Galleria > Kuvat pelistä LS13 > Kuvat yksinpelistä
Fiiatilla lähössä paalaamaan.

Fiiatilla lähössä paalaamaan.

lsScreen_2013_10_08_19_46_25.png fsScreen_2013_11_14_21_06_26.png fsScreen_2014_01_13_21_20_30.png fsScreen_2014_03_02_19_57_31.png fsScreen_2014_03_03_18_55_49.png
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:fsScreen_2014_01_13_21_20_30.png
Albumin nimi:maajusssiiii / Kuvat yksinpelistä
Arvo (3 ääntä):55555
Tiedostokoko:2676 kt
Lisätty galleriaan:%13.%01.%2014
Tarkkuus:1600 x 1200 pikseliä
Katseltu:230 kertaa
URL:https://www.ls-fin.com/galleria/displayimage.php?pid=10160
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 4 4:n joukosta
Sivu: 1

Juissiplayer   [%13.%01.%2014 kma2014 %21:%tammikuu]
Jännät noi vanteet, ku kahet päällekkäi. Mut komia kuva!
maajusssiiii   [%13.%01.%2014 kma2014 %21:%tammikuu]
Mun mielestä ne sopii tohon mut kaikilla on oma mielipide.
Juissiplayer   [%14.%01.%2014 kti2014 %15:%tammikuu]
Juu.
MEGA   [%15.%01.%2014 kke2014 %19:%tammikuu]
Sinuna vaihataisin renkaat koska noi on aika kauheet.

Kommentti 1 - 4 4:n joukosta
Sivu: 1