Suosituimmat |

Natikka377 katseluaurakkamiehen natikka. :)
fordmies4610     (4 ääntä)
|
|

Vettäkö ??284 katseluaJoo aattelin testata tota fendtiä miten menee neliveto päällä vedessä mutta hyvin se meni takapotkullaki ku oli tommosta jännempää vettä :DJerppanen     (4 ääntä)
|
|

Valmet & Valtra383 katseluaDetsi     (4 ääntä)
|
|
|

430 poppari734 katseluaSadevesi putkea ja kaivoja laitamassa.Venom     (4 ääntä)
|
|
|
|

2736 katseluaTommoonen tuli tilalle.Ruzi     (21 ääntä)
|
|

Kuokat474 katseluaJonTTuX     (14 ääntä)
|
|
|

Viiskuuskymppi542 katseluaKesän ja syksyn laittamisen jälkeen raktori näyttää tältä. Vielä on kuitenkin paljon tehtävää ja ideoita toteuttamatta.Neliveto     (14 ääntä)
|
|

Ford 7000556 katseluaNäin paljon ehti tapahtua 5 kuukaudessa..:)Traktorimies_     (14 ääntä)
|
|
| 11813 tiedostoa 985 sivulla |
 |
 |
 |
 |
 |
253 |  |
 |
 |
 |
|