Tulet tänne karkkulaa saatana.Killerhangar kirjoitti:Ventatkaas ku meikä saa perseensä hiluttua täältä naisten keskeltä takas päijät-hämeesee... Jäätte toisiks... Mutta jos sitä huomenna vihdoinki kasais ton konee kuntoo että pääsis pelittämää...

Tulet tänne karkkulaa saatana.Killerhangar kirjoitti:Ventatkaas ku meikä saa perseensä hiluttua täältä naisten keskeltä takas päijät-hämeesee... Jäätte toisiks... Mutta jos sitä huomenna vihdoinki kasais ton konee kuntoo että pääsis pelittämää...
Killeri motto: "Mahalla saa ja Jaggella pääsee."Killerhangar kirjoitti:Ventatkaas ku meikä saa perseensä hiluttua täältä naisten keskeltä takas päijät-hämeesee... Jäätte toisiks... Mutta jos sitä huomenna vihdoinki kasais ton konee kuntoo että pääsis pelittämää...
Olinko ainut joka repesi tälle kirjotukselle. :------DKillerhangar kirjoitti:Ventatkaas ku meikä saa perseensä hiluttua täältä naisten keskeltä takas päijät-hämeesee... Jäätte toisiks... Mutta jos sitä huomenna vihdoinki kasais ton konee kuntoo että pääsis pelittämää...
Ei ole.Emppo kirjoitti:Olinko ainut joka repesi tälle kirjotukselle. :------DKillerhangar kirjoitti:Ventatkaas ku meikä saa perseensä hiluttua täältä naisten keskeltä takas päijät-hämeesee... Jäätte toisiks... Mutta jos sitä huomenna vihdoinki kasais ton konee kuntoo että pääsis pelittämää...
Minä tulen.Pelaruzi kirjoitti:Oikso kettää pelaamaa epin minigolffia? :----D
http://www.aapeli.com/pelaa/minigolf/
Haastoin sut nyt, oon joku sekunda täällä.Pelaruzi kirjoitti:Ooksä siälä? Jos oot nii tuu kaksinpeli.
Tämä.valmetpoju kirjoitti:Jallulla komia alllekirjotus.
On kuules teilläki, tosi komiat.Valmet 1102 kirjoitti:Tämä.valmetpoju kirjoitti:Jallulla komia alllekirjotus.
Todellakin on. Suomimappeja, Ep-Moddingin 8550, Bjr-moddingin mahtavat nyykkärit ym!jiitu kirjoitti:Hejssan pojkkarnat, täällähän näkee tuttuja.![]()
Nyt saatte kertoo mulle onko tullu mitään yyber-hyviä modeja lataukseen, en oo pitkään aikaan katellu ja pelaillu...
Ulukona ne on aina joka paikas ne parhaimmat kemut!Killerhangar kirjoitti:Jos sitä kohta lähtis Aurafestie suuntaan... Tosin ei sisälle mutta lähistölle...
Niin on, kaikki alaikäsetk ellä on juomaa on alueen ulkopuolella.Ännä kirjoitti:Ulukona ne on aina joka paikas ne parhaimmat kemut!Killerhangar kirjoitti:Jos sitä kohta lähtis Aurafestie suuntaan... Tosin ei sisälle mutta lähistölle...