Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat W.I.P modeista
Paalikärri
Alotimpa sitte minäki tekemää tollasta omavalmiste kärriä.
Mielipiteitä ja ehotuksia?

Paalikärri

Alotimpa sitte minäki tekemää tollasta omavalmiste kärriä.
Mielipiteitä ja ehotuksia?

fsScreen_2013_08_19_22_23_03.png FarmingSimulator2013Game_2013-11-08_16-52-41-23.png joojoo.png fsScreen_2014_02_24_17_39_41.png fsScreen_2014_03_11_18_59_40.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:joojoo.png
Albumin nimi:Kentti / Kuvat W.I.P modeista
Arvo (3 ääntä):11111
Tiedostokoko:121 kt
Lisätty galleriaan:%20.%12.%2013
Tarkkuus:930 x 404 pikseliä
Katseltu:242 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=9825
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1

Valmet6100   [%20.%12.%2013 kpe2013 %19:%joulukuu]
Iha hieno Häkeltynyt
Synchron   [%22.%12.%2013 ksu2013 %09:%joulukuu]
Tehkää ny vittu jo muutaki ku paalikärryjä!!!

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1