Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat yksinpelistä
Tollee oli volvo ku menin pelii!!!

Tollee oli volvo ku menin pelii!!!

RobloxScreenShot01142013_155719588.jpg fsScreen_2014_01_21_17_17_07.png fsScreen_2014_01_26_10_50_21.png fsScreen_2014_02_26_19_39_48.png fsScreen_2014_02_25_23_23_08.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2014_01_29_16_28_06.png
Albumin nimi:Vallu500 / Kuvat yksinpelistä
Arvo (3 ääntä):11111
Tiedostokoko:801 kt
Lisätty galleriaan:%29.%01.%2014
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:261 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=10337
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1

valametti miäs   [%29.%01.%2014 kke2014 %16:%tammikuu]
(...)
kaivinkone69   [%29.%01.%2014 kke2014 %17:%tammikuu]
Puomin laitat suoras ja nostat ylös nii pitäs pyörähtää. Nauru
Vallu500   [%29.%01.%2014 kke2014 %17:%tammikuu]
Joo kyl mä se sain tost pois Nauru

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1