Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat yksinpelistä
Kuljettamasas viljaa.
ite kavatuilla kire steel 12 kärryillä. Omasta mielestä ehkä ihan pikkusen liian isot kärryt suhteessa traktoriin. vai?

Kuljettamasas viljaa.

ite kavatuilla kire steel 12 kärryillä. Omasta mielestä ehkä ihan pikkusen liian isot kärryt suhteessa traktoriin. vai?

kusikarri.jpg fsScreen_2013_03_06_12_17_56.png fsScreen_2013_04_04_18_15_28.png fsScreen_2013_06_03_23_34_31.png lsScreen_2013_06_21_15_12_42.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2013_04_04_18_15_28.png
Albumin nimi:maajusssiiii / Kuvat yksinpelistä
Arvo (2 ääntä):44444
Tiedostokoko:2799 kt
Lisätty galleriaan:%04.%04.%2013
Tarkkuus:1600 x 1200 pikseliä
Katseltu:260 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=6584
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1

pappnasse   [%04.%04.%2013 kto2013 %21:%huhtikuu]
mist kärry
maajusssiiii   [%05.%04.%2013 kpe2013 %13:%huhtikuu]
ei mistään. Oon ite konvannu ton. Voihan sitä Napolta kysyä että saisko laittaa jakoon.

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1