Galleria > Kuvat pelistä LS15 > Kuvat yksinpelistä
Ingamea yritin.
Edisty vähäsän taas mutta johtuuko toi valkosten tekstuurien oleminen siitä että en on PNG muodossa?

Ingamea yritin.

Edisty vähäsän taas mutta johtuuko toi valkosten tekstuurien oleminen siitä että en on PNG muodossa?

fsScreen_2016_06_20_12_35_58.png fsScreen_2014_12_05_16_10_28.png fsScreen_2014_12_21_14_31_21.png fsScreen_2015_03_29_19_08_49.png fsScreen_2016_01_01_17_51_15.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2014_12_30_15_24_56.png
Albumin nimi:farmingjallu / Kuvat yksinpelistä
Tiedostokoko:540 kt
Lisätty galleriaan:%30.%12.%2014
Tarkkuus:800 x 600 pikseliä
Katseltu:287 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=12530
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1

Valtra_mies   [%30.%12.%2014 kti2015 %17:%joulukuu]
ei vaan johtuu siitä että sulla puuttuu se tai tekstuurin polku kusee!
farmingjallu   [%30.%12.%2014 kti2015 %18:%joulukuu]
oke.
E:Ensaa sitte millään korjattua noita tekstuurin puuttumisia. Suru

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1