Palloilu yms. urheilu ofc.Aecel kirjoitti:Pitäs näit valinnaisaineita ruveta pohtimaan tässä, muttaku o niin perkaleen hankalaa valita mitä haluais opiskella.

Palloilu yms. urheilu ofc.Aecel kirjoitti:Pitäs näit valinnaisaineita ruveta pohtimaan tässä, muttaku o niin perkaleen hankalaa valita mitä haluais opiskella.
Mää ainaki valitten ATK:n.Aecel kirjoitti:Pitäs näit valinnaisaineita ruveta pohtimaan tässä, muttaku o niin perkaleen hankalaa valita mitä haluais opiskella.
Harmin paikka, mutta ONNEA!maatila kirjoitti:Nonii tuli sitte kaaduttua kiva kiva... Ranne ja toinen polvi on kipeet ranteella piän kylmä pussia varmaa pitäs polveenki laittaa.. Ja mikä mukavinta 18 vuotis synttäritki tänää.. Ei taida illalla kylille päästä..
Itellä on ainakin Atk, tekninen ja köksä, eikä se atk nii perseestä oo. Enkä nyt mitenkään itteeni kehu, mut mulla on siitä 10 tokaris eikä siihen paljoa vaadita.RainBow_ kirjoitti:Täälä kaikki ketkä otti ATK sano että se on iha perseestä. eivät käyttäneet muutakuin Open Officea yms. ohjelmia.
Ai vittu.. Tais sattua oikee kunnolla?---miika--- kirjoitti:Aivastan nii lentää verta.Se tuli siitä ku kaveri vetää jääkiekol täysii kurkkuu. (se lämäsee 120 km/h)
Mulla samat valinnaaset.Peluri4 kirjoitti:Itellä on ainakin Atk, tekninen ja köksä, eikä se atk nii perseestä oo. Enkä nyt mitenkään itteeni kehu, mut mulla on siitä 10 tokaris eikä siihen paljoa vaadita.RainBow_ kirjoitti:Täälä kaikki ketkä otti ATK sano että se on iha perseestä. eivät käyttäneet muutakuin Open Officea yms. ohjelmia.
Ai saatana. Olis varmaa ollu verkollinen kypärä ihan hyvä. Miks olit suu auki?---miika--- kirjoitti:Aivastan nii lentää verta.Se tuli siitä ku kaveri vetää jääkiekol täysii kurkkuu. (se lämäsee 120 km/h)