Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat W.I.P modeista
502WIP
Tommosta oon tehny

502WIP

Tommosta oon tehny

nimeton~72.png lsScreen_2013_09_25_21_18_14.png lsScreen_2013_12_19_19_52_39.png fsScreen_2014_03_13_20_37_17.png fsScreen_2014_07_27_13_56_08.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:502kuva.jpg
Albumin nimi: / Kuvat W.I.P modeista
Arvo (2 ääntä):33333
Modell:Valamettipekka
Textures:Valamettipekka, Jartsu, Valmet502e
Tiedostokoko:27 kt
Lisätty galleriaan:%23.%02.%2014
Tarkkuus:575 x 443 pikseliä
Katseltu:268 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=10589
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 1 1:n joukosta
Sivu: 1

Steam1102   [%23.%02.%2014 ksu2014 %21:%helmikuu]
Komia tulloo vielä,kunhan suat valamiiks sen... Tiijän sen... Cool Cool

Kommentti 1 - 1 1:n joukosta
Sivu: 1