Galleria > Kuvat pelistä LS11 > Kuvat yksinpelistä
Kiikkoisissa.
Niitin heinää.

Kiikkoisissa.

Niitin heinää.

lsScreen_2011_10_18_17_25_54.png aestaas_4~0.png lsScreen_2011_10_26_10_03_55.png lsScreen_2011_12_16_16_12_01.png lsScreen_2012_04_02_12_09_50.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:lsScreen_2011_10_26_10_03_55.png
Albumin nimi:vilkku00 / Kuvat yksinpelistä
Tiedostokoko:724 kt
Lisätty galleriaan:%26.%10.%2011
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:246 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=1728
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1

henkka22   [%26.%10.%2011 kke2011 %13:%lokakuu]
Mikäs kone laitatko linksuu yv:llä? Kysymys
Peluri2011   [%26.%10.%2011 kke2011 %14:%lokakuu]
Ehkä turhan iso Kiikkoisiin.
vilkku00   [%26.%10.%2011 kke2011 %14:%lokakuu]
Väh iso mut sain ton testii ni pitihän kokeilla. Ei toi mun mielestä mikään kovin hieno oo pelissä tai on se hieno mutta kääntyvyyttä saisi olla paljon enemmän ja äänet paremmat.

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1