Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat yksinpelistä
Tilan uusinta vehjettä
Tuollaaset aurat ostin...

Tilan uusinta vehjettä

Tuollaaset aurat ostin...

lsScreen_2013_03_11_11_02_26.png lsScreen_2013_03_11_15_51_09.png fsScreen_2013_03_14_17_57_29.png fsScreen_2013_03_22_18_34_35.png lsScreen_2011_11_30_21_43_34.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2013_03_22_15_43_31.png
Albumin nimi:Hitekki / Kuvat yksinpelistä
Tiedostokoko:1249 kt
Lisätty galleriaan:%22.%03.%2013
Tarkkuus:1280 x 603 pikseliä
Katseltu:251 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=6416
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 6 6:n joukosta
Sivu: 1

Case-kuski   [%22.%03.%2013 kpe2013 %16:%maaliskuu]
Nyt on hyvä kone! Cool
A93Hitekki   [%22.%03.%2013 kpe2013 %16:%maaliskuu]
Nuo aurat on uuet, ei Fiiatti. Nauru
Case-kuski   [%22.%03.%2013 kpe2013 %16:%maaliskuu]
No sovitaan nii!
Massey_man   [%22.%03.%2013 kpe2013 %17:%maaliskuu]
Ei viiattikaan kovin vanha voi olla kun tänään tuli jakoon. Häiritsevä
Case-kuski   [%22.%03.%2013 kpe2013 %19:%maaliskuu]
No sitä mää just tarkotin.. Nauru
A93Hitekki   [%22.%03.%2013 kpe2013 %19:%maaliskuu]
Ei kaikkia tartte niin tosissaan ottaa. Häiritsevä

Kommentti 1 - 6 6:n joukosta
Sivu: 1