Suosituimmat - Kuvat pelistä LS15 |

Juu-u noin 2000 paalii tulluna ja pitäs tulla328 katseluanoin 5000 :D en jaksa enää ;Dlolpetooo     (6 ääntä)
|
|

Keväthommii..359 katseluaSampoMan     (5 ääntä)
|
|

Kyllä tulloo paalia :D297 katseluaEikä ees oo vielä ku toine karho vasta ja pellossa 12 karhoa :DDDDlolpetooo     (5 ääntä)
|
|
|
|
|
|
|

Tollane vaihtokaupalla saa328 katseluajoo eli tuon saa jos joku voi laittaa tuohon jonku rekisteri kilven tuoho hella valojen alle ja joku muu putki (eipakko) ja jotkui hyvät äänet ei muuta! ja tarjota saa jotain muuta versioo tosta valtrasta mihi on laitettu esim. sammutuspullo tai jotain tuninkia!persepetteri     (5 ääntä)
|
|

Vaihoin samat textuurit mitkä JonttuXin tälläsessä valtrassa ja skinasin. (= 428 katseluamoiolen     (5 ääntä)
|
|

Valtra358 katseluaValtrasta tuleefm muftaa kun on rehu käfmy pefäffä!Valmet805     (5 ääntä)
|
|

Tuli editoituu tuota vähän. 595 katselualolpetooo     (9 ääntä)
|
|
|
| 2006 tiedostoa 168 sivulla |
 |
 |
 |
 |
 |
141 |  |
 |
 |
 |
|