Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat yksinpelistä
Paska tykki:)
NH TL90:)

Paska tykki:)

NH TL90:)

lsScreen_2013_03_23_19_31_09.png viljaa.png fsScreen_2013_05_01_14_50_05.png fsScreen_2013_05_02_16_31_39.png paalausta.jpg
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2013_05_13_18_28_03.png
Albumin nimi:jcb803 / Kuvat yksinpelistä
Arvo (1 ääntä):55555
Tiedostokoko:919 kt
Lisätty galleriaan:%28.%05.%2013
Tarkkuus:706 x 725 pikseliä
Katseltu:229 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=7165
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 7 7:n joukosta
Sivu: 1

pappnasse   [%28.%05.%2013 kti2013 %15:%toukokuu]
upload that please its very VERY nice
V A valmet   [%28.%05.%2013 kti2013 %18:%toukokuu]
Älä saatana pallinaama väännä totoa enkkua ku kaikki tiietää että puhut suomee. Itku
Zimö   [%28.%05.%2013 kti2013 %19:%toukokuu]
VA Valmet hän puhuu kieltä jota hän osaa!
Casemx120   [%28.%05.%2013 kti2013 %20:%toukokuu]
H-tähti hiljaa.Jos joku ei tajuu ni va.
V A valmet   [%28.%05.%2013 kti2013 %21:%toukokuu]
Zimö katoppa hänen muita kommenttejaan se oossoo puhua suomee.
Zimö   [%29.%05.%2013 kke2013 %13:%toukokuu]
VA Valmet ekjkö nää tajua että hän käyttää google kääntäjää? Ja siitä paskasta saa mitään selevää! Mielummin puhukoot enklantia.
pappnasse   [%29.%05.%2013 kke2013 %14:%toukokuu]
you tell me not to speak english here when you idiots speak finnish on a swedish foorum

Kommentti 1 - 7 7:n joukosta
Sivu: 1