Ikävät onnettomuudet

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Ohtonen
Viestit: 4606
Liittynyt: 21.01.2012 13:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vuolijoki

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Ohtonen »

Ihtellä o oikian käen keskari yhen nivelen lyhempi... Sirkkelin terä rupesi lähentelemmää. :|
Kuva
Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
Jemex
Viestit: 2631
Liittynyt: 06.05.2012 11:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Salo

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Jemex »

Mrjallu kirjoitti:Totta kai ei ole kamalaa kun ei ole sun koiras, tiätäisit miltä tuntuu kun oma :n talon koira kualee.
Ps. Nimimerkillä, kokemusta.
Näin on. Meiltä kuoli koira 3-4 vuotta sitten ja vieläkin tulee tippa linssiin kun ajattelee sitä. Viiminen minkä muistan siitä niin oli se kun mä luen Aku Ankkaa omas huonees ja äiti tulee sanomaan että tuu sanomaan heippa... :cry: :cry:
Kuva
AkStunt80
Viestit: 1435
Liittynyt: 15.05.2012 14:21
Tämänhetkinen kaupunki:: Niinisalo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja AkStunt80 »

Se olis ensviikon lauantaina mun isomummon hautajaiset :cry: Harvoin näin mutta harmittaa :(
Kuva

Se on jämpti niin!
Jannu
Viestit: 525
Liittynyt: 09.01.2012 19:10
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Jannu »

Lemmiki on perheen jäsen.

Otan osaa jemex ja AkStunt80.
Kuva
i5-4670k 8GT AMD Radeon HD7950 3Gt
Avatar
Terzi
Viestit: 2086
Liittynyt: 24.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Terzi »

Mulla sormi kerran melkee poikki, ku varmon leikkurinvarsien välliin jäi.
Viimeksi muokannut Terzi, 12.05.2013 20:05. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kuva<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
Wallubesti
Viestit: 2073
Liittynyt: 06.12.2012 17:18

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Wallubesti »

Mun kaveri kuoli joku pari vuotta sitte ku oltii metäl nii se alko ottaa jotai repust ja laski aseen maaha ja ei huomannu et varmistin oli pois päältä ja sit se liipasin osu johonki oksaan ja ase laukes ja luoti suoraan mahaan.Kuulu vaa hirvee laukaus ku olin kauempana lähin täysil juoksee kaverin luo ja se makas maassa ihan veres ja sen isä itki vieres. ): Sit itel oli mennä jalat poikki ku oltii naapuril hakemas rehuu navettaa nii mä ja kaveri oltii kärryl kyyis ja sit se alko kippaa kuormaa ja mä tipuin kyyist ja mul jäi jalat kärryn reunan ja rehukasan välii ja kaveri vaa pakitti menemää sit toine kaveri huomaa et mul oli jalat välis se huutaa sille et pakkia äkkii. Sit käytii lääkäris ja ne sano et oli vaa hiusmurtumat jaloissa.
Erkka
Viestit: 2457
Liittynyt: 14.06.2011 19:20
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Erkka »

Täälä pari tyypii jotka tunsin/tiesin,niin ambulanssi ajoi kylkeen,tulivat stop merkin takaa. kummpiki kuoli. ambulanssilla oli vauhtia noin 130 km/h.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062 ... 9_uu.shtml
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194749 ... joita.html
Kuva
Olzei_
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2867
Liittynyt: 28.04.2011 16:10
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Olzei_ »

Itekki tunsin.
Avatar
trakumies
Viestit: 554
Liittynyt: 26.07.2012 11:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuusamo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Trakumies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja trakumies »

Mulla on mummin hautajaiset huomenna. :cry: :cry:
Kuollu sydämmen vajaa toimintaan.
Tulee tippa linssiin kun ajattelen kun olin kipeenä ja isi tulee sanomaan että mummi on kuollu.




R.I.P Mummi. :cry:
Kuva
Masseyboy
Viestit: 81
Liittynyt: 19.12.2011 17:20
Tämänhetkinen kaupunki:: TORNIO!
Multiplayer tunnuksesi?: Masseyboy [FIN]
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Masseyboy »

Otan osaa :(
Joulun odotusta kaikile foorumilaisile.
Avatar
Farmari344
Viestit: 4168
Liittynyt: 03.06.2011 15:20
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Farmari344 »

trakumies kirjoitti:Mulla on mummin hautajaiset huomenna. :cry: :cry:
Kuollu sydämmen vajaa toimintaan.
Tulee tippa linssiin kun ajattelen kun olin kipeenä ja isi tulee sanomaan että mummi on kuollu.




R.I.P Mummi. :cry:
Otan osaa. :| Jaksamisia!
Kuva
...
valtravalmet
Kunniakäyttäjä
Viestit: 8846
Liittynyt: 31.12.2009 20:12
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

Kaverin pappa kuollu, oli menny jäälle ja kaatunu. :( Kaveri oli ajanu sen valmetin kotii jolla oli ollu siellä, sano että koskaa ei oo ollu noi tympeetä vallun ratis. :cry:
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Aecel »

VALTRABEST54 kirjoitti:Mun kaveri kuoli joku pari vuotta sitte ku oltii metäl nii se alko ottaa jotai repust ja laski aseen maaha ja ei huomannu et varmistin oli pois päältä ja sit se liipasin osu johonki oksaan ja ase laukes ja luoti suoraan mahaan.Kuulu vaa hirvee laukaus ku olin kauempana lähin täysil juoksee kaverin luo ja se makas maassa ihan veres ja sen isä itki vieres. ): Sit itel oli mennä jalat poikki ku oltii naapuril hakemas rehuu navettaa nii mä ja kaveri oltii kärryl kyyis ja sit se alko kippaa kuormaa ja mä tipuin kyyist ja mul jäi jalat kärryn reunan ja rehukasan välii ja kaveri vaa pakitti menemää sit toine kaveri huomaa et mul oli jalat välis se huutaa sille et pakkia äkkii. Sit käytii lääkäris ja ne sano et oli vaa hiusmurtumat jaloissa.
Jotenkihi hurjaa.

Pitäs aina vaan olla järki päässä.

Itekkki meinasin pienenä kerran takertua niittosilppurin nivelakseliin, onneks isä huomas sen ja huus pois.
Sen jälkeen tai aina ollaan oltu aika varovaisia, mä etenkin, jos esim. puimurin pöytää putsaa.
Miksei täällä humppa soi?
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

No ei oo viel mikään onnettomuss mut ukilla on kyl helvetin huono tuuri. Ensin sen jaloista lakkasi kiertämästä veri niin ne jouduttiin amputoimaan. Sit sen keuhkoihin kerääänty nestettä niin se melkein tukehtu ja nyt sillä on viel haima syöpä joka vie hegen melkein 100% varmuuella. Aivan pahhaa tekkee ko miettii ja ko ei voi edes tehä mitään sen hyväksi. :cry:
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
Hitekki
Viestit: 5791
Liittynyt: 02.09.2012 15:13
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Hitekki »

Kaikkea sitä on sattunnut. :(
Viimeksi muokannut Hitekki, 09.12.2012 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ohtonen
Viestit: 4606
Liittynyt: 21.01.2012 13:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vuolijoki

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Ohtonen »

Kaveriha meinasi kuolla nytte syksyllä... Viikko teholla ja oikee käsi kolomesta kohin poikki ja vasen kahesta kohasta poikki, ois kuollu jossei oisi ottanu käsillä vastaan, ku tippu seittemästä metristä... Ihmekyllä ei jääny mittää pysyvää siitä tällistä. Välillä näkkee vaan kaiken kahtena, mut lääkärit oli sanonu et se jää poijjes ku toipuu täysin.
Kuva
Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
Avatar
Hitekki
Viestit: 5791
Liittynyt: 02.09.2012 15:13
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Hitekki »

Ohtonen kirjoitti:Kaveriha meinasi kuolla nytte syksyllä... Viikko teholla ja oikee käsi kolomesta kohin poikki ja vasen kahesta kohasta poikki, ois kuollu jossei oisi ottanu käsillä vastaan, ku tippu seittemästä metristä... Ihmekyllä ei jääny mittää pysyvää siitä tällistä. Välillä näkkee vaan kaiken kahtena, mut lääkärit oli sanonu et se jää poijjes ku toipuu täysin.
No mistä hän tippui? :|
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Eno kuoli jokunen vuosi sitten, kun 40 cm halkasialta oleva smirgelin kivi hajos kolmeen osaan. Yks osa lensi seinästä läpi ja toinen osu enoa rintaan. Kolmatta ei koskaan löytyny.

Yks tuttu kuoli, kun oli teräskelaa purkamassa polttokentällä kaasupilleillä. Aina kun yhden kierroksen saa poikki, niin se koko kela hyppää ilmaan, niin se sattukin hyppäämään suoraan päälle.

Pari kaveria kuoli autokolarissa. Onhan näitä, ei enään perässä itekkään pysy.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Ohtonen
Viestit: 4606
Liittynyt: 21.01.2012 13:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vuolijoki

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Ohtonen »

A93Hitekki kirjoitti:
Ohtonen kirjoitti:Kaveriha meinasi kuolla nytte syksyllä... Viikko teholla ja oikee käsi kolomesta kohin poikki ja vasen kahesta kohasta poikki, ois kuollu jossei oisi ottanu käsillä vastaan, ku tippu seittemästä metristä... Ihmekyllä ei jääny mittää pysyvää siitä tällistä. Välillä näkkee vaan kaiken kahtena, mut lääkärit oli sanonu et se jää poijjes ku toipuu täysin.
No mistä hän tippui? :|
Puusta tippuku oksa katkesi eikä pitäny muualta kiinni, leikkivät lamppuskaa.
Kuva
Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
Wallubesti
Viestit: 2073
Liittynyt: 06.12.2012 17:18

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja Wallubesti »

Aecel kirjoitti:
VALTRABEST54 kirjoitti:Mun kaveri kuoli joku pari vuotta sitte ku oltii metäl nii se alko ottaa jotai repust ja laski aseen maaha ja ei huomannu et varmistin oli pois päältä ja sit se liipasin osu johonki oksaan ja ase laukes ja luoti suoraan mahaan.Kuulu vaa hirvee laukaus ku olin kauempana lähin täysil juoksee kaverin luo ja se makas maassa ihan veres ja sen isä itki vieres. ): Sit itel oli mennä jalat poikki ku oltii naapuril hakemas rehuu navettaa nii mä ja kaveri oltii kärryl kyyis ja sit se alko kippaa kuormaa ja mä tipuin kyyist ja mul jäi jalat kärryn reunan ja rehukasan välii ja kaveri vaa pakitti menemää sit toine kaveri huomaa et mul oli jalat välis se huutaa sille et pakkia äkkii. Sit käytii lääkäris ja ne sano et oli vaa hiusmurtumat jaloissa.
Jotenkihi hurjaa.

Pitäs aina vaan olla järki päässä.

Itekkki meinasin pienenä kerran takertua niittosilppurin nivelakseliin, onneks isä huomas sen ja huus pois.
Sen jälkeen tai aina ollaan oltu aika varovaisia, mä etenkin, jos esim. puimurin pöytää putsaa.
Niihä tuo on, meijän naapurilla kaikki tilalla päi persettä eläimet karkaa joka päivä,leiteallas leivää,koneet Hajoaa.
Meijän naapuri on ollu joutua kerran sirkkeliin ku oli sahalla ollu yksinää. Takertu haalarin hihasta kiinni ja oli mennä sirkkeliin sai revitty ittesä irti siitä, mutta puoli vuotta sen jälkee ku meillä alettii laajentaa tallia nii se joutu sirkkeliin. Ei sentää menny ku käsi vaa, ei sil oo vielkää ihan kunnossa se.
Avatar
trakumies
Viestit: 554
Liittynyt: 26.07.2012 11:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuusamo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Trakumies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Ikävät onnettomuudet.

Viesti Kirjoittaja trakumies »

Farmari344 kirjoitti:
trakumies kirjoitti:Mulla on mummin hautajaiset huomenna. :cry: :cry:
Kuollu sydämmen vajaa toimintaan.
Tulee tippa linssiin kun ajattelen kun olin kipeenä ja isi tulee sanomaan että mummi on kuollu.




R.I.P Mummi. :cry:
Otan osaa. :| Jaksamisia!
Kiitos teille molemmille.Eiköhän tää tästä. :cry:
Kuva
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Yks tuttu maan viljeliä oli ajanu kuormaintraktorilla kauhan kans sillai et kauha oli ollu jossaki 130 cm korkealla niin sen lapsi oli jostaki kulman takkaa tullu just pyörälä niin tietekki kauhan huulilevy suoraan suuhun kaikki hampaat hajos/irtos ja sillä murtu jotaki luita jostaki poskien läheltä.
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
juhis99
Viestit: 26
Liittynyt: 13.05.2012 17:30
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja juhis99 »

Pappani haalarin lahje/puntti tarttu valmetin ulosotto akseliin.Ei ollut kaunista jälkeä.
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Sitten oli myös semmonen juttu, raktorin peräkärrystä oli kippi ylhäällä, äijä meni sinne lavan ja rungon väliin, en muista mitä tekemään kai jotain pesua se oli, vähän ajan pääst joku oli löytäny sen lavan ja rungon välistä kuolleena, oli lava laskenu, liekö sitten niin matalalla se lava ollut vai miks ei ollu kuullu sen laskevan.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Valmet 705 turbo
Viestit: 219
Liittynyt: 20.12.2010 19:07
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ikävät onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Valmet 705 turbo »

Sairaalasta äskön soitettiin ja sanottiin että Mummo on kuollu ;(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”