Galleria > Kuvat pelistä LS11 > Kuvat yksinpelistä
Foortit.
Yritin tehdä kuvasta vanhan näkösen.

Foortit.

Yritin tehdä kuvasta vanhan näkösen.

lsScreen_2012_06_02_13_40_33.png lsScreen_2012_06_09_13_04_00.png lsScreen_2011_10_02_14_34_48~0.png Silputtamassa.png lsScreen_2012_10_13_17_32_16.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Foortit.png
Albumin nimi:Traktorimies_ / Kuvat yksinpelistä
Arvo (1 ääntä):33333
Tiedostokoko:630 kt
Lisätty galleriaan:%07.%08.%2012
Tarkkuus:770 x 665 pikseliä
Katseltu:263 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=3790
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1

mane1   [%07.%08.%2012 kti2012 %17:%elokuu]
komiat foorttit Erittäin iloinen
juuse   [%07.%08.%2012 kti2012 %17:%elokuu]
kommeet konehet

valtran   [%07.%08.%2012 kti2012 %18:%elokuu]
komia tuo takapotku Erittäin iloinen

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1