Alamäkeen vaihde vapaalla kytkin pohjassa?Teleman kirjoitti:sanokaas joku 80 tai 90 luvun traktori joka lukee vakiona jotain 45kmh

Alamäkeen vaihde vapaalla kytkin pohjassa?Teleman kirjoitti:sanokaas joku 80 tai 90 luvun traktori joka lukee vakiona jotain 45kmh
Heh heh, no joo siis oikeestiAecel kirjoitti:Alamäkeen vaihde vapaalla kytkin pohjassa?Teleman kirjoitti:sanokaas joku 80 tai 90 luvun traktori joka lukee vakiona jotain 45kmh
Tuskimpa kannattaa, mutta tuu kokeilemaan.urakkamies kirjoitti:Kannattaako yrittääkää pelata multiplayeriä.
Vakiomapilla ilman modeja pystyt ehkä pitää yhen pelaajan servua.urakkamies kirjoitti:Kannattaako yrittääkää pelata multiplayeriä.
Meijen entinen 705 takaveto meni yhtee maantien nopeustauluu 45-46 km/h ja se taulu oli viel tarkkaAecel kirjoitti:Alamäkeen vaihde vapaalla kytkin pohjassa?Teleman kirjoitti:sanokaas joku 80 tai 90 luvun traktori joka lukee vakiona jotain 45kmh
Ransportteri Ursus tai nopialla laatikolla oleva Rystalli Setori.Teleman kirjoitti:sanokaas joku 80 tai 90 luvun traktori joka lukee vakiona jotain 45kmh
No ei se ainakaan ole enää auki.Galaxeri kirjoitti:Miten en pääse kuuntelee RadioXM ? Ei aukea "kuuntele -linkki.
Niin, mutta en päässy silloinkaan, kun se oli auki..RainBow_ kirjoitti:No ei se ainakaan ole enää auki.Galaxeri kirjoitti:Miten en pääse kuuntelee RadioXM ? Ei aukea "kuuntele -linkki.
Mistä fontti?Verkku kirjoitti:Mitäs pidätte minun uudesta allekirijotuksesta? Paska se o ku o vähä litistyny. Itte oon tyytyväine.
Tuolla on mun tekemässä ohjeessa. http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 113&t=9163fendt 936 kirjoitti:Mistä fontti?Verkku kirjoitti:Mitäs pidätte minun uudesta allekirijotuksesta? Paska se o ku o vähä litistyny. Itte oon tyytyväine.
Nyt kyllä puhut aivan asiaa!!Pelaruzi kirjoitti:Vittu mua vituttaa nää jonnet täälä jokka kinuu modeja ja piereskellöö! Jos joku priva modi eituu jakoo, nii sitte sei tule! Tartte kuitenkaa kinuta! Ja ryhistäykykää oikeesti, ei sillee notta meinaatta, vaan iha kunnolla! Jos ette ryhistäyvvy kesään mennessä, nii fini suljetaan. Eix näi? Sitte kaikil ois paree mieli.
Kinuamisesta viestiä meille, niin loppuu kinuaminen ainakin vähäksi aikaa.Pelaruzi kirjoitti:Vittu mua vituttaa nää jonnet täälä jokka kinuu modeja ja piereskellöö! Jos joku priva modi eituu jakoo, nii sitte sei tule! Tartte kuitenkaa kinuta! Ja ryhistäykykää oikeesti, ei sillee notta meinaatta, vaan iha kunnolla! Jos ette ryhistäyvvy kesään mennessä, nii fini suljetaan. Eix näi? Sitte kaikil ois paree mieli.
Avautuva ovi pitää laittaa giantsissa vasta. Ja sen voi ottaa vaikka Mrteeman tymapista.BulletHunterz kirjoitti:Voisko joku kerto miten tehään avautuva ovi google sketchup 8 silla Pliis Annan sille joka kertoo niin ekana mun modit kiitos!
No voi juma! Oon koko päivän venannu sua facee!Jeppe kirjoitti:Heräsin just.