Galleria > Kuvat pelistä LS11 > Kuvat yksinpelistä
Koeajo
Kaveri halus että mää kokeilisin tota jonnuu ja kyllä sitä halus kokeilla ku ei oo ennen ajanu 530 heppasella telaraktorilla.

Koeajo

Kaveri halus että mää kokeilisin tota jonnuu ja kyllä sitä halus kokeilla ku ei oo ennen ajanu 530 heppasella telaraktorilla.

lsScreen_2013_03_18_19_37_05.png lsScreen_2013_03_22_18_11_21.png lsScreen_2013_04_07_09_26_41.png fsScreen_2013_06_07_00_12_32.png fsScreen_2013_06_10_17_48_29.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:lsScreen_2013_04_07_09_26_41.png
Albumin nimi:JiiÄm / Kuvat yksinpelistä
Arvo (4 ääntä):33333
Tiedostokoko:621 kt
Lisätty galleriaan:%07.%04.%2013
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:215 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=6606
Suosikit:Lisää suosikkeihin