Galleria > Kuvat pelistä LS15 > Kuvat yksinpelistä
FarmingSimulator2015Game_2014-11-30_10-15-30-07.jpg
fsScreen_2016_06_27_12_13_20.png 20160913153913_1.jpg FarmingSimulator2015Game_2014-11-30_10-15-30-07.jpg fsScreen_2014_12_01_16_50_07.png fsScreen_2014_12_27_22_45_38.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:FarmingSimulator2015Game_2014-11-30_10-15-30-07.jpg
Albumin nimi:Massikka kuski / Kuvat yksinpelistä
Arvo (5 ääntä):44444
Tiedostokoko:117 kt
Lisätty galleriaan:%30.%11.%2014
Tarkkuus:1280 x 720 pikseliä
Katseltu:320 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=12265
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 5 5:n joukosta
Sivu: 1

Valmet805   [%30.%11.%2014 ksu2014 %11:%marraskuu]
Miten telat saapi pois? Järkyttynyt
Meikäläine   [%30.%11.%2014 ksu2014 %12:%marraskuu]
Ottamal pois. Nauru
Farmari99   [%02.%12.%2014 kti2014 %14:%joulukuu]
Turha sun on kysyä ku et sää sitä kuiteskaa osaa tehä. Nauru
Farmari99   [%03.%12.%2014 kke2014 %14:%joulukuu]
Emmää siitä välittäis. Nauru Sitä paitsi mitä järkeä ruveta kiertelemään puheissa ku kaiken voi sanoa suoraan, jos joku ei tykkää mun tyylistä ilmaista mielipiteitäni nii se on sitte hänen ongelmasa. Pyörivät silmät
Valmet805   [%06.%12.%2014 kla2014 %21:%joulukuu]
Jaano anteeks taas ku menin jotai kysymää... Häkeltynyt

Kommentti 1 - 5 5:n joukosta
Sivu: 1