Galleria > Kuvat pelistä LS11 > Kuvat yksinpelistä
Kusen ajoa.
Vepi on oma skini ja jakoon tuloo jos halutaa.
KOMMENTTIA

Kusen ajoa.

Vepi on oma skini ja jakoon tuloo jos halutaa.
KOMMENTTIA

lsScreen_2011_09_18_02_38_51.png lsScreen_2011_11_08_18_36_00.png kuva3.png lsScreen_2012_03_22_07_50_54.png lsScreen_2012_07_16_23_11_40.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:kuva3.png
Albumin nimi:Ruzi / Kuvat yksinpelistä
Arvo (1 ääntä):44444
Tiedostokoko:291 kt
Lisätty galleriaan:%12.%11.%2011
Tarkkuus:834 x 396 pikseliä
Katseltu:249 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=1906
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 4 4:n joukosta
Sivu: 1

verkku99   [%12.%11.%2011 kla2011 %20:%marraskuu]
Onko toi vepi noin tumman punanen vai näyttääkö se vaan?
Peluri2011   [%12.%11.%2011 kla2011 %20:%marraskuu]
Eijjoo, ku tummensin kuvaa pikkasen.
fordmies4610   [%12.%11.%2011 kla2011 %20:%marraskuu]
Laita vaa jakoo Erittäin iloinen
Peluri2011   [%12.%11.%2011 kla2011 %20:%marraskuu]
Jaossa on jo ollu joku 10min.

Kommentti 1 - 4 4:n joukosta
Sivu: 1