Galleria > Kuvat pelistä LS11 > Kuvat yksinpelistä
Tuli kyntäes nälkä niin piti lähtee puimurilla suömään iltaruokaa

Tuli kyntäes nälkä niin piti lähtee puimurilla suömään iltaruokaa

lsScreen_2011_10_03_15_44_09.png lsScreen_2011_10_05_19_56_17.png lsScreen_2011_10_07_17_57_23.png lsScreen_2011_10_09_10_38_39.png lsScreen_2011_11_21_16_28_08.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:lsScreen_2011_10_07_17_57_23.png
Albumin nimi:pohjalaanen / Kuvat yksinpelistä
Tiedostokoko:623 kt
Lisätty galleriaan:%07.%10.%2011
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:215 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=1313
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1

erkko fin   [%07.%10.%2011 kpe2011 %18:%lokakuu]
Yks virhe tossa sun mapissa tartteis bga siilot ja paremman kyntö jäljen muuten on hyvä.
pohjalaanen   [%08.%10.%2011 kla2011 %06:%lokakuu]
No joo, jos mää sen jakoon pistän niin kyllähhän uuet textuurit olis poikaa, pitääs kysyä joltaki joka sen osaa tehä, ite koitin vaihtaa mut en osannu. Nolo Mut bga siilo en kyllä taida laittaa, ku tein tämän tällääseksi tilaksi, että rehuista myydään suuri osa muille farmeille ja sitte toisten farmien paskat ajetaan pellolle omas navetas oo kyllä muutaku 10-15lehmää.+Viljan viljely.

Kommentti 1 - 2 2:n joukosta
Sivu: 1