Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat yksinpelistä
Sit
Kävin kattoon metsäliiton ajamia puita :D

Sit

Kävin kattoon metsäliiton ajamia puita :D

fsScreen_2014_02_12_20_27_10.png fsScreen_2014_03_19_18_31_16.png fsScreen_2014_04_20_22_30_24.png fsScreen_2014_08_31_14_15_10.jpg fsScreen_2014_08_29_21_13_22.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2014_08_25_18_16_34.png
Albumin nimi:Nappis / Kuvat yksinpelistä
Arvo (4 ääntä):11111
Tiedostokoko:2063 kt
Lisätty galleriaan:%25.%08.%2014
Tarkkuus:1600 x 900 pikseliä
Katseltu:246 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=11799
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 1 1:n joukosta
Sivu: 1

V A valmet   [%25.%08.%2014 kma2014 %17:%elokuu]
Nuinki tökeröstä textuurista erottaa että nuo pinon lätkät on UPM:n lappuja. Nauru

Kommentti 1 - 1 1:n joukosta
Sivu: 1