Itekkii kävin ostaa Gamestopista tännää.valmetpoju kirjoitti:ETS 2 kokoversio LAILLISESTI.

Itekkii kävin ostaa Gamestopista tännää.valmetpoju kirjoitti:ETS 2 kokoversio LAILLISESTI.

Juu, mut etuosas ei oo nii ei häiritte ajoa.MattiI kirjoitti:Komeet valot. Meneekö koko katon ympäri?

Oli vähä salen pihalla mustaa jäätä nii se käytettii hyväksi ei uskaltanu kovin kulmaa ottaa jos jää olis jää loppunu keske. Lumen tullessa vejellää lissää ympäri kylää jontikalla tai valametilla ja sitte bözöllä ku saa ajokortin
 Oli vähä salen pihalla mustaa jäätä nii se käytettii hyväksi ei uskaltanu kovin kulmaa ottaa jos jää olis jää loppunu keske. Lumen tullessa vejellää lissää ympäri kylää jontikalla tai valametilla ja sitte bözöllä ku saa ajokortin 

Torni nuuskaa vaiturvenuija kirjoitti:Adminin paketti ,tuli perille

Joko o mörkö vintillä?turvenuija kirjoitti:Adminin paketti ,tuli perille

Kuinka lyhyeksi leikkautit? Ja mua ilahduttaa se että angiina ja mononukleoosi alkaa parantumaan pikkuhiljaa ja äiti toi kaupasta karkkia :33Admin kirjoitti:Kaikkea sitä kuulee.
Parturissa tuli kävästyä ja nyt kahvia.

Näin!valmetpoju kirjoitti:ETS 2 kokoversio LAILLISESTI.
Eikös sen julkasu päivä oo vasta huomen?Valtra T202 kirjoitti:Tämä

Modhosterin fb seinälä sanottii että tulee klo 22.00, eli 23.00 suomen aikaa. Tai niin ainaki käsitinVerkku kirjoitti:Huomenna tulee LS13, mutta helvetti ku oon mummulas viä tän viikon ja oon ostanu sen jo steamista.

Siis tänää? :OWiuwe^ kirjoitti:Modhosterin fb seinälä sanottii että tulee klo 22.00, eli 23.00 suomen aikaa. Tai niin ainaki käsitinVerkku kirjoitti:Huomenna tulee LS13, mutta helvetti ku oon mummulas viä tän viikon ja oon ostanu sen jo steamista.