjoitti:Just tämmönen laskee paljo voorumia... Ei arvostetakku niitä mitkä on sillon het alus liittyny...
Juu kaikki 4.4.2011 klo 00:00 jälkeen.Massey_man kirjoitti:Ite olin ihan tosissani, mut mulle kyl riittäs vaikka et kaikki 4.4.2011 eteenpäin liittyneet poistas.Peluri4 kirjoitti:Ookkonä ikänä kuullu huumorista?Ohtonen kirjoitti:Just tämmönen laskee paljo voorumia... Ei arvostetakku niitä mitkä on sillon het alus liittyny...
Takaa-ajatuksia?Hopea00 kirjoitti:Mitä järkeä poistaa käyttäjiä? Minun mielestäni ei mitään .... Kovempi kuri, sillä saa luultavasti foorumin siistiksi, se vaatii myös enemmän moderaattoreita.
Jos hakemusjuttu pistetään nii vanhat käyttäjät poistaa omat accounttinsa?Hopea00 kirjoitti:Hakemus voisi toimia vähän aikaa, mutta ei välttämättä kovinkaan pitkää aikaa. Sillä jossain vaiheessa siihen kyllästyttäisiin ja foorumi kaatuisi lopullisesti. Tämäkin on totuus.