Galleria > Kuvat pelistä LS11 > Kuvat yksinpelistä
N121 ja 6400
Ännä koeajossa ja puinneissa ollu kärryn veturina, ja 6400Sella hajettiin paalit...

N121 ja 6400

Ännä koeajossa ja puinneissa ollu kärryn veturina, ja 6400Sella hajettiin paalit...

blogiin8~0.png lsScreen_2012_08_02_22_20_08.png lsScreen_2012_08_12_17_22_19.png Pro_Farm_1.png DSCN1334.JPG
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:lsScreen_2012_10_02_18_23_26.png
Albumin nimi:valtran / Kuvat yksinpelistä
Tiedostokoko:827 kt
Lisätty galleriaan:%02.%10.%2012
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:248 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=4268
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1

Valmet 1102   [%02.%10.%2012 kti2012 %17:%lokakuu]
Sinullahan on koko ajan joku kone koe ajossa. -.-
valtran   [%02.%10.%2012 kti2012 %18:%lokakuu]
Joo mut tää ei tuu mun tilalle Neutraali .Ku löytyis jostain valtra6800,valmet8400,N92 tai N143 Hymy
erkka   [%03.%10.%2012 kke2012 %18:%lokakuu]
ruma

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1