Uusimmat kommentit |

Puinnit jatkuu huomenna!241 katseluaYksi pelto puitu vasta...Hitekki%07.%10.%12 ksu2012 %07:%lokakuutrakumies: Mustaki on hieno.
|
|
|
|

Kylvöt-valmista tuli!276 katseluaNappasin kuvan kun kylvin oraa.Hitekki%07.%10.%12 ksu2012 %05:%lokakuusubarulinus: hyi (traktori)
|
|

Kylvöt-valmista tuli!276 katseluaNappasin kuvan kun kylvin oraa.Hitekki%07.%10.%12 ksu2012 %02:%lokakuuValtra_mies: Hyi.
|
|

Äestys ja kylvö , valmiita puintiin217 katseluaHitekki%07.%10.%12 ksu2012 %02:%lokakuuValtra_mies: Hyi.
|
|

Puinnit jatkuu huomenna!241 katseluaYksi pelto puitu vasta...Hitekki%07.%10.%12 ksu2012 %01:%lokakuuerkka: kehuu omaa kuvaa hienoksi!
|
|

Kylvöt-valmista tuli!276 katseluaNappasin kuvan kun kylvin oraa.Hitekki%07.%10.%12 ksu2012 %01:%lokakuuerkka: ruma kuva
|
|

Kylvöt-valmista tuli!276 katseluaNappasin kuvan kun kylvin oraa.Hitekki%07.%10.%12 ksu2012 %01:%lokakuuValtra_mies: Jaa teilläkö päin kylvetään oraa, meillä vaan ohra...
|
|

Kylvöä193 katseluaValmet jaksaa-Mane.%07.%10.%12 ksu2012 %00:%lokakuuValtraA93Hitech: ok, kiitti ko kerroit
|
|

Miten tmä täytetään?235 katseluaEli miten tämä täytetään?Hitekki%07.%10.%12 ksu2012 %00:%lokakuuerkka: ruma kuva
|
|

Kylvöä193 katseluaValmet jaksaa-Mane.%07.%10.%12 ksu2012 %00:%lokakuuerkka: oikeista
|
|
| 32517 tiedostoa 2710 sivulla |
 |
 |
 |
 |
 |
1873 |  |
 |
 |
 |
|