Tarkootin koulua.huugi kuugi kirjoitti:Niinpä siks tää on paras foorumierkka kirjoitti:Täälä ei ainakaa kiusata maataloudessta ku täälä on aika monella maatila.huugi kuugi kirjoitti:Itseä koulussa kiusataan/vittuillaan siitä, että tykkään pelata farming simulatoria ja muutenkin tykkään traktoreista ja muista maatalous asioista. Jälkimmäisestä en uskalla edes puhua, koska hirvee vittuilu alkaa heti.Sitte mun "kaveri" löys mun FS peli videot youtubesta ja siitä vittuillaa ja paljo.
Kiusaaminen yleisesti
-
Erkka
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Kiusaaminen yleisesti

- Ohtonen
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Täällähin kiusattaa siitä ku pitää tästä alasta ja sen töistä. Kaverihi vaan nauraa mulle vaikka kotona on tila. Sitteku on massaa luitten päällä nii jokasella päätäplyhemmällä OLI asiaa, mut ei kukkaan oo ennää tullu vittuilemmaa.
Yks lenti nätissä kaaressa viimeviikolla. 

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- KuusNeliä
- Kielet: Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: KuusNeliä [FiN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Koulussa kuviksen tunnilla piti piirtää siitä mikä tulee isona ja piirsin tetysti valmetin ja itseni ja kaikki repes. ja yks tyttö sano et tuleeko susta joku maanviljeliä! ni sanoin että susta tulee varmaakin h**ra. Ja sitte en kehtaa käyttää minkään traktorimerkin lippistä koulussa tai missää muuallakaa. Saa nähdä iskenkö joskus jonku maatila Tytö 
-
-
nyykkäri mies12
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: nyykkäri fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Meijän koulun tytöt sanoo meitä maalais junteiks
Ite kyllä sit sanotaa niit Kaupunkilais pissiksis 
By Hopea00Onskuli[23:00] ''Seksi on parasta hyöty liikuntaa''
Katso Blokiani http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 54&t=14743
-
valmet69
- Kielet: Suomi
Suomee hyvin, ruotsii ja englantii ei mitenkää
Suomee huippu hyvin, ruotsi ja englanti - Multiplayer tunnuksesi?: valmet69696969696969
- Viesti:
Ei nuo mua kiusaa kun, oon ysiluokkalaisten kokonen (oon seiskalla)
Koulun pihassa on 7 traktoria niin mopo pojat tullee aukoo päätä parkki paikan täyttämisestä!
Tytöt tykkää kun, on maalaisjuntti eikä kaupunkilais roikkuperse!
Koulun pihassa on 7 traktoria niin mopo pojat tullee aukoo päätä parkki paikan täyttämisestä!
Tytöt tykkää kun, on maalaisjuntti eikä kaupunkilais roikkuperse!
- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
Mihin vittuun niiden opettajien apua tarvitaa ku kaksinkeskisesti ne asiat ratkastaan. 

...
- Verkku
Täälä likat ei puhu mitää mut nää kaupunkilaiset homot seiskalla ni on meinaa iha vitun lellikkejä.nyykkäri mies12 kirjoitti:Meijän koulun tytöt sanoo meitä maalais junteiksIte kyllä sit sanotaa niit Kaupunkilais pissiksis
Tiiän yhen pojan saa 30e 15min ruohon leikkaamisesta. Ei jumalauta. Sitte vittuullaan jos tekee vaikka
OIKEITA töitä raktorilla ni tullaa heti et: "mitä hienoo sä näät josai raktoreis".
Määki olin syyslomalla pappan naapuris tein paskalasteja valmetilla ni heti tullaa:
"hyyi toi pelas paskan kans raktorilla, vittu mikä juntti sää oot" tai jotaa tuohon tyylii.
Ei muuta ku piä sinä citihintti turpas kii potkasin sitä turvakärjellä kasseille. Ei oo sen jälkee vittuillu niin pahemmi.
Sitte ku väitellää siitä että kumpi on parempi mauto vai raktori.
-
valmet69
Suomee hyvin, ruotsii ja englantii ei mitenkää
Suomee huippu hyvin, ruotsi ja englanti - Multiplayer tunnuksesi?: valmet69696969696969
- Viesti:
Niin kyllä ne melkein aina linjassa aamulla sanoo että, nyt se paskan hajunen maalais juntti tulee! Mie pari kertaa tirpasin työ kengillä nivusiin niin rupes turpa pysyy kiini!
- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mautolla ny ei tee mitää... Täällä ei hirveesti auota päätä traktoreista tai muusta maatalous jutuista. Kyselevät vaan että tulikko Foordilla. 

Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
- Tm100
Ei tuo ole mittää verrattuna siihen että meikä kesti sitä vittuilua 9 vuotta peruskoulussa. Vaan amiksessa käytös on muillaki muuttunu.
- Farmari97
Noo eip oikeestaa mitä nyt kaikki läpäl tönii mut ei sitäkää iha joka pv jaksa. Ja ei mulle tost maataloudest tulla oikeestaa sanoo muuta ku lfs:sää pelasi kerran ni siel tuli joku aukoo päätä ja jotaa et iha turhan päiväst joku raktori ja kunnon jonne ja maalaisjuntti jne. Ni sit vaa sanoin sille et mielummin maalais juntti ku kaupunkilais hintti.
Ja kyl se sit ain vähä tuli viel jotaa mut eipä se nykyää enää sano miullekkii et eipä sitä oikiasttaa kiinnostakkaa et mitä teen.

Sanovat että vaatteet miehen tekkee, no sittenhän se on niin että työvaatteet tekkee työmiehen, ja työmiehenvaatteet, no nehän tekkee tietenkin Dimex
http://www.youtube.com/watch?v=PcSjzILR7PQ
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Auttasko asiaa että et menis niillä työvaatteilla kouluun? Vois helpottaa monenkin tilannetta, mutta jos työvaatteilla haluaa mennä kouluun nii olisivat edes puhtaat.valmet69 kirjoitti:Niin kyllä ne melkein aina linjassa aamulla sanoo että, nyt se paskan hajunen maalais juntti tulee! Mie pari kertaa tirpasin työ kengillä nivusiin niin rupes turpa pysyy kiini!
Volvomies on erimies.
- leepu
Ei sitä aina tarvii ees haista ko alakaa se vittuilu.RainBow_ kirjoitti:Auttasko asiaa että et menis niillä työvaatteilla kouluun? Vois helpottaa monenkin tilannetta, mutta jos työvaatteilla haluaa mennä kouluun nii olisivat edes puhtaat.valmet69 kirjoitti:Niin kyllä ne melkein aina linjassa aamulla sanoo että, nyt se paskan hajunen maalais juntti tulee! Mie pari kertaa tirpasin työ kengillä nivusiin niin rupes turpa pysyy kiini!
Sannoo vaa tarppeeks voimakkaasti että "pitäkkää te homot turpanne kiinni ja keskitykkää siihe naiseks kehitymisessä, kerta tui haissee".

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.
-
nyykkäri mies12
- Multiplayer tunnuksesi?: nyykkäri fin
Täällä niin ylä-asteella osa on dimexit päällä koulus eikä mitään ihmeellistä
Tytöt vaa kehuu dimexejä hienoiks
Ja työ kengät on hyvät jos joku tulee aukoo päätään 
By Hopea00Onskuli[23:00] ''Seksi on parasta hyöty liikuntaa''
Katso Blokiani http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 54&t=14743
-
XarioN
- Kunniakäyttäjä
Vitu järkevää kailottaa kaikille että pelaat farmingsimulaattoria.huugi kuugi kirjoitti:Itseä koulussa kiusataan/vittuillaan siitä, että tykkään pelata farming simulatoria ja muutenkin tykkään traktoreista ja muista maatalous asioista. Jälkimmäisestä en uskalla edes puhua, koska hirvee vittuilu alkaa heti.Sitte mun "kaveri" löys mun FS peli videot youtubesta ja siitä vittuillaa ja paljo.
- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
Ei ny pahemmi mitää oo ollu paitti tuosta mautosta toki aina tulee vähä mut en ota sitä nii itteeni.. 

- henkka22
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Pari urpoo tuli haukkuu meit maatiashomoiks, ku meijän perheil on maatilat (meit on 8 ) ne kaks asuu täs kyläl ja on niin koviksii mut ne sai sit meiltä turpaa.Ei kannata vittuilla meille.

"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
Tuota en ymmärrä miks haukutaa jos perhe omistaa maatilan. Ilman niitä ei ois maitoa tai leipää tai mitää sellasta.

-
Massey_man
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Tuppa kouvolaan niin saat turpaas.henkka22 kirjoitti:Pari urpoo tuli haukkuu meit maatiashomoiks, ku meijän perheil on maatilat (meit on 8 ) ne kaks asuu täs kyläl ja on niin koviksii mut ne sai sit meiltä turpaa.Ei kannata vittuilla meille.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Sharkoon
- Multiplayer tunnuksesi?: hemuli90
Kaverilla on ainahi 12 mopoa ja se saa jotain ruoskii ilmaseksi ja korjaa ja myy eteenpäi jollain 200e. Mutta ei sitä täällä oo kiusattu ihmeelistä. Täällä kunnioitetaa jos osaa korjata mmopoja.AkStunt80 kirjoitti:Mulla tais kiusaaminen johtuu siitä, että osaan mopojen ja pyörien ym. laittoo.
Jaa
-
jaska02
- Kielet: suomi ja jotenkin englantii.
- Multiplayer tunnuksesi?: jaska02(fin)
Mukin on vähä kiusattu joskus,mutta nyt nille on tullu vähä järkee päähän ja on itekki haluavat muuttaa pienestä tuppukylästä maalle.
Melkein kaikkeen kyllästyy aikanaan, mutta massikalla jaksaa aina ajaa!
- Verkku
Nii yks jätkä, son nyt amikses. Ni varmaa kaikki toi sille yläasteella mopon korjattavaks ku kukaa muu ei osannu.
- leepu
Niihä ne tekkee täälläki, sitte tullee aina kaikki tytöt et sul o kyl hieno takki.nyykkäri mies12 kirjoitti:Täällä niin ylä-asteella osa on dimexit päällä koulus eikä mitään ihmeellistäTytöt vaa kehuu dimexejä hienoiks
Ja työ kengät on hyvät jos joku tulee aukoo päätään
Sis kulen itekki timekseis.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.
- Akriamies
- Kielet: suomi enlanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Majorfin
Mitä mie tekisin kun rupee valil vituttaa toi töniminen meinasin yhesti vittu hutaa sen korvant puhki vaan en kehannut kun ois ope kuullu ja yhesti ihyan potkas päähän niin sillon kyllä palo pinna niin vetäsin turpaan niin sain 3 tuntii jälkkäriä ja yks vaan kiemurteli pois. Vois hankki rauta kärki kengät niin ei enää vittuilla. 

Testaan modeja Kun mummo ajaa niin sillon ei rajaa
http://img203.imageshack.us/img203/5633 ... 406151.png
- huugi kuugi
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
En oo kailottanuXarioN kirjoitti:Vitu järkevää kailottaa kaikille että pelaat farmingsimulaattoria.huugi kuugi kirjoitti:Itseä koulussa kiusataan/vittuillaan siitä, että tykkään pelata farming simulatoria ja muutenkin tykkään traktoreista ja muista maatalous asioista. Jälkimmäisestä en uskalla edes puhua, koska hirvee vittuilu alkaa heti.Sitte mun "kaveri" löys mun FS peli videot youtubesta ja siitä vittuillaa ja paljo.