Katsotuimmat |
|
|

reuhukalustoa260 katseluaja jälleen kuskit vaan uuppuu massey
|
|
|

Linkoamista260 katseluaTällä kertaa lingosta lentää oikiasti lunta.Farmari99
|
|
|
|
|
|
|

T190 on VOIMAA:)260 katseluaKumman myyn valtran vai casen?
Korvensin ton t190
jcb803
|
|

Jonku näistä aion vaitaa pois. Ehdotuksia mikä kannattas hävittää?260 katseluaJompikumpi NH:ista, vai valtra. Saa myös ehdottaa mihi vaihdan. Ei mielellää mitää kovin suurta traktoria tilalle.-Mane.
|
|

Kuljettamasas viljaa.260 katseluaite kavatuilla kire steel 12 kärryillä. Omasta mielestä ehkä ihan pikkusen liian isot kärryt suhteessa traktoriin. vai?maajusssiiii
|
|
|
| 15481 tiedostoa 1291 sivulla |
 |
 |
 |
 |
 |
807 |  |
 |
 |
 |
|